Saturday, May 4, 2013

Täielik.. 1. mai pildid lõpuks siin!

Valentina poseerib lehmade ja hamburgeriga.

Peolised. Taga valge pluusiga seisab Carlos (rallimees, Valentina ja Manuela isa), halli dressikaga siin ees on tema naine, naise kõrval istub Leticia, Leticia paremal käel istub punase pluusiga teine rallimees (automehaanik, Lolo ja Nacho isa). Rohkem ei tunne.

Carlos.

Sinise dressikaga Nacho ja Lolo ema, punase pluusiga onu naine. Nimed mul meelde ei jää.

Näitamaks teile, kui igav on Uruguay loodus. Siin ees need mustavalgekirjud on kõik pisikesed lehmavasikad :)

METS!!!!!!

Koer Luna (tõlkes: Kuu!), minu uus sõber.


Kui aru saate, siis need mustad täpid seal laes on kärbsed!!! Kõik kohad olid lihtsalt täis!

Minu kallis soojendaja.

Laenasin teistelegi oma soojendajat. Tegelikult on ju tegemist grilliga.

Leticia ja keegi.

Kärbsed.

Nachol oli lõbus!

Paz krõpsu pugimas.

Koer pikutas vihma käes.


Teed korra pai, jäädki pai tegema.

Näe, lehmad lähevad!


Avastasin peegli.



Veidrik.



"Oh igavust.."

"Kuule Anni, tee meist pilti!"

"Oii, kui lõbus meil on!!" :D

Vanaisa kiiktoolis.

Läks tortafritade tegemiseks!



Nõudepesumasin oli seinasisse peidetud. Kavalad! PS! See oli esimene nõudepesumasin, mida ma siin Uruguays näinud olen!



Isa-poja moment.

Selle läikiva ääreni oli kõik õli!

mmmmmm!



õpetussõnad pildi tegemiseks.

poseering ja taignarulling.

autgrammiseeritud.

küpseb mu kollane päikseke!

ettevaatlikult oma praetordigest ümber keeramas.

ja oppaleee - valmis ta ongi!

Kaunis, mis?

Tekkis järjekord.. :D


njom-njom-njom-njom.



endiselt järjekord..




ema-tütre moment.



Näeb välja täpselt nagu Chuck Norris.. :D

Elutoa möll




Valentina jalkat mängimas.



Paz mehi luusimas.

Koer.

Käis üks põmaki! ja kõik olidki pikali. Nii mängitaksegi jalkat!

miss 2045

Lolo (õige nimega Lorenzo)

Manuela ei tahtnud pilti..

Korra hakkas igav. Leidsin tatoveerimispliiatsi..

Ja ei tahtnud mu sõber minust lahti lasta..




Need on siis lõpuks need 1. mai pildid, kui me seal maal peol käisime. Ma ei tea, mis sellel blogil siin hakkas, aga pilte ta ei suuda üldse enam üles laadida..

Olge mõnsad :)

No comments:

Post a Comment