Thursday, July 4, 2013

Reede öööööööööööööö - Uruguay sünnipäevaläbu



Jätkame reedega, 28.06.13

Peale kooli kuskil viis läbi tulin koju ja hakkasin peoks valmistuma. Enne ikka natuke sõin, sest nälg tahtis elu võtta. Valentinalt sain jälle seda ilusat kampsit laenata ja kõik oli tore!
Olin mina siis end juba ära pesnud ja nii enam-vähem valmis, kui tuli Reina (muidugi ehmatas mind jälle) ja küsis, et kas ma olen juba pesus ära käinud. Olin. Ütles siis, et ta kasutab mu vannituba. Ole lahke! Natuke ta siis veel koperdas seal oma kapi kallal ja pani vist veel pesu pesema, mina samal ajal jaurasin siin oma toas ja panin vedelema jäänud asju kappi ära. Siis ta tuli siia mu toa juurde, minust nii umbes kolme meetri kaugusel, ja jäi lihtsalt seina vahtima. Natuke näppis oma asju ka. Ma algul ei teinud sellest väljagi, sest ma tegelesin oma asjadega ja vannitoast olin ammu ära tulnud. Siis sain lõpuks aru, et ta soovis, et ma oma toast lahkuks, et ta saaks pesema minna.. Väga veider ikka, sest kui ta siin mõned kuud tagasi mu vannituba kasutas, ei olnud tal selle vastu midagi, et ma oma toas olin.. Jätsin siis oma asjad pooleli ja läksin üles..
Üleval oli Tomas mingi vähe tumedanahalisema ja vanema mehega. Tükk aega ei saanud ma aru, kes see onu on, aga nad rääkisid Tomasega igasugustest vargustest jne. Lõpuks tuli jutukäigus välja, et onu oli palgatud meie majavalvuriks tollel õhtul, sest siin ju viimasel ajal igasusugused vargused ümberringi ja milleski ei või enam nii kindel olla.. Ning me ju olime kõik kodust ära minemas ja kodu oleks täitsa inimtühjaks jäänud.. Seega tuli meile üks väga sümpaatne onuke mõneks tunniks..
Kui Reina lõpetas (õnneks pesi end päris kiirelt), tulin alla ja panin veel viimased asjad ära ning varsti hakkasimegi minema.

Natuke enne poolt üheksat jõudsime siis peokohta. Pisike majake ühe suure pargi (nimeks UTE) juures. Maja sees olev renditud ruum oli tõesti pisike ja oodatud oli ju üle 60-ne inimese!! :D Laudadel olid juba snäkid valmis. Kui te ei mäleta või ei tea veel, siis siin sellistel sünnipäevadel ei ole suuri seapraade koorekastme, kartuli ja hapukapsaga.. Siin alati ainult snäkid.. 
Kuigi oli öeldud, et pidu algab nii umbes pool üheksa, siis põhirahvas jõudis kohale alles nõks enne kümmet. Kõigepealt kõik muidugi olid suht tuimad ja jutustasid ainult. Uruguayl oli palgatud DJ, kes mängis meile lihtsalt ülihead muusikat! Igasugusest ajastust! Rohkem muidugi neid vanemaid hitte, mis ongi ju just need paremad :)
Kell kümme lauldi juba sünnipäevalaulu, sest meie väike Pazike väsis ära ja ta plaaniti koju viia. Aga tüdruk ju tahtis näha, kuidas tordil vulkaan purskab ja muidugi perega koos tordi juures olla on toredam. Torti veel muidugi lahti ei lõigatud, sest sünnipäev polnud õieti alanudki.
Siis mingi aeg saabus keegi võõras onu. See võõras onu oli Rodrigo kingitus Uruguayle, sest onu tuli laulma! :) Andis väga toreda ja päris pika kontserdi. Väikse pausiga lausa. Enne pausi laulis ta meile isamaalisilaule (naljaga pooleks öeldud..) ehk siis mitte väga tantsulkat, aga pärast pausi hakkasid jalatallad kõigil juba lendlema. Ja peale kontserti tantsiti kohe ikka väga hoogsalt edasi! :)
Mina ka tantsisin, sest tuli ju head muusikat!! :) Mitte ainult mingit "skyplus'i jura" nagu minu sõnasepast vend armastab öelda.. Vahepeal mind lausa võetigi tantsima. Korra isegi Uruguay vennapoeg, minust ikka natuke vanem. Siis hakkasid muidugi igast nurgast igasugused kommentaarid lendaba, aga tore oli ikka!! :)
Pidu lõppes kuskil poole viie aeg. Ja kas te suudate seda uskuda või mitte, aga torti ei pakutudki!! Reina oli Uruguayle üliilusa Nacionali suuuure tordi teinud ja see tuli täpselt samamoodi tervena koju tagasi.. Põhjuseks see, et kui tavaliselt tort ära süüjakse, siis see ju tähendab millegipärast, et pidu on läbi ja inimesed lahkuvad. Aga keegi ei soovinud, et pidu läbi saaks :D Tore oli!! :)
Peo lõpuks olid päris mitmed jäänud ikka pääääris täis. Kõige rohkem vist Walter, kes ajas seal sellele minu salsatrenni musklis naisele ligi. Ja no kuidas käis närvidele see mees kõigile terve selle sünnipäeva ajal - lihtsalt ainult pilte tahtiski teha. Kõik lihtsalt jooksid ta eest minema, et ei peaks jälle tema iPhone'iga mingeid mõtetuid pilte tegema, mis kõik niikuinii niiiii ebaselged välja tulid, sest kõik ju tahtsid tantsida ja liikusid samal ajal, kui pilti tehti. Õudne. Ühe pildi peal ajas Walter sellele naisele lausa keelt kõrva.. Muidu on ta lihtsalt üli soliidne mees, aga alkohol teeb oma töö... Järgmisel päeval ei tundnud ta aga millegi pärast piinlikust.. Ju ta siis ei mäletanud kõike.. Aga nojah..

Koju saime me peale viite hommikul ja umbes poole kuue aeg läksimegi tuttu!! :)

Pildid ka.

La torta!


DJ Katapult või misiganes ta nimi oli..

Valentina end soojendamas

Tomas end lõbustamas.

Esimesed



Kõige nummim rõõmupall üldse!!! Küsis minult: "Kas sulle meeldivad mu saapad?"


Õed tihedad - Juana ja Justina

Juba vaikselt imbus rohkem rahvast..


Fofa ja Leti

Tomas. Seal üleval käisid need lapsed selleks, et ikka pahandust teha - seekord otsustasid meid igasuguste kõrtega ja pisikeste kividega visata..


Matilde (Uruguay õetütar)

Mario, rikas mees Punta del Estest ja Uruguay

Lastelaud

Uruguay õde.

Uruguay

Uruguay õemees ja õde :) Väga toredad inimesed.

Analia ja rikka mehe Punta del Estest naine.

Kolm kõige pisemat.

Matilde

Kuna neid hüütakse ainult hüüdnimede järgi siis ma nende inimeste pärisnimesid ei teagi. Aga lubage tutvustada: Pea (Cabeza) ja Fofa.



Matilde, Uruguay vennapoeg ja keegi tüdruk.

Sofia ja Rodrigo

Vulkaan just kustus.

Ilus pildike oleks tulnud, kui see Juana poleks ette hüpanud oma peaga..



Uruguay, Walter, Rodrigo


Mario kingapaela sidumas.





Oma salsatajast trennikaaslasega. Ta muide ka mu klassiõe Macarena ema.



Matilde, Uruguay vennapoeg ja vanaema Ofelia (Uruguay ema)






Too üllatusesineja

Uruguay vend ja Cabeza.






Mario oli mures, et kui ma seal ise koguaeg pildistan, siis minust endast ei tulegi ühtegi fotot. Keerasin siis kaamera teistpidi ja näe milline kena inimene Mario kõrvale ilmus! :)





Carlos






Pole varem neid inimesi näinud, aga terve aeg olid nad selline kena paar :)



Väike moosivaras.





Alejandra ja Leti.










Ja siis ilmusid sellised hipid meile peole :D Tore, et meie hulgas ikka vingeid eluinimesi ka leidub!! :D










Mario veiderdamas.










Y.M.C.A







Mõnele meeldis kohe pidu täiegaaaa! :D







Ja mõni väsis ära..

Analia ja Mario




Ei puudunud ka purunenud klaasid..



Need kaks kõige hullemat :D



Gangnam style'i tuli nii et.. :D




Mõni tantsis istudes.




See parempoolne pildil olev isik tundus terve peo aeg ikka vääääga kahtlane olevat.. Mulle jäi millegi pärast tunne, et ta oli lihtsalt peole sisse marssinud.. :D



Tänaseks kõik. Tänan tähelepanu eest!! :)

No comments:

Post a Comment