Tuesday, May 21, 2013

Vastik.

aiii, kui vastik on olla.

Täna ma siis oma kauni haiguse tõttu koolis ei käinud ja olin terve päeva kodus. Kui ärkasin, oli esimestel minutitel täitsa OK olla, aga nii kui püsti sain, kõik see kadus. Nohu on meeletu, pea kumab otsas, kurgus on mingi vastik klomp, mis tekitab väikse iiveldustunde.. Vastikvastikvastik.

Kell 11.40 mina ärkasin, panin end riide ja läksin kohe endale teed tegema. Leticia, Uruguay ja Paz olid ka kodus.. Ja Mavel koristas. Kella poole ühe aeg sõime juba lõunat ja peale lõunasööki natuke mängisin Paziga, kuni ta lasteaeda pidi minema. Kõik lahkusid, jäin üksi, tulin alla. Selleks ajaks olid kodused ka kodus ja rääkisin natuke nendega. Vahepeal tegin omale uue tee ja siis lõbustasin end "Kättemaksukontoriga".. Kuskil viie aeg läksin jälle üles, tegin omale uue tee ja hakkasin telekat vaatama. Kedagi ikka kodus polnud. Täitsa üksi olin. Telekale sattusin peale perfektsel ajal, sest just siis hakkas Harry Potteri film niiet minu kaks pool tundi oli sisustatud. Kõik need pereliikmed suutsid aga sel ajal mingi tuhat korda uksest sisse ja välja siiberdada ja mina pidin neil see ukseavaja/sulgeja olema, sest kedagi teist ei olnud läheduses.. Ja võtit neil ka kellelgi polnud.. Tüütas ikka ära küll. Siis läksid Paz, Valentina ja Leticia mingile sünnipäevale, Tomas vist trenni ja Uruguay oli ainuke, kes miskit erilist ei teinud. Ta muretses mu tervise eest ehk siis tõi mulle apteegist mingit rohtu ja kuna Reinat ka siin täna pole, siis tõi ta meile õhtusöögiks pitsat. Harry Potteri filmi ajal tegin veel endale teed, mis tähendab, et kokku jõin täna neli tassi teed!!! Ja enam-vähem koguaeg sooja teki all olnud. Mett sõin ka. Vot selline ravi käib mul siin :)

Homme tahaks väga kooli minna, sest seal on ikka lõbusam kui kodus ja peale selle on meil kunstitund, kuhu ma kangesti minna tahaks.. Äkki mul selleks ajaks läheb natuke paremaks ja vean end nendeks tundideks kohale.. Aga täna ei jõudnud ma midagi teha. Nõrk on olla. Teatritundi ka ei läinud.. Homsest aeroobikast võin ainult unistada.. :D

Tervisi kõigile! :)

No comments:

Post a Comment