Friday, May 24, 2013

You never feel happy, until you try!

Olen väga õnnelik oma päeva üle! :) Ei miskit erilist ei juhtunudki, lihtsalt oli tore jälle olla.

Hommikul oli mul äratus 9.28, aga no kohe ei tahtnud tõusta. Alles kuskil 9.42 sundisin end üles ajama. Aga no mis sa teed, kui teki all on hea soe Taimaa ja teisel pool tekki käratseb krõbe Gröönimaa pakane.. :D

Kell kümme sõin natuke ja kell üksteist sõin jälle natuke, sest kell 11.30 oli vaja juba koolis olla. Aga noh. Minu tervis on ikka jobu. Süda läks pahaks enne ühtteist.. Tavaliselt on mul süda hea..! Aga kell 11 võtsin end ikka kogu ja läksin sõin õigepisut hautatud juurvilju, mis kapist leidsin ja peale seda läkski muide paremaks ja sain kooli minna.

Esimene tund oli meil filosoofia. Jõudsin isegi viis minutit varem kooli. Aga kuna see tund oli meil õige tunniplaani väliselt, siis ei teadnud ma jälle, kus meil see tund asub. Mingis teises klassis on ta tavaliselt olnud. Koos minuga olid veel paar klassivenda. Lõpuks nägime õpetajat ja tuli välja, et oleme täitsa õige klassi ees. Kokku oli meid terve filosoofia tunni ajal 5 õpilast - mina ja neli klassivenda... Teised kõik olid mingil keemia värgil, millest minul polnud õrna aimugi. Kuna meid nii vähe oli, siis tubli õpilasena otsustasin ka kuulata, mida õpetajal rääkida on. Hakkas rääkima eelmisel tunnil tehtud kontrolltöödest. Kõik said mingi mega halva hinde. Kahed-kolmed-neljad.. Kaheteistkümne palli süsteemis, tuletan meelde! :D Ainult üks klassiõde sai kümne - Natalia. Talle otsustati hiljem natuke vingerpussi mängida ja öelda, et ta sai kolme. Ta siiani ei tea, et ta tegelikult ainukesena nii kõrge hinde sai. Aga ta on meil koguaeg see kõige tublim.. Las paanitseb vähe :D Järgmise tunni alguses oligi ta üsna närvis, sest ta arvas, et tal läks väga hästi see töö.. Tegelikult ju läkski :).
Teine tund oli füüsika. Tegin, mõtlesin kaasa ja oli tore.
Siis tuli kirjandus ja oh sa pele. Neil tuli kontrolltöö ja õpetaja tahtis kangesti, et ma ka kaasa teeks. Mul ei olnud õrna aimugi, mis teemal asi käib ja et neil täna üldse kontrolltöö oli ette nähtud :D. Aga ma rääkisin ennast välja, sest et Lucia tõi mulle täna minu palve peale raamatu.. Õigemini kolm. Ma siin täiega kärbun, sest niii räigelt tahaks mingit raamatut lugeda ja ostma ma ka ju ei hakka, sest kes selle pärast koju tassib :D. Kohver tuleb ju dulce de lechet ja alafjoreseid ja muud sellist täis :D. Aga sain Lucialt täna siis kolm raamatut ja ühte hakkasin kohe kirjanduse tunnis lugema. Õpetaja siis leppis sellega, et ma kirjutamise asemel loen miskit hispaania keeles :). Tegemist on muide lasteraamatutega  vanusele kuni 10/12 aastat :D. Aga hea lihtne lugeda. Nende kahe kirjanduse tunniga lugesin ühest raamatust ära 98 lehekülge. Loogiline ka, sest raamat on väike, tekst suur ja lugemishimu meeletu.
Peale kirjandusi tuli üüüüüber igavad matemaatika II-d. Ja sinna otsa veel matemaatika I. Nende tundide ajal sai seljataga istuvat Matiast kiusatud ja tema muidugi tegi vastu ka. Tema alustas. :D Ehk siis tema kiusas mind ja ma tegin vastu. Vahetunnis palus üks klassiõde, kellel on lihtsalt võrratult ilusad punased ja mega paksud juuksed, et ma talle punupatsi teeksin. Täiest tavalise kalasaba. Kui ma kõik need juuksed lõpuks siis kolme harusse sain, siis tema üks punupatsi haru oli sama paks, kui minu terve juuksepahmakas kokku!!! See teeb ikka tohutult kadedaks, et siin on absoluutselt kõigil niiiii paksud juuksed!! Ja ma arvasin, et minul on paksud..
Ja siis tuli mu eelmine klassiõde (6ndast kunstiklassist) meie juurde, tervitas mind suure kalliga, küsis, miks ma teatritunnis ei käinud ja siis ütles mulle, et me peame mõnel nädalavahetusel miskit tegema. Algul küsis, kas ma Santa Teresa kindluses olen käinud. Olen, kaks korda lausa. Ja järgmine väljapakutud koht oli see sama park, mis siit 20-ne kilomeetri kaugusele jääb. Juba pani kuupäeva ka paika ehk siis vist järgmine nädalavahetus tuleb mul eriti tihe.. Lucia ja Eugeniaga saame ka taas ühe tüdrukuteõhtu enda mällu süstida ja.. :D See nädalavahetus see-eest ei toimu mitte midagi..

Peale kooli koju. Oli jälle külm. No kurat võtaks. Kas alati siis, kui minul vaja miskit teha on, teeb see ilmataat meile külma ja kui mina kodus haige, siis tema teeb superilusad soojad ilmad??! Vastik.
Kodus kohe sõin, sest ühes õunast ja natukesest aedviljadest oli kõht ikka väga tühi. Pazil olid siin Juana ja tema väige õde Justina külas, kõigil mingid printsessikleidid seljas ja jooksid siin ringi. Valentina oli juba öösärgis ja vaatas oma "Violettat". Tegelikult ta hiljem läks meil kellegagi maale.
Mõne tunnikese tuli mul siis lihtsalt olla, sest telekas oli Valentina poolt hõivatud, Paz mängis oma sõpradega ja teised olid ka kuskil maja peal ära...
Kuskil kella kaheksa aeg läksid Valentina, Paz, Tomas ja Leticia linna natuke, et tuua laenutusest mõni film ja poistele hamburgereid. Miks poistele - Tomasel on täna "poisteõhtu". Tagasi tuldi poiste filmidega ja üks animafilm Pazile. Hakkasime siis koos temaga ühte haldjate multikat vaatama. Ühe haldjakese tõid Uruguay ja Leti USAst ka Pazile. Oli suur äratundmisrõõm. Kuna tegu oli disney multikaga, siis muidugi oli see üsna vahva ja ma vaatasin terve filmi temaga ära. Istusin oma diivaninurgas ja Paz puges veel sinna minu kõrvale nii armsalt. Ja mis veel - kui isa teda jälle kiusama hakkas, jooksis ta tema eest kohe minu sülle. Aga mis selle süllejooksu minu jaoks veel armsamaks tegi oli see, et ta ei tahtnud, et Uruguay teda kiusaks ja hakkas mul seal süles kohe lausa nutma natuke. Saime ta tuju õnneks kohe üles :)

Peale multikat natuke olime jälle niisama. Kõht oli tegelikult tühi, kell oli juba pool kümme saamas. Ja ka väga külm oli. Läksin istusin siis ahju ette ja Paz küsis minult, et kas mul on külm. Ütlesin ja. Ja siis ta tõi mulle nii armsalt (taaskord see sõna, aga nii see ka on) diivani pealt ühe teki, mida tema vahepeal tudumiseks kasutab. Aga siis kutsus Reina mind juba sööma. Pidin üksi sööma, sest Vale oli juba läinud, Uruguay läks välja, Leti ja Reina tegid poistele üles pesa ja poisid ise olid kedagi veel siia toomas, Paz ei soovinud süüa. Aga ei olnud hullu,  sest söök oli imemaitsev. Küsisin hiljem Reinalt ka, et kuidas ta seda teeb. Ütles mulle ainult komponendid, mis mulle meeldegi väga ei jäänud, aga kui ta kunagi nüüd taas teeb seda, ehk saan siis kõrvalt jälgida. :)

Natuke siis oli veel kohmitsemist. Ma lõpetasin söömise ja siis läksin vaatasin ja tuiasin natuke ringi. Leidsin meie kontoriruumist ühe kauni veeloigu tooli alt. Tooli peal oli Pazi kott ja selle küljetaskus Pazi veepudel, mis oli natuke lekkinud. Ei olnud olla, Anni puhastas kõik ära ja oli Leticia silmis tubli tüdruk :D. Kogusime vähe respekti. Jou.

Ja siis läksin vaatasin natuke telekat, sest kõik teised läksid nüüd sööma. Poisid jõudsid ka kohale. Varsti tuli Paz minu kõrvale sinna ja hakkas midagi inglise keeles laulma. Neid laulukesi õpib ta lasteaias. Ühte tunnen minagi. "The wheels on the bus go round and round..". Ja siis läks selle laulmiseks. Ma ei kujuta ette, mitukümmend ringi me sellele laulule peale tegime :D Ja siis ma mõtlesin, et toon oma kaamera ja filmime natuke seda vahvasust. Paz oli vägagi nõus ja sattus sellest nii tuuri, et iga laulukorra jäädvustamise ja selle ülevaatamise lõpus ütles ta mulle, et teeme uuesti. Videod ei tulnud kõige paremad, sest kaamera ees tuleb ju ikka natuke eputada :D. Esimese video ajal segasid natuke meid see kuttide kari, kes kõik just siis vaatama tulid ja teised kaks korda Paz ei teinud nii hoogsalt, kui esimestel kordadel. Aga väga lahe oli ikka :D
Siis tegime koos mõned pildid ja lollitasime niisama, kuni kell oli juba pool üksteist läbi ja tuli Reina, kes ütles, et ta läheb magama, mis omakorda tähendas, et meil oli ka aeg oma tubadesse kobida. Paz oli tegelt väga väsinud ka, et iga vale samm võis ta väga jonnakaks teha.. Aga meie kahe õhtu lõppes suurepäraselt ja homme plaanisime jätkata :D

Mõtlesin, et kui homme mul tõesti miskit teha pole, siis küpsetaks äkki miskit jälle. Eks paistab. Mingeid plaane mul küll ei ole :).



modell mul.




nomm-nomm


siis, kui ma mõtlesin, et teeks ühe ilupildi. Hiljem oli väga meeldiv üllatus leida ekraanilt selline murjami pilt, sest mulle ju ilupildid tegelikult väga peale ei lähe :D

Ning siis läkski käest ära :D





Minu viimased kommid. Ütleks nii, et väga hea, et otsa saavad. Mõnel on juba väike mõnus kõrvalmaitse küljes, eriti just pralineedel.. :D

Kena nädalavahetust! :)


No comments:

Post a Comment