Thursday, June 20, 2013

Pazi sünnipäev!!! :)

Nonii, on jälle tekkinud pisike vaba aeg arvuti kasutamiseks.

Teisipäeval ma siis ärkasin kuskil poole kümne aeg, käisin pesus ja läksin üles. Kedagi ei paistnud olevat. Hommikul veel kuulsin, kui Leti ja Reina autoga garaažist välja hakkasid sõitma ja Leti küsis Reinalt, et kas peaks äkki Annile ka ütlema, aga muidugi ei saanud ma mingit teadet. Nad läksid juba Pazi sünnipäeva kohta kaunistama ja ma ju tahtsin ka minna tegelikult. Hiljem saatsin Letile sõnumi, et kas nad on siis juba seal, aga vastust ei tulnudki.

Mina aga avastasin, et Paz oli oma esimesed kingitused perelt kätte saanud ja Mavel oli üleval. Ning siis kuulsin ka Pazi häält tema toast. Jooksin kohe alla, võtsin kingituse ja läksin seda üle andma. Oi seda armast pilku tema silmis, kui ta mind kingitusega nägi!! :) Sattus kohe nii ärevusse, et tegi mulle kalli ja musi! :) Tavaliselt ta musi ei tee mitte kellelegi peale Leti ja Reina!! :)

Algul ta ei saanud aru, mis asi see on, mis ma talle kinkisin. Arvas, et pusle. Aga tegelikult oli vastandite leidmise mäng ja piltide juures olid nende inglisekeelsed tähendused. Aga koos mängisime ja hiljem mängis ta veel külla tulnud vanaemaga ka seda ja sai põhimõtte ikka selgeks :). Pärast vaatasime veel ühte printsessi filmi, mille vanaema talle kinkis sünnipäevaks..

mis see on? mis see on?

Anni: "Rebi katki!!!"


Väike tants ja trall isaga.




Minu jaoks natuke oli imelik see, et lapsel on sünnipäev ja siis ta jäätakse koristajaga koju.. Nojah, mina olin ju ka, aga ma magasin. Ja lõunast pidin ma juba ju kooli minema. Vahetult enne jõudsid Leti ja Reina koju. Ma veel tegin endale ise praemuna, sest kapp oli söögist täitsa tühi..

Koolis miskit erilist ei toimunudki. Esimesed tunnid olid ühiskonnaõpetused, kus neil oli poole aasta peale kontrolltöö. Need nüüd on meil iga päev mingis aines viimasel kahel nädalal. Ja mõned on ka peale vaheaega..
Kolmas-neljas tund olid matemaatika I-d ja viimane inglise keel. Too viimane oli seekord ikka väga lambi. Mitte midagi ei teinud.. Tunni algul ainult ühe paaristöö , kus pidi lünkadesse sobivad laused dialoogiks kirjutama ja no ma sain jälle omale nii lolli partneri, et tegin kõik ülesande ise ära..

Vaade minu klassist.
Peale kooli läksin koju ja kohe pessu ja end sünnipäevaks valmis seadma. Sain jälle natuke ilusamat riiet selga panna ja mõtlesin, et paneks seekord ka kontsad jalga. Pole ammu neid kandnud :). Läksin üles ja kohe tuli Valentinalt kommentaar, et ma näen väga ilus välja ja selliseid kommentaare kuulsin ma veel Letilt, tema sõbrantsilt Ale'lt (kelle pikka nime ma ikka ei mäleta), Rodrigolt ja veel paljudelt teistelt. Kontsapower!! :D

Natuke pidin veel üleval ootama, kuni teised ka omadega valmis said. Meie päeva printsess käis isegi juuksuris, kus talle tehti väga kaunis soengukene - punupats ette ja ülejäänud juustesse mõni lokike :). Küll ta oli uhke sellega :D

Princesa


Aga lõpuks kella kuue aeg asusime mina, Paz, Uruguay ja Reina siis teele. Käisime pagariärist läbi, kust meil oli tort tellitud ja võtsime selle peale. Ohsapele, kus see oli alles suur!! Aga ma mõtlesin, et tuleb vähe miskit erilisemat. Olen ju pilte näinud, et millised need muidu on olnud..

Jõudsime peopaika kohale, mina ja Reina sisenesime tordi ja krõpsudega esimestena, Uruguay läks autot parkima. Päris kenaks olid nad selle koha teinud ja no kus oli alles õhupalle ja kommmmeee!!! Siis jõudis Paz ka, kes seda veel näinud ei olnud ja küll oli armas näha seda pilku tema silmis :)

Pisike tordinurgake..


Pisike komminurgake..

kommid-kommid-kommid!!

Ülejäänud ruum.

Lastelaud.



Väiksed kingitused väikestele sõpradele tänutäheks külastamise eest. Sisaldasid komme ja mõnd tilulilumänguasja.





Varsti jõudsid esimesed külalised ja siis ka Leti, Vale ja Tomas oma sõpradega ja pidu algas! Mingi onu oli ka neile väikestele meelt lahutama palgatud, kes siis tegi igasuguseid mänge nendega. Õudne kisa ja kära, aga samas täiskasvanute seltskonda ma ei läinudki, sest seal laste juures oli päris lahe olla :D Aitasin neid seal vahepeal ja kuulasin mõne muresid jne :). Ja muidugi tegin pilte! Palju! Ja siis tuli see mängumees minu juurde ja küsis: "Kas sa oled selle sünnipäevalapse õde?" Seletasin siis ära, kuidas värk on, et ma vahetusõpilane jne ja siis ta terve peo ajal küsis mult igasuguseid küsimusi ja ei jätnud rahule.. Vahepeal lausa nö jooksin talt eest ära :D


Hakati kleiti selga toppima.



Kõige numpsim pisike siin Minases!




Reina tegi muffineid..





Justina

Maitsev kingipaber.


Blondike õeke ja tema kaks sõbrantsi.


Paz ja Alejandra (Leti sõbrantsi) tütar Valentina

Onu hakkas mänge tegema.

Uruguay laigib pidu.


Manuela. Alejandra väiksem tütar.







"Ma ju ei tahtnud sellist kingitust" NALI

Rodrigo fännab pidu.



Printsessil oli ka kõht tühi..








Need kaks tüüpi tulidki sünnipäevale ainult sööma!! :D Hiljem nägin, kuidas nad korra mängisid, aga muidu ainult pugisid.







Juana. Justina suur õde.



Vahva värk. Lapsed said omale kostüüme selga panna! Lõpuks olid kõik printsessid või superkangelased!

Suured lapsed kommilauda hävitamas..




















Oleks ka seda kostüümi soovinud, aga ei mahtunud mulle kahjuks..


Lumivalgeke ja mingi part..

Ja need kaks tüüpi ikka söövad


Siis, kui Justina deformeerus (?) Minnie'ks!







Ja nemad ikka söövad.


Rallimees vs keegi-teine-mees



Hakati käsi maalima.


Mingid liumäed toodi ka tuppa.


Täiskasvanuid ilmus ka juurde.


Minu valik!


Valentina valik.







Tomas tegi Justiga tantsu!


Umbes poole üheksa aeg peksti ka seda pinjatat. Väikestel vaesekestel ei olnud ülde jõudu selle katki peksmiseks. Lõpuks tegid vähe suuremad lapsed töö ära! :)













ja lõpuks ta katki läkski!


Uruguay õetütar. Maria.

Vale

Tublid tüdrukud. Jagavad üksteisega kõike. Isegi pulgakommi.




Ja kella üheksa aeg hakatigi laulma ja pilte tegema ja torti lahti lõikama! Natuke liiga magus tort oli, aga samas ka väga hea..











Mingi väga veider naeratus jäi pildile..



Mõni pisike maiustas juba sefiiriga..


Uruguay ikka laigib pidu!


Leti, Rodrigo, Mario, Analia



Teine mõmpskin oli ka kohal!! :)




WOOOOWWW TORT!!!

Lapsed hakkasid vigurvõimlemist tegema.

No küll oli hea tort!








Uruguay ema ja Uruguay










Naised rääkisid juttu ja ma läksin kükitasin nende ette maha, Ütlesin "Üks ilus pilt!" Reina vaatas mind algul vähe imelikult, aga kuna ma Uruguay emale väga meeldin ja ta mulle kohe naeratas, siis tegi seda ka Reina.






Siis, kui õhupalle hakati katki paugutama.



Ja kell pool kümme löödigi meid sealt välja. Lapsed olid juba enamjaolt kõik läinud ja järele olid jäänud ainult joogised täiskasvanud. Siis oli vaja need kõik meie juurde toimetada. Leti palus mul minna koos Uruguayga tagasi koju ja no see meie kastiauto tagaiste oli kõik Pazi kingitusi täis topitud, aga kuna Rodrigo tuli ka meiega, siis ma ikka mahutasin end kuidagi sinna taha ära. Aga no siis tuli välja, et üks onu peab veel mahtuma. Lõpuks need jopskid lahendasid asja päris huvitavalt - Uruguay oli roolis ja kõrval esiistmel istus korraga kaks suurt meest! :D Ja mina koos kingitustega taga :D Aga õnneks ei olnud pikk maa tagasi koju..

Kodus läksin vaatama, mis siis kõik Pazile toodi. Ohsajummel! Tidrik sai megalt mänguasju, üks põnevam kui teine, ja veel riideid ja raamatuid ja joonistamise vahendeid jne jne. Ulme. Mängisime temaga kahekesi seal tema toas, Valentina ja Tomas ning kõik nende sõbrad olid Tomase toas filmi vaatamas ja täiskasvanud pidutsesid all edasi. Läksin siis ka hiljem alla ja natuke vestlesin seal. Lõpuks löödi mehed kõik kööki ja naised jäid elutuppa telekast mingit seriaali vaatama. Kuna natuke külm oli olla ja elutuba on meil siin maja kõige soojem ruum kamina pärast, siis jäin naistesse.

Kui sari läbi sai, tuli järsku Leti minu juurde. Ma olin peale kojujõudmist kingad mustade baleriinade vastu välja vahetanud mugavuse mõttes ning nüüd tuli Leti minu juurde, võttis mult ühe neist jalast ära ja küsis, kas ma oleksin nõus neid järgmiseks hommikuks Valentinale laenama. Muidugi olin. Läksime üles ja Vale proovis neid jalga, läksid. Ütlesin ühe tingimuse ka - Valentina laenab mulle järgmiseks õhtuks mõnd ilusat kampsunit, et ma natuke kenam välja näeks Lucia kontsertil Montevideos. Oli nõus.
Valentinal läks mu kosse vaja mingi lipu pühitsemise jaoks, mis siin igal aastal kõige tublimad õpilased teevad mingil kindlal tähtpäeval. Kolmapäeval oli meil vaba päev, sest sündis Uruguay kangelane nimega Artigas (oli vist tema..) ja sel päeval kõige tublimad õpilased saavad kuskil lippu kanda ja siis peavad ütlema mingid ausõnad ja bla-bla-bla. Pole päris täpselt aru saanud, milles on õige point.. Aga Valel oli selleks vaja täpselt selliseid musti baleriinasid

Noja oligi kõik. Magama saime alles kell 1.30 öösel!!! :)

Ülejäänust kirjutan, kui aega on. Praegu kell juba pool üks öösel ja vaja on magada! :)

Kallipai!

No comments:

Post a Comment