Monday, May 6, 2013

Plaanitud nädalavahetused.

Täna hommikul see aeroobika...
Kõigepealt väljusin riietusruumist koos Lorenaga ja seal riietusruumi ees on meil telekas, kust hommikul tulid uudised. Pilk jäi sellel kohe seisma, sest näitas, kuidas Madridis keegi lendur lennukiga alla kukkus ja surma sai.. Väga õudne vaatepilt. Aga nii me seal ahhetasime päris mitu minutit ja alles üheksa läbi suundusime üles, kus teised juba meid ootasid. Üheksast pidi ju trenn algama. Pidime jälle selles väiksemas ja halvemas saalis olema, kus keegi peegli ette ära ei mahu ja põrand paigast liigub. Meie saali olid mingid toolid taas tekkinud. Ja selles väikses saalis ei saa üldse muusikat mängida, sest plaadimasin on vist rikkis ja paneb kõik plaadid lihtsalt hüppama. Aga ühe väikse lihtsa kavakese saime ikka selgeks jälle :).

Koju jõudsin peale kümmet, jaurasin siin oma asjadega, sõin ja läksin kooli.
Esimene tund oli keemia. Mõne asja kirjutasin kaasagi! Teine-kolmas tund olid inglise keeled, kus saime oma kontrolltööd kätte. Minu töö hindeks oli 12 ehk maksimum.. No ega ma mingit madalamat hinnet ei oodanudki.. :D Olgu-olgu. Aga jah, klassi parim töö, minust järgmine sai hindeks 10. Teine inglise keele tund jäi tegelikult ära, sest õpetajatel oli mingi koosoleks selle tunni ajal. Mina läksin siis kohivkusse, ostsin omale kuuma šokolaadijoogi, mis oli täpselt selle maitsega, mida me talvel mäe peal suusatamise vahepeal joomas käime ehk siis kakao veega.. Aga täitsa maitsev isegi! Istusin siis õue päikese kätte, sest ilm oli täitsa jahe, aga päike mõnusalt soojendas. Varsti avastas Eleonora omaparima sõbrantsi Martinaga, et ma istun seal, jooksid nagu ikka karjudes minu juurde. Läks vestluseks. Eleonora juba palus oma emalt, et ta saaks oma sünnipäeva (õige päev septembris) varem pidada, et mina saaks ka minna, aga ema ei lubanud.. :) Minu väike fänn. Aga ma andsin neile mõlemale minu koduaadressi, et nad saaksid mulle päris kirju kirjutada. Lubasid seda teha ja ma jään huviga ootama!
Neljas-viies filosoofiad. Nojuudas kui igav mul ikka nendes tundides on!! Hiljem tuleb minu igavuse lõpptulemusest väike pilt kah.. Joonistasin ja valmistasin omale kalendri, kuhu tähtsad tegemised üles märkida.. :D Ja siis mõtlesin, et kuna nii vähe aega, siis enam mingit nädalavahetuseti kodusistumist olla ei saa.. Ja siis tuli kirjandus, kus teised parandasid vist oma kontrolltööd vms, mina mängisin numbrimängu ja kuulasin muusikat. Edasi matemaatika II. Seal teen alati ju kaasa. Vahetunnis kohtasime just koolijõudnud Eugeniat, kes ütles mulle ja Luciale, et ta lausa nuttis minu pärast eile õhtul, sest ma lähen juba varsti ära ja ta ei näe mind enam kunagi. Ning siis ta langetas otsuse, et me saame nüüdsest iga nädalavahetus kokku ja teeme midagi lahedat! :D Ta oli juba oma vanematega rääkinud ja nemad olid oma nõusoleku andnud, et me Luciaga seal vähe tihedamini hakkame käima :D. Sama Luciaga. Temalgi lubatakse. Aga juba sel nädalavahetusel jääb meil see kokkusaamine ära, sest mina ju lähen ära ja Lucial on samuti miskit plaanitud. Vot nii plaanitigi kõik minu nädalavahetused ära :D.
Ja viimane füüsika praktika, kus lõpetasime oma esimese praktika tööga. Järgmiseks korraks vaja kõik see ilusti paberile kanda. Oh õudust!!

Ja koju. Kiire teeaeg. Õigemini kakaoaeg. Ja sai sai otsa.. Ma pidin poodi lippama, aga meie nurgapood on ikka lahe - hüppad sisse, ütled, et võtad ühe saia ja tuled koju tagasi. Nagu oma kodu riilulilt :D

Kell 19.15 algas siis taas salsa tund. Ma hoian ikka end selles tunnis tahapoole, kuigi täna ma vaatasin, et minu koht ei tohiks enam nii taga olla.. Paljud suured koperdajad on minust eespool ja nemad peaksid ju just tahapoole jääma ja minu graatsilist ja superprofesionaalset liikumist pealt vaatama! Olgu, eelnev oli nali. Ettepoole tahaks küll end saada, et ka end natuke peeglist jälgida, et kuidas mul samm välja tuleb. Praegu siiberdavad mul kõik ees..

Trenni eel oli näha, kuidas taevasse olid kogunenud mõnusad vihmapilved ja eemal lõi mõnuga välku. Trenni ajal algas selline sadu ja torm. Kõik uksed-aknad paukusid, nii palju, kui ma aknast nägin, siis ma tegelikult ei näinud mitte midagi :D Kõik oli hall ja lihtsalt mega padukas oli väljas! Ja kui mul trenn lõppes ja ma klubist välja astusin, oli kõik jälle ilus. Taevas olid küll pilved, aga sadu oli kadunud.

Koju jõudsin kuskil poole üheksa aeg ja nad olid juba ära söönud! Pidin üksi seal köögis istuma. See-eest oli täitsa maitsev toit. Erinevad jäägid..
Peale söömist otsustasin natuke telekat vaadata, sest Uruguay ja Leti pakkisid oma kohvreid ja lapsed vist õppisid. Reina tuuseldas ka mööda maja ringi. Olin üksi elutoas. Varsti tuli ühel heal filmil reklaamipaus ja ma hakkasin kanaleid klõpsutama. Siis tuli Paz ja küsis, mis ma vaatan. Just sel hetkel jõudsin ühele heale filmikanalile, kus oli parasjagu käimas "Kariibimere Piraadid". Olen seda juba näinud. Aga siis ütles Paz mulle, et tahab seda vaadata! Ekraanil oli just kõige jubedam ja koledam hetk üldse, millest tavaliselt Pazil hirm hakkab! Aga siis ta tuli istus minu juurde ja me vaatasime koos kahekesi selle filmi lõpuni. Pidin muidugi koguaeg tema miks-küsimustele vastama, aga tore hetk oli ikkagi. Kui piraadid ära lõppesid, panin uuesti oma poolelijäänud filmi peale ja selle vaatas ka Paz minuga lõpuni. Tota lõbustas meid ka vahepeal..
Peale filme soovisin Leticiale kaunist reisi ja palusin neil ikka palju pilte teha, et ma pärast veel kadedam saaks olla :D Ning siis tulingi alla ära.

Oli vahva päev! Nüüdsest oleme kümme päeva ainult mina, Reina, Paz, Valentina ja Tomas.. Ei tea, mida oodata, aga millegipärast on väike närv sees..

Selline lahe auto parkis täna meie maja ette! :D Heigo..? Monika..? On soovi..?

Saime klassi sisse, klassist oli lumetorm üle käinud. Tegelikult oli lihtsalt eelmine seal klassiruumis olnud klass sellise kauni värgiga hakkama saanud. Mina teesklesin ikka, et see on lumi!


Sellised toredused mul klassis..

Sa tead, et sa oled veider, kui väljas päike paistab, on ilus sügisilm (minu puhul varsti jälle suvi) ja sa hakkad lambist lumememme joonistama ja talvest mõtlema.. :D Minuga juhtus nii filosoofia tunnis.. TAHAN LUND!

Teevad hindelist tööd kirjanduses.

Fede ja Diego

Fede ja Diego ja tagaplaanil veerandnäoga Nicolas.

Alati naeratav Fede.

See filmistaarist ("Öö muuseumis") kirjanduse õpetaja! On ju täpselt tema!!


Et siis selline põrand.



Diego tahtis pilti. Mainin, et tal Nacionali pluus seljas ja sellest tuli täna mate tunnis suur mäss, sest meie mate õpetaja on suur Penaroli fänn ja kuna Nacional kaotas neile eile 3-0, siis täna õpetaja natuke isegi irvitas Nacionali fännide ja eriti Diego üle. Minu arust on see jalkateema siin juba liiga räigeks läinud..


Siis, kui pildid laadisid. Hakkas igav.

Vaat, mis kena pilt tuleb, kui objektiiv peaaegu et silma toppida.. :D
Lõpuks nüüd siis tuttu!

No comments:

Post a Comment