Wednesday, May 15, 2013

Külm ja kuum.

Oioioi - ma jäätun.

Hommik algas kella 8.15 äratusega. Terve öö oli vihma sadanud ja tänane hommik oli ka ikka vihmane ja ILGELT külm!!

Kell üheksa oli stepaeroobika. Võtsin end kohe ette ritta (Lorena jäi muidugi minust veel vähe ette poole), aga mitte keegi ei tulnud mulle kõrvale. Kõik kobisid tahapoole... :D Ehk siis olin Forever Alone oma esimeses reas. Kui hommik algas ikka väga uniselt ja laisalt, siis trennis tuli kohe mingi räige energia peale. Kava oli tore, kõik tuli ilusti välja ja kui Lorenal sassi läks, sai ta kohe minu pealt järgi vaadata :D Viimast juhtus tal täna kohe eriti palju..
Üks asi, mis mind selle hommikuse tunni juures häirib on see, et me alustame tundi umbes viie-kuuekesi ja siis poole tunni pealt tuleb umbes sama palju inimesi juurde. Lihtsalt hilinevad nii palju ja siis astuvad lambist tundi sisse. Võtab kogu tähelepanu.. Eriti just kolm tüdrukut, kes vist ei ole kunagi õigeks ajaks jõudnud.. Aga ma üritan neist ikka mitte välja teha ja jätkan tantsulkaga :).

Peale trenni käisin postkontoris ja siis koju. Minu trennienergia oli aga kadunud ja ma viskasin end voodile pikali. Ja sinna ma ka jäin.. :D Õnneks ma taipasin igaks juhuks äratuskella panna. Aga jah, jäin jälle tuttu.

Kell 11.17 oli äratus vol. 2. Säädisin end kooliks valmis, sõin ja läksin kooli.
Esimesed tunnid olid matemaatika II-d,  kus ma sain täna jälle aru! Suur kiitus mulle! Matemaatika I ja matemaatika II positsioonid on vahetunud. I-st ei saa ma ikka mitte tuhkagi aru..
Kolmas tund oli kirjandus ehk siis minul sudoku-tund. :)
Ja viimased kolm olid kunstid. Enne seda me rääkisime Lucia ja Nataliaga koridoris juttu ja siis tuli Juan Manuel (Lucia vend) sinna. Meil on juba tavaks mängida temaga igal meie kohtumisel mängu kivi-paber-käärid. See nagu meie tervitus. Ja täna juhtus midagi väga piinlikku. Minu seljataga diagonaalis istusid pingi peal neli-viis tüdrukut. Peale mängu ma ei saanudki aru, kuidas, aga ma lihtsalt kaotasin tasakaalu ja kukkusin sõna otseses mõttes nendele tüdrukutele peale :D Ja kui ma üles tahtsin tulla, kukkusin uuesti :D :D. Palusin sada korda vabandust, ise naerukrampides.. Tüdrukud otsustasid kohe sealt ära minna.. :D Meie naersime veel tükk aega peale juhtunut.. :D
Täna oli viimane tund, kui pidime seda koridori joonistama. Järgmine kord vist pidime alustama kohvikuga :D. Mulle väga meeldib. Eriti meeldib mulle see, kui kiitusi igalt poolt minu suunas lendab. Ma sain oma töö teistest kiiremini valmis ja siis nad imestasid selle üle koguaeg. Siis muutsin ma tööd natuke "kunstilisemaks" ehk siis varjutasin ja joonistasin maha meie kunstiklassi ukse, mida tegelikult ei pea joonistama ja.. Väga paljud tahtsid juba oma tööd mulle anda, et ma neile need ära teeks.. :D Ise nii väga vaimustuses ei ole sellest tööst...

Ja saigi kool läbi. Tulin koju koos Federico ja ühe klassiõega, kelle nime ma ei mäleta.. :D Kuna ilm oli mega külm, siis meil tuli juttu Eesti külmast. Neile pakkus palju nalja ja huvi see, et meie krõbedal talvel juhtub päris palju nii, et juustele ja ripsmetele tekib härmatis :D Ja Federico ei saa aru, kuidas saab nii külma ilmaga olla palja ninaga??!! :D Et nina millegagi kinni ei kaeta :D Totud. Oii, kuidas tahaks seda räiget aga mõnusat külma!!

Koju oli meile tekkinud üks suuuur lasteaed. Pazil oli kaks külalist ja Valentinal oli kaks külalist pluss veel ju Tomas. Ehk siis 7 last jooksid mööda tube ringi. Vaene Reina. Mina tulin tuppa ja tulin kohe ka alla, panin villased sokid jalga ja läksin uuesti üles omale teed tegema. Reina otsustas täna aga meile tortafritasid teha!! Niiiiiiiheaaaaaaa!! Aga mõnus paksendaja ikka kaa :D
Peale söömist tahtsin ma "Sõpru" vaadata ja natuke sain ka, aga siis tuli Reina ja pani meie kõige pisematele kasvandikele lastelaulude dvd mängima.. Tulin alla ära ja hakkasin füüsika kodust tööd tegema.

Ja juba saabuski aeg teatritunniks. Oi, kus seal sai nalja täna. Kõigepealt tunni algul rääkisime me juttu ja lõdisesime külmast ja siis järsku nägime, et õpetaja seisab lihtsalt tuima näoga ja mitte midagi ei ütle. Siis Victoria küsis talt, et kas miskit on halvasti või mis lahti on. Õpetaja hakkas naerma, sest tal oli ka külm :D. Siis hakkasime harjutusi tegema, et sooja sisse saaks.
Kuna meil praegu on teemaks hääl, siis peale igasuguseid soojendus- ja lõdvestusharjutusi pidime kõik kirjutama paberile ilma mõtlemata kolm sõna, ühe värvi ja ühe numbri. Siis seadis ta meid kahte gruppi ja ülesandeks oli mõelda 15 minuti jooksul üks laul, sinna juurde teha liigutused ja laulu pidi veel pähe ka õppima. Mina olin ühes grupis Victoria, Camila, Lucia ja Julioga. Victoria ja Camila on sugulased ja ohjummel - need ainult seletaks ja seletaks ja seda ikka väga kõva hääletooniga! Aga võtsin kõike positiivselt ja lõpuks tuligi meil väga vahva kava välja. Kumbki grupp esitas enda omi ja no nii naljakas ei ole lihtsalt mitte ükski teine tund, kui teater. Ei oskagi seletada, mis. KÕIK on naljakas. Eriti õpetaja, kui ta miskit ette näitab või midagi ütleb.. Teate seda lugu "Võilillepõllul, me naerame, naerame, naerame"?. Vahetage võilillepõld teatritunniga.. :D Ahjaa, kui me oma laulu teist korda esitama pidime, siis muidugi pidid kõik enda juures miskit parandama, mida õpetaja oli kommenteerinud. Mina puterdasin.. Ja siis palus mul õpetaja eesti keeles minu rida laulda! :D Oleksin võinud ju ükskõik mis lambi jurri suust välja ajada, aga tõlkisin ikka enda hispaaniakeelse laulurea enam-vähem eesti keelde. Ehk siis pidin laulma "Kahjuks jäi mul minemata, sest koer lõi minusse hamba!" Väga loogiline, või mis? :D

Teatritund sai läbi ja ma tulin tagasi koju. Teised juba sõid elutoas ja siis hakkas Reina mulle ka liha praadima. Peale söömist läksin ka elutuppa ja olin seal vähe teiste seltsis. Valentina vaatas oma "Violettat", mis on tõsiselt ajuvaba saade temaeas või noorematele tüdrukutele. Ainult üks armumine, laulmine ja lahkuminek käib.. :D Õudne. Aga samal ajal juhtus miskit armsat ka.. Paz tuli minu juurde, näitas mulle ühe väikse kilekoti sisu, kus oli sees mõni kommike. Siis võttis sealt paar tükki välja ja küsis mult, millist ma soovin. Ütlesin, et söögu ikka ise, aga ta lausa sundis mind tema ühte maasikakommikest vastu võtma. Ja pärast võttis mult paberi ja viis selle ise prügikasti. Numpsikene mul siis küll :). Ja siis tõi Valentina veel KitKat'i šokolaadi, mille ta isa oli Argentiinast toonud. Vahel tuleb ikka väga kasuks seal teise seltsis istumine.. :D

Ja pool kümme tulin jälle alla ja olen nüüd siin.

Selle külma tõttu otsisime Reinaga mulle ka siia ühe mingi asja küdema, et sooja saada. Natuke isegi mõjub,  aga valgust annab ta rohkem, kui sooja :D

Olge muškinid!

No comments:

Post a Comment