Sunday, July 7, 2013

29. - 30. juuni - Tüdrukute õhtu vol. 546

Kuigi kell on öösel kaksteist läbi ja meeletu uni vaevab minu vasakut silma, siis ma mõtlesin, et ma ikka kiirelt pean miskit kirja panema.. Muidu läheb kõik puhta meelest ära..

Tuleb siis alustada eelmise nädala laupäevast..

29.06.13

Kuna peolt jõudsime koju üsna hilja, siis magasime ka üsna kaua. Mina ärkasin vist kuskil pool kaksteist ja üleval olid Uruguay, Paz ja Reina. Ega mul miskit väga meeles ei ole, aga seda mäletan, et peale lõunasööki (milleks ka ülejäänud pererahvas üles ärkas) läksid kõik jälle magama ja ma tulin alla. Mis ma siin tegin, seda minu pea ei ütle..
Aga õhtul läksime Luciaga Eugenia juurde tüdrukuteõhtule. Õigemini Lucia pidi minema Gonzalo sünnipäevale ja meie Eugega ootasime siis teda.
Jõudsin Euge juurde kell pool üheksa ja Paula (see tüütu endine klassiõde, kellega nüüd hommikuti aeroobikas käisime) oli seal maniküüris, sest hommikul kell neli pidi ta startima koos paljude teistega Minasest Bariloche poole. Seal käivad iga aasta talvevaheajal suusatamas.. Euge lakkis tal mingil väga huvitaval viisil küüsi. Veega ja lakkidega. Aga tulemus oli üüberlahe!! Kui Paula oli ära läinud, tuli kuskil poole kümne aeg Lucia, kes tõi oma asjad ära ja läks siis edasi sünnipäevale. Lubas kell pool üksteist tagasi tulla. Valetas. Tuli peale ühtteist.. Vahepeal tegi Euge mulle ka seda üüberlahedat küünemaalingut ja ülejäänud aja kiusasime koera ja rääkisime juttu. Kui see tüüp seal peolt jõudis istuti veel natuke ja peale kahtteist hakkasime alles õhtust sööma. Ning alles kuskil kahe aeg läksime üles Euge tuppa oma filmiõhtut nautima. Kaks filmi vaatasime ära ja mõlema ajal meie Lucia magas. See peakene aina kukkus ja kukkus. :D Lõpuks alles kell kuus saime magama :D

Käib hoogne maniküürimine :D

Kena maaling, mis?



Andrea, Eugenia ema.


Eleonora

Üks lakike.

Jade (loe: Hade)

Et siis UUS MOOD!


Kokkavad



Eugenialt tuli selline geniaalne soeng minu juustesse.. Lagunes kahjuks kiirelt.


Nummipall



Maailma kauneim naeratus 2013!








pakuti teenust.



siis, kui teenusepakkuja hulluks läheb ja paeltele niiumbes 5 sõlme peale teeb!! :D



NAERATA KOER!

neil vist juhtus midagi.





Eugenia tehtud flan. njammmmmmmmmi

 Järgnevad emotsioonid. Pildid ütlevad rohkem kui tuhat sõna!






 Emotsioonid lõppesid.
Eugenia, kui ta veel pisike lokilammas oli.

Eleonora magas sel õhtul seal.

See maagilise maniküüri tulemus


Jupiii, järgmine Kalevi šokolaad!






Eugenia moedemm.

Täitsa ise joonistas!!!




Siis, kui käisime tsirkuses ja mingi onu oma odava seebikarbiga meist pilti tegi ja Euge pärast omale võtmehoidja selle pildiga ostis.. :D Ma ikka ei suutnud kaunist nägu teha :D


30.06.13
Ärkasime tibidega alles kell kaks päeval.. Lõunasöök sai ka parasjagu valmis. Me veel unelesime tegelikult päris pikalt seal voodis ja alles kuskil pool kolm saime end jalgadele. Viimase ajendiks oli suur hõise alumisel korrusel "VÄRAAAAAAAAAAAAAAAAV" ehk siis käimas oli Uruguay-Itaalia jalkamäng.
Ohsapele, kus see oli alles põnev mäng. Õige mäng lõppes 2:2 viigiga, edasi tuli see 30 minutit lisaaega, mis miskit paremaks ei teinud ning siis tulid penaltid. Ohõudust. Seal kaotasime 3:2. Aga mäng ajas terve rahva karjuma ja kõik olid parajalt närvis. Ma ei mäleta, millise Uruguay löödud värava ajal, aga peale seda jooksis Eugenia ema koos selle vuvuzelaga välja ja üritas pasundada, aga nojah - ei tulnud tal sealt peale tati midagi välja.. :D Eleonoral küll! :)
Peale mängu hullasime vähe väljas, sest Eugenial ju paras loomaaed seal kodus ja kui kõik need mängusellid korraga lahti lasta aias, siis vaatepilt on täitsa vahva! :D
Ning pool viis läksime tagasi Eugenia tuppa filmi vaatama.. "Life of Pi". No jummel! Nii uinutavat filmi pole ammu näinud. Meie unimüts Lucia ei maganud üldse, Euge magas täiega, sest ta oli seda filmi juba näinud ja mina üritasin mitte magada, aga no me tegime omale pesa lihtsalt niivõrd mõnusa, et silmad lihtsalt vajusid koguaeg kinni..
Ja kell seitse läksime oma kodudesse. Ma siis ikka elutuppa järgmist tähtsat jalkamängu vaatama Reina, Leti ja Pazi juurde - Brasiilia-Hispaania. No jalka on ka nii mõnusalt uinutav, et ma jäin kohe diivanile magama. Ma olen täitsa kindel, et oma nohuga sai ikka mõnusalt neid oma norskamisega segatud :D Kell üheksa ärkasin jälle üles. Aga no uni oli nii räige lihtsalt peal. Siis tuli Uruguay koju, sest jalka sai läbi ja ta käis seda kuskil mujal vaatamas. Reina küsis minult siis, et kas ma ei tahaks äkki ära süüa ja magama minna, aga ma ikka tahtsin teistega koos süüa. Lõpptulemus oli ikka nii, et ma sõin kell pool üksteist köögis üksi, sest teised ei soovinud millegipärast õhtust süüa.. Ja kell üksteist tulin jälle tuttu.

Hommikust, seltsimehed!




Eleonora tõi uusi pilte näidata, millel tema ja Euge väiksena näha :)

Pildil väidetavalt Eugenia..


Et jamh.. Hommikuti pole see mõistus just kõige selgem.. :D



naljakad loomad.




Koer haarab tekist..

... sest soovib lennataaaaa!





Euge vanaema ja ema




Daisy







Mängivad


Jupiii! Uus apelsinisaak! Kahjuks veel toores..



Jade ja Raul hullamas



Algas taas filmivaatamine.



Väga palju ei kirjutanud, aga rohkem ei kirjuta ka praegu, sest mul veel viimased kaks päeva jäänud Uruguays ja tegemist on litsalt meeeega paljuu!! Seega ei tea, millal järgmine postitus täpselt tuleb.. :) Aga uskuge mind - lugeda saab veel palju, sest juhtunud on lihtsalt megalt!!

No comments:

Post a Comment