Wednesday, May 22, 2013

Ravime!

Olen ikka haige. Jama.

Ärkasin mina kell 10.24. Tahtsin miskit süüa, aga süüa polnud. Reinat polnud.. :D Õnneks teed sain endale teha ja ühe õunakese leidsin ka! Teeme peo!
Siis kutsus mind meie supermarket, sest mul tatilapid olid otsakorrale saamas. Tegin omal tuju lahedaks, ostsin poest oreo'sid ka! :) Kõndisin tagasi kodu poole, kui meie nurgapoest hõikas meie nurgapoe müüjaonu. Palus mul meie kodust tellitud sink ja piim koju tuua. Olgapealagi. Natuke jälle süüa juures. Tegelikult Uruguay ka tõi veel miskit koju. Nüüd oli meil sink, juust ja sai olemas, aga võid ei olnud.. Polnud oluline, ma juba sõin õunast kõhu täis.
Siis vedasin oma loju keha teleka ette ja taas oli üks vahva film just alanud. Uruguay on meil siin vist ainuke, kes märkab, et ma nagu suht läbi omadega.. Helistas kohe apteeki ja tellis sealt mingit taime, mida käskis mul vees keeta ja siis seda auru sisse hingata. Umbes nagu kartuliga tehakse.. Ise läks Uruguay vist tööle. Varsti see apteegi jooksupoiss helistaski kella. Sain talt mingi rohu kätte. Just samal ajal tuli Leticia ka koju, niiet suundusin tema järel kööki ja siis palusin talt abi, et äkki oskab seletada, kuidas täpselt asja teha tuleb, sest tegu ei olnud taimega, vaid mingi vedelikuga. Leticia siis luges ka natuke silti ja ütles, et see pole üldse mingi nohurohi.. Seda tuleb siis võtta, kui kõht valutab. No tore. Mulle oli vale rohi toodud..

Tulin siis natukeseks alla puhkama ja varsti sättisin end kooli.. Tahtsin kunstitundi minna, seal alustasime uue tööga ja eelmised viisime hindamisele. Kõik olid koolis kohe: "Aaannnniii!!". Neil oli rõõm mind näha :) Nii tore! Alustasimegi siis uut tööd ehk kolisime alumisse koridori ja nüüd pidime kohviku ees olevat treppi ja selle ümbrust joonistama. Varsti meil vist niimoodi terve koolimaja pildil. Oma eelmise töö eest sain ma 10-ne.. Lucia sai 12!!!! Tubli töö! Ma ju sain tööga varem valmis ja siis otsustasin natuke varjutada ka, kuigi seda ei pidanud tegema.. Mingeid lisapunkte see mulle ka ei toonud, sest viga oli hoopis ühes teises kohas - akendes.. Nojamh. Olen suht jõuetu selle haiguse tõttu ja seega pilti oma pildist ka ei viitsi praegu teha. Homme ehk.

Peale kunstitunde tulin otse koju. Muide ilm on täna palju ilusam. Sai kohe ilma jopeta minna! :) Minu õnneks oli Uruguay veel maja ees autos istumas.. Kui teda poleks seal olnud, ei oleks ma jälle tuppa sisse saanud. Kedagi ju ei olnud.. Aga ma siis tulin tuppa ja siis läksin üles sööma. Jõudsid teisedki. Sain kohe täitsa võileiba (ikka saia pean silmas) teha! Hea. Ja jälle üks tee. Aijaa, enne unustasin mainida, et päeval tegi Uruguay mulle mingit raviteed ka. Poole sidruni mahla ja ühe supilusikatäie mee kuumutas pliidil ära ja siis lisas selle minu tee hulka. Maitses umbes nagu need hapud pulbrist ravijoogid sealt apteegist, aga see oli isegi maitsvam! Helistas veel ühele mingile tuttavale arstile, et teada saada, kas ta retsepti ikka õigesti mäletab :D Arst ei teadnud sellest "iidsest ravijoogist" midagi :D
Kuna Valentina rääkis oma sõbrantsiga ja Leticia uuris iPadi, siis minul oli natuke ebahuvitav olla ja läksin telekat vaatama.

Siis tuli meile külla Leticia sugulane, kellel see taksikoer Peter on ja kes meid La Palomalgi külastas. Peter pandi kohe verandale meie kassi pärast :D. Apteegipoiss oli mulle nüüd selle taime ka ära lõpuks toonud ja ma läksin vahepeal kööki hingama. Väga ei aidanud.. Võibolla tegi mu sees miskit, aga nina oli mul juba enne lahti, sest pihustasin ninarohtu ninna.. Peale seda taimset ravi läks nina hoopis kinni. :D Tore.
Ühel hetkel olid kõik jälle kodust kadunud - kes klubis, kes sugulasega väljas ja mina olin taas üksi. Tulin korra alla ja vaatasin natuke üht filmikest. 40 minuti pärast läksin tagasi üles ja jäingi sinna kuni õhtusöök söödud oli.
Selle söögiga on meil siin majas ikka täielik kaos, kui Reinat ei ole. Keegi teine süüa teha ei oska ja siis Leti miskit seal meisterdas. Lõpuks tuli Valentina ja ütles, et tal on kõht nii tühi, võttis külmkapist üle-eilsed spagetid ja tegi neid endale soojaks. Ma siis liitusin ka temaga, sest tahtsin juba alla ära tulla oma tervise pärast.

Miskit muud vist ei juhtunudki täna põnevat.
Homme õpetajad meie koolist streigivad ja seega oleks meil ainult keemia ja ühiskonna tunnid. Kuna ma nendes seal miskit niikuinii ei tee, siis ravin end veel hommegi ja reedel ehk on jõudu kooli minna.

Head nelja(kala)päeva!

No comments:

Post a Comment