Friday, May 3, 2013

Vihma sajab tip-tip-tip!

Külm on! Ja vihmane on!

Hommikul mina ärkasin, mina sõin ja mina läksin taas localizada tundi. Oh õudust. Või no tegelikult Lorena tund ei oleginii hull, kui see eileõhtune localizada, aga no eilne andis ikka mõnuga tunda. Tunni algul rääkisin mõne tädikesega juttu. Uurisid, millal ma ära lähen ja mis ma tulevikus teha plaanin. Viimase kohta pole mul õrna aimu ka..

Peale trenni oli ikkagi suhteliselt kiirelt vaja panna asjad valmis ja süüa ning siis kohe kooli minna. Kell 11.30 oli meil juba kaks väga igavat filosoofia tundi. Joonistasin. Siis tuli üks füüsika. Töid me kahjuks veel kätte ei saanud. Ja siis matemaatika II-d, kus teema oli isegi suhteliselt lihtne, aga pea tahtis plahvatada! :D Õudne. Ja me veel tegime ilma vahetunnita nagu alati.. Ja peale neid kahte matet tuli veel üks matemaatika I. Seal on mingi väga kantis teema praegu käsil..

Peale kooli kohe vapralt kodu poole koos klassivenna ja klassiõega. Nad ei tulnud täna vihmase ilma tõttu ratastega, seega saime koos koju minna :). Käisime veel korra ühes maatoodete (riided, jalanõud) poest läbi, kust klassivend mingid saapad võttis ja siis jätkasime oma kõndimis. Jõudsime siis minu kodu väravani ja jätsin teistega hüvasti. Helistasin uksekella, et sisse saada. Kedagi ei tulnud. Helistasin teist korda. Plaksutasin. Helistasin kolmandat korda. Ja ka neljandat. Aga kedagi ei tulnud uksele. Saatsin siis Letile sõnumi, et kas tõesti kedagi pole kodus. Ka sõnumile ei tulnud vastust. Ootasin siin värava taga vähemalt 10 minutit. Lõpuks tuli nurga tagant Reina. Ta oli nurgapoes käinud. Astusime siis tuppa ja muidugi istusid Valentina ja Paz toas. Normaalsed tüübid ikka. Tegelikult ma ei saa neid süüdistada, sest vahepeal meie uksekell lihtsalt ei tööta ja ma ei tea, kas ta seekord töötas või mitte. Lihtsalt tavaliselt, kui uksekella lastakse, jookseb Paz kohe akna või ukse peale vaatama, kes on.. Seekord ma teda ei näinud..

Tulin siis kohe oma tuppa, et vihmast märjad riided kuivama panna. Ja siis avastasin ma, et mu vets on umbes.. No tore-tore küll. Ütlesin Reinale ja ta tõttas kohe alla asja parandama, kuigi ma olin üsna kindel, et ma pean seda ise tegema... :D Nüüdsest ei tohi ma enam vetsupabereid potti visata, vaid pean need poti kõrval olevasse kotikesse viskama. Ohõudust...

Sel ajal, kui Reina potiga siin möllas, sõin mina üleval. Peale söömist tulin alla ja tegelesin natuke Lucia kingitusega. Ma ikka lähen ta sünnipäevale siis homme ja ma ei tea, millal Floridasse saab. Aga praegu on ilm ka lihtsalt nii halb, et seal Floridas ei oleks mul miskit teha.. Aga mul ei ole õrna aimu ka, mida Luciale kinkida. Miskit mõtlesin välja, aga ega see väga eriline nüüd ei ole. Olen ju vaene vahetusõpilane.. :D Pidu algab homme kella üheksa paiku õhtul alles!! Lahe :) Ja tuleb palju raffast.

Ning siis säädisin end salsa-trenni poole. Meid oli seal ikka väga vähe seekord. Ma sain lausa teises reas tantsiskleda ja algul oli teine rida ka viimaseks reaks. Natuke hiljem ikka mõni tekkis minu seljataha ka.. Aga oii, kui läbi ma nüüd olen... Lihtsalt tahaks magada ja magada ja magada.

Peale tundi otsustasin korra minna vaatama, mida kinos näidatakse. Üks oli mingi armastuskomöödia vist ja teine Lincolni film. Mõlemat näidatakse ainult täna ja esmaspäeval :D. Lincolni oma tundus päris huvitav. Mõtlesin seda isegi täna vaatama minna, kui teised jälle miskit muud ilma minuta plaanivad. Ehk oleks mõne sõbra ka leidnu, keda kaasa vedada.

Aga ei. Valentinale tuli täna üks sõbrants Montevideost külla. Vist isegi väga ammune sõber. Make on nimi. Ja koos nendega ning koos Leticiaga vaatasime hoopis kodus filmi ja sõime jäätist. Reina pani kaminasse ka tule. Jäätis oli hea, aga oii kui külm oli olla :D Siiani on. Riided on ka tegelikult natuke niisked veel seljas sellest suurest vihmast.

Aga homme siis hommikul korra linna peale selle kingitusega semmima ja siis õhtul peoolleee!!

Kallid-paid.






No comments:

Post a Comment