Monday, June 3, 2013

Väike hirm puges taas põue..

MA EI OLE HOMMIKU INIMENE!

Pidin jälle selle aeroobika pärast kell 8.15 ärkama. Riidesse panek ja juuste kammimine ja asjade kotti toppimine võtab mul hommikuti ikka väga palju aega.. Aga lihtsalt jääkski venima.. Alati plaanin käia ruttu seal aeroobikas ära ja siis kodus uuesti natuke põõnata, aga no peale trenni asi enam nii hull ei ole.. Ja oleks siis aega magamiseks.. Ei..

Aeroobikas tegi Lorena meile täitsa mõnusa lihtsa kava. Aga nüüd üks nooremale käis vist väga pinda see, et üks tädi meil seal ei pea kohe üldse rütmi! Isegi, kui me koos Lorenaga teeme, paneb ta kõike ikka omas tempos! :D Ja oma selle juraga ajab ta teistel ka kõik sassi. Ma olen juba harjunud teda vältima, sest ta on alati minu kõrval ringi karelnud, aga täna hakkas see teistele natuke pinda käima. Kusjuures ta vist ise ei taipa, et ta rütmist nii mööda paneb.. Ta arvab lihtsalt, et ta teeb kõik kiirelt ära :D
Ja no siis piinas meid Lorena oma kõhulihastega. Tegime neid mega palju ja vist kõik võimalikud variandid sai läbi tehtud..Õudne. Kõik selle pärast, et tema sõin nädalavahetusel palju.. :D

Peale trenni tulin koju ja pidin kohe šättima hakkama koolikš. Kell 11.30 alustasime keemiaga. Mul ei ole enam õrna aimu ka, mis nad seal teevad - sudoku on lihtsalt niivõrd põnev :D
Järgmised tunnid olid inglise keeled. Tegin kaasa ja tunni lõpus läks jutt jälle Eestile. Õpetaja on sellest vahetusõpilase teemast ja maailmast väga huvitatud. Tal oli ka kunagi vahetusõpilane Saksamaalt ja õpetaja meil reisib mega palju.. Kõikides linnades, millest meil juttu on olnud, on tema käinud vähemalt ühe korra.. Ja nüüd ta plaanib mingi aeg uuest Euroopasse tulla - Prantsusmaa, Hispaania, Itaalia ja nüüd ta ütles mulle, et kui ta sinna läheb, siis tuleb ka Eestist läbi. Palusin, et ta mind ikka teavitaks, kui ta sinna teel on. Saame teha ringkäigu :D. Äkki toob dulce de lechet või miskit muud head ka mulle.. :D Üldse jube paljud on mulle siin lubanud, et tulevad mulle külla. Jään ootama!
Siis tulid filosoofiad, kus mind lõbustas taas sudoku ja muusika.
Nüüd pidi tulema kirjandus, aga see jäi millegipärast ära niiet sebisime matemaatika II endale sinna asemele. Muidu oleks pidand tühja passima ühe tunni. Teised said oma kontrolltööd kätte..
Mõndadel meist pidi tulema veel füüsika praktika, aga sinna oli meil veel aega. Mõtlesime, mida teha. Ma oleks koju marssinud ja mitte tagasi tulnud, sest Lucia plaanis ka kodu minna vahepeal. Aga ütlesin siis julmalt, et ma lähen temaga kaasa. Natuke olime tema kodus ja kui aeg käes, läksime jälle kooli poole. Enne hüppasime Natalia kodust ka läbi, kes on muide Lucia naaber ja elab ka päris suures majas.. Mina olin alati mõelnud, et kes huvitav seal elab.. Nüüd ma tean.. Ning tulimegi juba tagasi kooli.
Natuke ootamist ja siis tuli üks tädi meile ütlema, et õpetaja on koosolekul ja kuna ta sõnumile ei vastanud, siis see tädi võttis vastutuse enda peale ja lubas meil koju minna. Juhuuu, sööma!!!

Sõin. Tore. Vaatasin telekat. Tore. Samal ajal hakkas Reina seda ühepajatoidu laadset sööki tegema õhtuks. Vahepeal käisin siis piilumas, kuidas teeb.. Võibolla on isegi natuke aimu, kuidas valmib see imeline pajatoit!
Pazil oli meil algul paha tuju, sest ta oli just ärganud, aga hiljem, kui ma telekat vaatasin, tuli ta minu juurde ja palus mul ühte mega suurt (mitte paksu) raamatut lugeda talle, kus oli tekst nii hispaania kui ka inglise keeles. Tema soovis inglise keeles seda lugu kuulda! Mõnest sõnast sai isegi aru ka! Näiteks kõlas sõna FAMILY. Ta ütles kohe selle peale, et see tähendab peret ja siis küsis minu käest: "Anni, kas sul on pere?" :D Nii numpsipumpsi..

Aga siis ma pidin juba jälle trenniks valmistuma, et 19.15 salsatama hakata. See tund on pea alati tore. Täna ka! Saab end selle ühe tunni jooksul ikka täitsa surnuks rahmeldada. Pluss veel see, et meie Pablol on täitsa OK muusikamaitse. Lorenal ka. Täna näiteks kõlas salsatunnis korra isegi Jacksoni laul (miksitud, aga mis siis) ja päris tihti on kuulda ka ABBA't.. Laigime!

Peale trenni koju. Lapsed olid just elutoas söömas ja "Violettat" vaatamas. Reina sõi köögis. Viskasin koti alla ära ja läksin Reinale "seltsi" :D. Nii, kui ta oma kausitäie lõpetas, pani ta oma nõud kraanikausi äärele ja läks elutuppa. Ja ei ühtegi sõna.. Küsisin isegi miskit (Tomasel oli vist midagi viga), aga ei mingit vastust. Vot nii on lood.. Naljakas isegi..

Istusin siis taas elutoas. Reina ja Leti vaatasid iPadist mingeid uusi retsepte ja Reina mainis Letile, et ta tahaks muffinivormi osta! Olen ka siin neid teha tahtnud, aga lihtsalt puudub selline asi!! Katastroof! Äkki varsti siis ilmub ja saan oma šokolaadi jälle hakkida :D
Ning taas ründas Paz mind oma mänguideedega ja ma läksin ikka lahkelt kaasa. Kuni kell 21.20 otsustasin suure une tõttu alla ära tulla.

Sain täna miskit väga kohutavat Valentinalt teada. Tema kahe õpetaja kodus, mis asuvad meie kodule väga-väga lähedal (üks lausa üle tee), rööviti eelmine nädal!! Mul läks kohe enne trenni minekut kapi uks jälle luku, aga enam mitte Valentina pärast. Nüüd olen ma jälle hirmul, sest siin hoitakse garaažiust pidevalt lahti.. Võivad ju vabalt mingi aeg üle aia hüpata ja mind "külastama tulla".. Ja veel Tomas rääkis, et tema sõbra-sõbra-sõbra õde püüti tänaval kinni, peksti läbi ja varastati paljaks.. Väga ulme. Mul tuli kartus sisse ja ma ei tea, kuidas ma nüüd sealt klubist pimedas jala koju tulen.. Täna nägin ühte politseid selle maja juures, mida rööviti ja mis meie majast üle tee asub.. Õudne maailm..


Neist kahest vist võibki jääda pilte tegema. Nad ainult poosetaksid.. :D Täna oli meil Diego (vasakul) korvpallisärgi moeshow..



Ausalt ma ei tea, mitu dressikat ja kampsunit tal seljas oli..
Ja nüüd tuttu..

No comments:

Post a Comment