Tuesday, May 14, 2013

Rutiin.

Tänane päev oli rutiinne.

Hommikul kell 9.20 üles, tegin end korda, panin mõned asjad pessu ja sõin hommikust. Peale sööki tulin alla ja vaatasin ära venna tehtud 40-minutilise video Tallinna rallist. Ja sinna ka kogu minu vaba aeg hommikul läks. :D Vahepeal tuli kass ka minu juurde siia alla. Mul oli kapiuks natukene pärani, sest rätik kuivab selle ukse peal ja siis kass läks natuke uudistama. Varsti oli kadunud :D. Leidsin ta kapist seest :D. Tegin tast mõne pildi ja sellepärast hakkas tal ebameeldiv ning tuli hoopis mu voodi peale. Aga ka voodi peal ei andnud ma talle rahu. Teda see ei huvitanud. Jäigi siia.. Siis tuligi juba end kooliks valmis seada, süüa ja kooli minna. 

Koolis olid esimesed tunnid ühiskonnaõpetused. Ma kirjutasin nende tundide ajal oma kahele kallile inimesele kirja, et need siis hiljem posti panna, aga postkontor pandi kella viiest juba kinni. Homme lähen :)
Ja natuke sai muidugi ka sudokut tehtud.
Järgmised kaks olid matemaatika I-d, kus ma täna ikka millestki muhvigi aru ei saanud.. Järgmine kontrolltöö jääb vist minu poolt sooritamata :D
Ja viimane tund oli inglise keel, mis oli täna väga lambi. Aitasin korra ühe ülesandega klassiõde ja siis tegin veel sudokut. Siis pidime kirjutama, et kuhu me plaanime minna puhkusereisile järgmisel vaheajal. Klassivend Matias plaanis korra tulla Eestisse. Rääkisime natuke Eestist.

Ja oligi kõik.

Tulin kiirel sammul koju, sest mõtlesin Eurovisiooni vaadata, et Birgitile ja eriti just Silviale kaasa elada, aga nad esinesid juba teisena ja ma jäin hiljaks. Peale selle tahtsin juttu teha oma emme-issiga ja kahte asja minu internett teha ei suuda :D. Seega loobusin Eurovisioonist. Hea vähemalt, et me edasi saime. Selle tunnikese jooksul muide sõin ma ära terve tahtvli šokolaadi. Lihtsalt oli niii suur isu! Aga mul on veel natuke kommi, neli 100-grammist šokolaadi, 2 300-grammist šokolaadi ja mõned pärispisikesed sussišokolaadid seal kohvris mind ootamas :). Peabki neid seal vähe rüüstama, kuigi ma teen seda praktiliselt igapäev. Mõned kommid on ju lausa mul veebruari algusest siin :D Ja juba on mai keskpaik!

Peale Eurovisiooni läksin üles ja sõin vähe normaalsemat toitu kah. Ja siis kasutasin ära juhust ja vaatasin telekast natuke "Sõpru". Kell 18.45 suundusin kooli poole ja seal algas juba teatritund.

Tunni alguses rääkis õpetaja teiste hinnetest. Mina ju seal enam hindeid ei saa... Tahaks ikka teada, mis tasemel ma olen... Täna alustasime uue teemaga, milleks on hääl ja tegime igasuguseid mänge seoses häälega. Korra pidime isegi õpetajaid jäljendama ja see läks päris naljakaks ära :D

Peale teatritundi tulin koju ja suht kohe hakkasimegi sööma. Enne söömist palus Tomas (!) minult abi arvutist ühe asja printimisel! Ma olin üllatunud, aga andsin endast parima ja saingi teda aidata. Siis läksime sööma. Valentinal oli jälle üks sõbrants külas, kes sõi koos meiega ja kui nad lõpetasid, ütles Valentina, et nad peavad üles minema ühte tähtsat kooliasja tegema. Ehk siis tõi vabanduse lauast lahkumiseks. Meil ju reegel, et enne lahkuda ei tohi, kui kõik on lõpetanud. :D Muidugi läksid nad ikka facabooki ja arvan, et mingist koolitööst seal küll väga juttu ei olnud.
Aga meie rääkisime Reina ja Tomasega juttu. Paz oli meil väga väsinud ja natuke nutune ja siis Reina lohutas teda ja ütles, et vaheajal lähevad Paz ja tema vanemad Jamaicale. Ja siis detsembris lähevad nad Disneyland'i USAsse.. Vot selline vahva elu väiksel kolme-aastasel.. Tahaks ju ka.. Ning siis selgus, et nemad nimetavad siin ameerikamägesid (see lõbustuspargi atraktsioon) venemägedeks :D Väga veider :D

Aga vot selline päev oligi.

Nüüd teile täpselt 100 pilti!
Katsetasime Johannale tukka.. :D

Johanna ja ta õe Pipi tuba.

Koeraema, kellel olid pojad :)

niiiiiinumpsikud!!!

Basseinike neil ka!

Pisikesekene..

Mis seal on??


Mahtus pihku ära.. Kõigest 20-päeva vanune!!


Pipi ja kutsi.

Küll oli maitsev käsi.

Pipi piinab pisikest.

Ossapossakene küll..



Johanna tegi mingi vusserduse mulle pähe..

Küll mässas.

parim asend magamiseks, hää soe olla!




Jõudsimegi Johanna ja Sonjaga linnapääle.

Nende ilus kirik.

Keskväljaku (vist) monument. Rohkem väljakuid ma ei näinud..

Kiriku altar.

lagi.

Õed põhjamaalased kirikus


Mis siin veel kirjutatud on?? Nad olid koos minuga turistid :D Tegelikult oli asi nii, et seal kohas vist kirjutati alla Uruguay iseseisvusele. Vähemalt nii oli Sonja õde talle rääkinud..


Ilus tänavake.


Uruguay ja Florida (maakonna) lipud.

Peatänav.

Mingi vahva maja.

"Florida istutab.."


Värskelt avatud kasiino. Ausalt, meenutab juba Las Vegast ju?! :D

Mingi putka.

Läksime jätsi sööma :)

Paahhh, mida maitsvat hunnikut!


Jäätisemüüja.



Meenutab jääaja lindude paraadi millegipärast.. "Ma ei tea, aga kuulsin küll! Maailmalõpp tuleb ilgelt külm!"

Johanna ootab.


Vahvad kaktused.

üks poosepilt ka!

njammmmmmmmmmi!

Uus profiilipilt lõustaraamatusse.




Hihihii!




Värvid.

Läbi aknaklaasi üritasin majas sees oleva auto peeglist enda peegeldusest pilti teha. Läbi kõige tulemuseks mitte miski..

Lihapood "uus lootus" :D

Et siis sellised emotsioonid.

Prügikast.

Värvid.

UUUHH, Haigla!

Jõudsime parki.

Pargi äärde ehitatud selline vinge korterelamu..





Oo, mis kaunis "Luikede järv"!

Johanna avaldas soovi seal abielluda.. Jään kutset ootama.

Et siis kaevu visatakse peale prügi ka kalkulaatoreid.. Või on kalkulaator ka prügi?


Vinks-vonks-bänd.

Lihtsalt üks sillake.

Mingi mustunud jõgi, kus kõik suvel end karastamas käivad.

Emotsioonitud inimesed..

Hullunud vahetusõpilased kõõlumas.




Algas emadepäev. Läksime sööma.

Pole just kõige parem pilt.. :D



Bed-hair




Head aega, Anni! :)

Johanna kodu.

Laigime bussi.

Täna: "Appi appi, kass läks kappi!"


Ahjaa, olen unustanud mainida, et peale seda Reina ja Maveli garaažikoristust leidsin oma toast põrandalt mõnusa vaiba!

No comments:

Post a Comment