Saturday, May 25, 2013

Üksildane laupäev.

Täna tuleb kohe väga-väga lühike postitus. Lihtsalt mitte midagi ei teinud.

Eile läksin magama alles öösel kell 2. Lihtsalt läks kell liiga kiirelt. Hommikul sain üles 11.30, käisin pesus ja siis jõin teed, sest ootasin lõunasöögilauda. Vaatasin telekast "Sõpru". Pesin pesu. Sõin lõunat, üksi. Tulin alla. Mõtlesin, et võiks miskit küpsetada, sest niiiii igav oli olla. Välja ka polnud kellegagi minna. Pererahvas oli samuti igalpool laiali ja ei näinud ma seal üleval kedagi eriti peale Reina. Mitu tundi ma siis mõtlesin, et mida küpsetada või mida üldse teha. Ei tulnud mitte midagi head pähe ja internetist ka ei leidnud. Kui kurb. Lõpuks õhtul kella viie aeg mõtlesin, et teen siis vähemalt pannkookegi, aga nii kui ma üles jõudsin, tulid Letile kaks sõbrantsi külla ja no siis ma mõtlesin, et las jääda. Võtsin oma raamatu, tegin kakaod ja lugesin. Paz toodi ka sõbrantsi juurest maalt koju ja siis ta jonnis siin oma sõbrantsiga - mõlemad olid surmväsinud. Peale lugemist sõin, siis tulin taas korra arvuti ja siis läksin üles ristsõna tegema. Leti ja Uruguay läksid mingile tähtsale õhtusöögile ja. Reina sõi üksi köögis õhtust ja mind üldse sööma ei kutsunud. Kell pool kümme ma siis mõtlesin, et võiks ka sööma minna. Tema just lõpetas.. Otsisin omale kapist süüa ja sõin. Ja nüüd siin all ja hakkan filmi vaatama. Tore!

Homme ehk lahedam päev..

No comments:

Post a Comment