Thursday, May 2, 2013

Rutiinne neljapäev.

Tahtsin eile peale blogi postitamist pildid ka siis panan, aga just siis otsustas internett jäädavalt kaduda. Armas. Aga pole vast hullu, kui neid täna näha saab.

Kõigepealt räägin ikka päevast. Panin omale äratuse kella kaheksaks, et ma saaks üle tüki aja jälle pesu pesta. Pesumasin on siin lihtsalt koguaeg hõivatud ja ma teadsin, et tulemas on üks suurem riidemägi, mis kõik pesta tahab.. Kell kaheksa aga Reina tavaliselt ei ole veel jõudnud sinna masinasse miskit panna. Kolme minutiga sain oma riided siis pessu panna ja tulin tagasi tudile.

Öösel muide lõi megalt välku. Mul oli tunne, et korra lõi see isegi majja sisse, sest maja värises meeletult ja käis üks kõva pauk. Sellest tulid ka kohe sellised vahvad unenäod. Hirmsad mitte, lihtsalt vahvad.

Aga üheksast oli siis mu teine äratus. Läksin üles, et süüa miskit - ei olnud piima, ei olnud saia.. :D Olgu, piima natuke leidsin - täpsemalt pidin seda madala rasvasisaldusega piima (peaaegu et läbipaistev :D) segama õige piimaga, aga kakao maitse ei tulnudki paha! Ja küpsised singi ja juustuga käisid küll.
Esimest korda nende viie kuu jooksul, mis ma siin peres olen olnud, ärkas Paz minust hiljem üles! Mõne minutikese hiljem, aga siiski hiljem!! Soovis hommikusöögiks süüa sama, mis Annigi :) Nummipummi.

Peale hommikusööki õppisin natuke, või tegelikult üsna palju tavapärasega võrreldes, füüsikat ja kella 10.45-ks läksin kooli. Oli keemia praktika, kus me tegime lõpuks ka mingit katset! Ei saanud pihta, milles point oli, aga igastahes oli meil seal mingi masin ja mingi andur, siis selle anduri ette pidime igasuguseid materjale panema, masinal start nuppu vajutama ja kui stopperil oli möödunud 1 minut ja 2 minutit, pidime masinal oleva numbri omale tabelisse kirjutama. Mõõtis vist mingeid impulsse.. Täpsemalt öelda ei oska. Olin ühes grupis koos Sara ja mingi teise klassiõega, kelle nime ma ei tea.. Ta selline üksik, ei suhtle väga.. Aga ei olnudki Luciaga koos!!

Siis tulin koju tagasi ja mis ma leidsin!! Männimäe vanaemalt oli järgmine kiri tulnud!! :) Nii õnnelikuks teeb ikka see paberkiri! Tuju on kohe väga laes! Ja Marielt oli nii armas pildike ka :)!! Minu väike kunstikriitik.. Sain teada, et minu kiri vanaemale oli kohale läinud umbes kolme nädalaga. Uskuge või mitte, aga vanaema kiri tuli Uruguaysse täpselt kaks nädalat!! Postipoiss on end treeninud  ja teeb vähe kiiremaid samme! Kahjuks kevade vanaema kirja pole veel tulnud.. :( Ehk muutus postipoiss uudishimulikuks ja tahtis ise kirja lugeda..?

Kodus sõin ja vaatasin veel füüsikat ja läksin jälle kooli. Esimesed tunnid olid keemiad. Esimeses tegin numbrimängu, teises füüsikat. Järgmised tunnid olid matemaatika I-ed. Kontrolltöid pole me ikka veel kätte saanud. Õpetaja vist nagu ütles, et tal üks on kontrollitud. Teeme edusamme! Tunniteema oli taas väga segane. Õpime funktsioone aga mnad teevad seda ikka eriti imelikult!!!! Kui aus olla, siis ootan juba väga seda minu kooli normaalset matemaatikat..
Järgmine tund oli ühiskonnaõpetus. Õppisin füüsikat. Või no õigemini see õppimine seisnes selles, et lahendasin ülesandeid, mis olid vist juba eelmiseks tunniks vaja ära teha.. :D
Ja tulidki füüsikad. Õpetaja sättis meie pingiread korda ja kõik ikka paraja vahega istuma, et naabri tööd piiluda ei saaks. Siis ütles mulle, et ma jääks sinna, kus ma juba terve päeva olin olnud ehk siis Lucia ja Natalia vahele. Moodustasin iseendaga pingirea. Õpetaja tahtis nii lihtsalt selleks, et äkki ma tahan Lucialt miskit küsida, et kui ma aru ei saa.. Ja siis ütles õpetaja klassile, et kõigil on võimalus ainult üks kord minna ja temalt miskit küsida töö kohta, aga mina võisin käija nii palju, kui soovisin, sest ehk ma ei saa keelest aru.. :D Ma ei käinud kordagi. Ütlesin õpetajale kohe, et ma teooria osa ei hakka tegema. Sellest läks ta nägu natuke mornimaks, aga ei olnud hullu. Saime tööd kätte. Enda arust tegin kõik väga tublisti ära. Kaks teooria küsimust olid ka, esimesele vastasin väga napisõnaliselt ja teisele natukene rohkem, aga ei usu, et õpetaja minust miskit aru saab, sest ma ei oleks seda asja vist isegi eesti keeles osanud seletada. Äkki mõne punkti ikka saab.. :D Aga Luciale tuli väga kasuks, et ma seal oma pingireaga tema kõrval istusin, sest ta just ülesandeid väga ei osanud ja sai minult ilusti maha kopeerida.

Kui kontrolltöö tehtud, saime koju. Aijaa, koolis sain teada midagi katastroofilist!!! Mul oli ju plaanitud minna laupäeval Floridasse Johannale külla ja sealt pühapäeval tagasi tulla, aga Lucial on laupäeval sünnipäev.. Nüüd ma siin kodus siis küsisin Johannalt, et kas me äkki ei saaks mõni teine nädalavahetus seda teha. Ta ütles mulle, et ta on väga hõivatud, aga ta proovib mõne aja leida. Kunagi hiljem saan teada.. Pöidlad pihku!! Ma lihtsalt nii väga tahaks Lucia sünnipäevale minna ja samamoodi tahaks ka Floridasse minna..

Ja seoses sünnipäevadega veel, et mu kallil kaasmaalasel Danielil on täna sünnipäev!! Peaks tedagi külastama minema sinna Colonia maakonda..  ÕNNITLUSED VEEL KORD, kui Sa seda juhtud siin lugema! :)

Kodus ma siis natuke sõin ja rahustasin suure nälja maha.. Kell 19.15 oli plaanis minna Localizada trenni! Jõudsin sinna ikka väga täpselt. Natuke tegelikult sain istuda ka :) Ja Valentina oli ka oma sõbrantsiga seal. Nemad võtsid oma kohad täpselt ukse ette kuskile nurka, kuigi meie juures seal saali keskel oli veel sel ajal täitsa ruumi. Aga ma pidin naeru kätte surema! Või no õigemini oleks tahtnud täiega naerma hakata seal trennis. Meie perfektne preili ei olegi teab mis perfektne :D Tüdruk ei saanud kohe üldse rütmile pihta. Õnneks ta sai sellest ise ka väga hästi aru. Ja no sellistele lastele kombeks - kui teised kaanisid vett sisse, siis nemad sättisid peegli ees omal soengukest või siis käisid telefonikest näppimas.. :D Ja lõpp vajus neil ka ära, väsisid ära ja hakkasid jutustama seal. Aga tegelikult oli päris hull trenn ka. Alguses oli kõik ilus lilleline, aga siis jõudsi asi kätte kõhulihaste ja kätekõverdusteni.. Viimaseid pole me Lorena tunnis kordagi teinud ehk siis varsti saab viimastest kätekõverdustest mul vist aasta.. :D See tähendab, et juba saab aasta täis eveka lõpetamisest.. Kui kurb tegelikult..
Peale localizadat läksid nad veel joogasse, aga ma otsustasin mitte minna, sest see nõuab ju päris suurt keskendumist ja ma olin liiga väsinud selleks. Tulin koju.

Viskasin asjad alla ära, ei viitsinud neid isegi kohe lahti pakkida (tegelikult lihtsalt unustasin) ja läksin üles. Istusime Leticiaga elutoas ja rääkisime juttu. Trennidest, nende reisist, 15-aasta sünnipäevast.. Ta imestas, et meil ei peeta nii suurelt neid pidusid, kui siin.. Nad lähevad laupäeval ühele 15-aasta sünnipäevale, kahjuks on asi ju kutsetega ja mina pole kutsutud. Äkki nad saavad enne minu ära minekut veel mõne kutse ja siis äkki saab kuidagi niimoodi teostada selle asja, et ma ka saaks kaasa minna.. :) Tahaks.

Peale üheksat hakkas Uruguay sööma ja liitusin temaga, sest nälg oli tappev. Siis tulid Mario ja Analia külla. Mario tuli ka kööki ja seal me siis neljakesi jutustasime (Reina oli ka muidugi kohal). Päris pikaks läks kogu see jutustamine. Kell pool üksteist läksid Mario ja Uruguay elutuppa ja vahepeal oli meiega ka Valentina liitunud. Ta ütles mulle koguaeg, et ma võin lauast lahkuda, kui soovin, aga ma siiski jäin. Ja me rääkisime temaga kuskil pool tundi lihtsalt juttu ja naersime nagu hobused :D :D Võibolla on temaga räägitud, aga tüdruk suhtub minusse viimasel ajal palju lugupidavamalt. Tore. Aga jah, väga lahe jutuajamine oli meil. Lõppes kell 23, kui otsustasime magama tulla. Või no õigemini tema magama minna, mina blogi kirjutama tulla.

Ja ongi kõik.

Kurja küll! Millegi pärast ei lase mul siia neid pilte lisada üldse.. Proovin homme jälle..

Praegu tuttu!

Head ööd!


No comments:

Post a Comment