Monday, May 20, 2013

Sombune kunst.

Täna oli vist kõige koledam esmaspäev üldse. Miskit halba ei juhtunud, lihtsalt oli kole olla :D

Eile õhtul tekkis minul kurku mingi kähe värk - ju külmetusin oma nädalavahetusel natuke. Pidin lausa oma viimase kurgukommi ära sööma.
Läksin täitsa normaalsel ajal magama, aga üles ei tahtnud kohe üldse tõusta. Tükk aega sundisin end sinna aeroobikasse minema.. Jõudsin ikka õnneks kohale.
Lorena turgutas meid täna taas kuumade ladina-ameerika rütmidega. Alustasime salsaga ja keerutasime peput. Hommikuse puujala kohta tuli täitsa hästi. Minu õnneks oli seal veel hullemaid puujalgu.. Ka see ulmeliste lihastega naine õigest salsa tunnist tuli täna Lorena tundi hommiku ja no kui õhtuses tunnis oskab ta väga hästi, siis hommikul oli ta ikka väga saamatu. Võibolla oli asi selles, et õhtuses tunnis Pablo kordab koguaeg liigutusi ja koreograafiat, aga hommikuti Lorena mõtleb meile iga kord ju uue kava.. Ja peale salsat hakkasime reggetoni õppima. No seal tuleb ikka kolm tuhat korda rohkem puusa nõksutada, aga väga vahva oli! :) Pole varem näinudki, kuidas seda tantsitakse..

Peale aeroobikat oli ikka suht kehv olla selle kurgu pärast.. Ja pea oli ka täiega paks. Tahtsin väikest uinakut teha ja juba mõtlesin, et ei lähe kooligi, sest täna oli suht mõtetu tunniplaan.. Esimene tund pidi olema keemia kell 11.30 ja sellele ütlesin kohe ei. Proovisin pool tunnikest puhata, aga no ei saanud. See kurgumöll lihtsalt ei lasknud.. Lõpuks vist mingi 10 minutit tukastasin. Enne võtsin veel mingi rohu ka sisse lootuses, et äkki aitab..
Natuke aitaski. Panin end riide, tegin korda, läksin sööma, sõin ja siis läksingi kooli. Minu päeva esimesed tunnid pidid olema inglise keeled, aga õpetaja jobu otsustas mitte tulla. No varem ei võinud öelda onju.. Läksime siis mõndade klassikaaslastega raamatukokku istuma. Nemad õppisid filosoofia kontrolltööks ja mina tegin sudokut ning kuulasin muusikat. Vahepeal jutustasin Matiasega. Kõik ikka uurivad, kas ma juba tahan koju Eestisse minna.. Minu vastuse kohta ütleks issi mulle jälle: "Ole vait, lollakas!"..  :D
Aga samas täna oli lihtsalt nii kole vihmane ilm ja külm ja vastik, et tekkis tahtmine taas sooja suve või täiesti külma talve saada..
Peale meie istungit raamatukogus algasid siis lõpuks filosoofia tunnid, kus neil oli kontrolltöö. Oii, Lucia oleks peaaegu spikerdamisega vahele jäänud... Ai-ai-ai.. Aga no see õpetaja ka just kõige targem ei ole. Kontrolltöö kestis kaks tundi ja siis ta lubas meil veel vahetundi minna kontrolltöö vahepeal!! :D Totu. Aga minu klassikaaslastele vägagi sobis!
Siis tuli kirjanduse tund. Seal esitati meile jälle mingeid rühmatöid. Ma natuke kuulasin ja natuke tegin jälle sudokut.. Kuna meil teemaks mingi piiblivärk ja muu usk, siis Diego võttis täna oma vanaema piibli koju kaasa. Päris uhke oli teine. Lugesin isegi! Omaette muidugi. Õpetaja muide oli välja uurinud eesti "Kalevipoja" kohta.. No tegelikult ainult seda, et see on eesti värk ja et see räägib meie kangelasest/jumalast.. :D
Peale kirjandust tuli matemaatika II, kus nad tegid eelmise tunni tunnitööd edasi. Ma ei jõudnud kaasa mõelda oma tervise juures, sest peale kurgujura oli mul tekkinud ka nohu ja pea oli täitsa paks. Joonistasin hoopis.
Ja siis tuli füüsikapraktika, kus ei peagi nii väga mõtlema praegu, seega kõik oli super.

Tulin koju, tegin omale kohe teed ja natuke sõin. Siis läksin oma teega elutuppa, kus istus Uruguay ja vaatas televusserit. Rääkisime temaga juttu natuke. Küsis mult, kas mul nädalavahetuseks plaane on juba.. Ei ole.. Lucia ja Eugeniaga ei tee ka vist seekord miskit, sest neil on midagi juba planeeritud. Lucia sai meil koos Barbara ja mõne tüübiga veel siit Minasest Montevideo mingisse riigi kõige paremasse orkestrisse sisse ja nad nüüd peavad reede-laupäeva Montevideos veetma. Ja siis ma sain teada sellise asja, et nad juba veebruaris lähevad USA tuurile selle orkestriga.. Nii lambi lihtsalt. :D Käskisin neil Eestisse ka esinema tulla.. :)
Aga selle nädalavahetuse plaani kohta ütles mulle Uruguay, et ma võin endale siia ka sõpru kutsuda külla! Kes teab, võibolla mõni päev kutsungi, kui neil on jälle miskit plaanis, kuhu lapsed ei kuulu vms.. Aga ma ei ole tegelikult väga põnev võõrustaja.. Vähemalt enda jaoks olen ma igav :D
Küsisin siis, et kas neil on juba plaanid tehtud, aga vist kogu plaan näeb ette puhkamist reisist ja kõigest sellest. Ja siis ma tegin väikse ettepaneku, et kui neil mõnel nädalavahetuselt miskit teha pole, siis me võiks siia Minasest 20 kilomeetri kaugusele parki sõita, kus isegi mingi seikluspargi sarnane värk on ehitatud.. Ütles mulle, et teeme seda kindlasti ja juba sel pühapäeval, sest ma ei ole käinud, aga eks paistab. Tema mälu ei ole just väga hea :D Näiteks rääkisin talle terve oma koolipäeva ära ja siis mingi paar tundi hiljem küsis mult jälle, et kas ma koolis käisin täna :D

Ja siis pidingi juba salsa tundi jooksma. Mõtlesin, et no kui kooli läksin ja seal igavusse surin, siis teen vähemalt trenniga oma päeva lõbusaks :D. Oli tore. Väsitav, aga tore. Nagu ikka!
Peale salsa tundi on meil seal naiste riietusruumis ilge naistekari, sest samal ajal lõpeb ka naiste ujumistrenn.. Seal ujumas käivad just vanemad prouad. Ja mõni neist on ikka eriti loll. Meil on seal kolm fööni ka kasutada ja föönide juures on kohe peeglid ja kraanikausid. Ja ma olen juba väga mitut naist näinud, kes panevad fööni lihtsalt kraanikaussi nö hoiule.. Täitsa jobud. Varsti me sureme kõik seal.. Täna üks noorem naisterahvas tegi ka nii.. No kus nende mõistus küll uitab..??

Peale salsat tulin koju ja vaatasime jälle Uruguayga telekat, kust absoluutselt mitte midagi huvitavat ei tulnud.. Nad olid Paziga enne mänginud ja suures hoos põrkasid vist nende pead kokku :D Pazil miskit hullu ei ole, vist ainult ehmatas, aga Uruguay käis terve õhtu külmakotiga ringi ja nüüd tal kulm paistes :D

Õhtusöögi lauas oli üle tüki aja jälle terve pere koos.. Olgu, Paz läks juba magama ära. Saime vahvalt juttu rääkida. Peale sööki ei tulnud ikka telekast miskit, niiet läksin vaatama, mis see Valentina teises toas teeb (kontoriruumis). Tegi koduseid töid ja oli arvutis. Miskit askeldas ta seal kunstitunni koduse töö kallal ja siis ma küsisin, et mis nad praegu teevad. Siin teevad kõik kunstitunnis nii lahedaid asju.. Valentina sai kohe aru, et mulle see tund siin meeldib ja et mulle meeldib ka joonistada ja siis ta kohe tahtis, et ma ta ühe teise koduse töö kunstitunni jaoks ära teeks. Ohpekki. Miks ma küll pidin uurima.. Neil oli vaja teha portree iseendast :D Mulle pole kunagi meeldinud portreesid või üldse inimeste nägusid joonistada.. Aga võtsin ülesande vastu :D Kunagi väga ammu, kui mul see Jacksoni hullus peal oli, siis ma üritasin teda ka korra joonistada. Tulemus oli piinlik.. :D
Istusin siis Valentinale vastu ja andsin endast parima. Ütleme nii, et jäin "esimese" portree kohta päris rahule :D Suu ei tahtnud üldse välja tulla ja selle üle sai päris palju naerdud. Lõpuks tahtis Valentina mulle ette näidata, et kuidas suud teha tuleb ning kustutas minu tehtud suu ära. Oh teda vaesekest, kui ta nüüd homme selle tööga õpetaja juurde läheb ja miskit parandama peab. Kohe tuleb välja, et see ei ole tema tehtud, sest no see oli ikka väga kantis suu, mis ta joonistas :D Kustutasin kohe maha ja tegin ise uue. Vahepeal käisid Leticia ja Uruguay ka vaatamas. Leticia naeris lihtsalt kõva häälega, sest see tõesti ei olnud Valentina moodi, aga samas ütles mulle hullult palju kiidusõnu, mis tegi tuju kohe heaks! :) Siis piilus Uruguay ukse vahelt sisse ja ma küsisin talt kohe, et kes pildil on. Ta veel ei teadnud, et ma Valentinat joonistasin ja ütles kohe, et see on Valentina. Milline kergendus :D Aga samuti jagas kiidusõnu. Siis rääkis, et ka tema oli kunagi 20-aastaselt endast autoportreed joonistanud ja tal peaks see kuskil siin garaažis alleski veel olema. Tahtsin näha, aga selleks pean Reinalt paluma, et ta mulle selle otsiks.. Veel ei ole seda palunud. Siis ma muidugi pidin oma isaga uhkustama, et kui hästi tema joonistab ja mis ta meil kõik teinud on :) Aga muidugi kiitis Uruguay mu pilti veel väga ja käskis mul joonistamisega jätkata.. Ei oska midagi selle peale kosta.. Kahjuks ma sellest "Valentinast" pilti ei jõudnud veel teha, aga äkki kunagi tekib veel võimalus :)
Vot nii kunstiliselt lõppes meie õhtu. Kell 23 tulin alla ära.

Homme vist ei lähe mina kooli, sest tervis läheb järjest allapoole. Nohu on ägestunud ja kurk ikka kähe. Ravin end. Ilm pole ka üldse tore..

Suur kalli kõigile!

No comments:

Post a Comment