Thursday, June 6, 2013

Füüsikalise teaduse teadmiste kontroll.

Teen täna kiirelt, sest uni peal ja palju teha! Ütlen siin veel nii palju (ei taha midagi nüüd ära sõnada), et ma olen terve päev mingi õnnejunnis olnud ja seda täitsa ilma põhjuseta! Hea tuju oli minu kõrval kogu aeg. Kõndisin isegi tänaval ja naeratasin üksi. Veidrik :D

Äratuse panin endale kella üheksaks. Muidugi lükkasin selle peale helisemist tuimalt pool tundi edasi, sest siis väga kiiret ei olnud..
9.30 ajasin end siis üles, käisin pesus, sõin ja siis tulin uuesti alla füüsika kontrolltööks õppima. Terve aeg tegelesingi sellega, kuni tuli minna kooli.
Ilm paistis olevat jube jube. Hommikul oli vist vihmagi sadanud ja meeletult külm oli. Mul läks sada kihti riideid selga, aga hiljem selgus, et niiiii väga külm ei olegi..

Täna ma muide keemia praktikas ei käinud ja rohkem vist ei lähe ka, sest need on lihtsalt liiga mõtetud.
Esimesed tunnid olid ikka keemiad. Ma õppisin füüsikat.
Siis tulid matemaatika I-d, kus me kahjuks töid veel kätte ei saanud. Võtsime hoopis uue osa edasi. Me ikka iga kord imestame klassiga, kui meeletult tark see meie mate õpetaja on. Kindlasti peaks temaga enne minu kojunaasmist pilti tegema.. :D Lahe inimene!
Peale matemaatikaid tuli ühiskonnaõpetus, mis oli minu jaoks igav ja sudoku aitas hädast välja. Füüsikat muidugi vaatasin ka veel. Muide, küsisin Reinalt, et kuidas ta teadis, et ma sudokusid teen tunnis.. Ma olla Valentinale sellest rääkinud kunagi. Kuradi hästi mäletab see naine kõike :D
Ja siis tulidki füüsikad. Saime kontrolltööd kätte ja alustasime. Õpetaja ütles mulle, et ma teeks nii palju, kui oskan. See mul nagu plaanis oligi. Algul ei saanud muhvigi aru, aga siis lugesin ja lugesin ja lõpuks tegin kõik ära ilusti. Ma ainult ei ole kindel, kas seal kõik ka hästi läks. Võibolla sain väga valesti mõnest asjast aru ja teooriaküsimuste vastused olid ikka väga halvasti sõnastatud :D Aga ma tegin!

Ja oligi koolipäev läbi. Tulin koju, sõin, vaatasin telekat. Siis tahtis Tomas telekat vaadata (ka küsis minult ilusti) ja lubasin. Ise tulin alla mõttega blogi varem ära kirjutada, aga no kus sa sellega. Facebookist kaugemale ei jõudnud :D
Ning jälle trenni. Localizada. Täna oli rahvast tavalisega võrreldes suhteliselt vähe.. Ja trenn kõige hullem ei olnud.. Isegi higistama ei hakanud.. Väga mõnnapõnna. Enne trenni kohtasin klubis ka Leticia töökaaslast/sõbrannat, kelle nime ma ikka ei mäleta, aga kellel on need kaks tütart Manuela jaValentina. Kõiki neid kolme kohtasin. Igati toredad inimesed!

Kodus tagasi, tõin asjad alla ja läksin kohe üles teistele seltsi. Valentinal olid külalised jälle, Letil oli külaline ja siis ma kuulasin nende juttu seal elutoas. Vahepeal käis Tomas ajalooliste küsimustega seal ja lõpuks toodi Paz ka kuskilt sünnipäevalt koju. Siin on ka kombeks, nagu USAs, et sünnipäevakülalistele antakse mingi kommikott või väike kingitus kaasa mälestuseks.. Paz tuli päris suure hunnikuga koju.
Lõpuks siis kuskil poole kümne aeg anti meile süüa..

Kõtu täis ja tulin kohe alla. Kell kümme. Nüüd on kell pool üksteist ja hakkan oma inka asja tegema. Abi Austraaliast kahjuks tehnilistel põhjustel ei tulnud.. Aga pole hullu!

Homme veel ja siis lähme juba Montevideosse YFU aastalõpuorientatsioonile.. :) Näeme viimast korda kaasvahetusõpilasi.. Kurb saab olema..

Üks lubatud pilt ka eilsest..


Läksime täna Federicoga (klassivend) kaklema :D Ei tegelikult ma kiusasin teda, sest ta istus minu ees ja siis on vahva kellelegi närvidele käija.. Sain tunda tema tugevaid näppe/küüne läbi minu pluusi, kampsuni ja dressika!!! :D
Tsautsito!

No comments:

Post a Comment