Friday, May 10, 2013

Howdy folks!

Ruttu tuleb nüüd siis tänane päev ka kirja panna. Kell on juba 00.04.

Hommikul ärkasin suure tahtmisega veel edasi magada, aga localizada ju kutsus.
Localizada oli täna kohe eriti ulme. Trenni algul ütles kohe Lorena, et täna teeme trenni. Oi õudust. Raskused olid meil igal pool küljes ja no siis tee neid harjutusi ja liigu seal. Jube. Aga oh seda mõnusat tunnet, kui need raskused kõik ära sai võtta ja venitamiseks läks. Oooohhhhhhhh.. Aga ma nägin ränka vaeva, et mitte naerma hakata seal trennis! Täitsa lõpp, kui mööda saavad inimesed rütmist panna!! Meile tuli mingi teine tädi ka nüüd sinna ja no ta ei saa sellele rütmile isegi siis pihta, kui Lorena kõvahäälega numbreid kaasa loeb ja ise kaasa teeb! Teised vähemalt siis teevad enam-vähem õigel ajal, kui Lorena meil ees võimleb, aga no kui ta korra kuskile eemale astub, valitseb meil seal kohe täielik katastroof! No ausalt, ma ei saa aru, kuidas nii rütmist mööda on üldse võimalik midagi teha??!! :D

Peale trenni hüppasin kirjatarvetepoest läbi ja ostsin paberit füüsika praktika kirjapanemiseks ja tulingi koju tagasi. Sõin siin ja siis pidingi juba kooliks end valmis panema. Reina ja Mavel (koristaja) hakkasid täna meie garaazi koristama. Ega siin tegelikult midagi minu silmis ei muutunudki..

Aga enne kooli käisin veel bussijaamast läbi, et osta pilet homseks sõiduks Floridasse. Otsisin tükk aega seda õiget putkat, lõpuks tuli välja, et ikka oli seal, kus ma oma otsimisega alustasin... :D Aga mega saba oli seal seda järjekorda ja ma pidin juba kooli tõttama. Otsustasin õhtul tagasi minna.

Esimene tund oli meil filosoofia. Kõik me ootasime ilusti üleval oma klassi ees tunni algust. 15 minutit peale kellahelinat umbes mõtlesime siis asja uurima minna ja tuli välja, et meil all korrusel kuskil tund. Õpetaja meile miskit ütlema ei tulnud.. :D Mina tegin selles tunnis füüsikat.
Teine tund oligi füüsika, kus me saime kontrolltööd kätte. Järgmine katastroof! Minu jaoks see ei olnud tegelikult oluline. Sain nelja. Kaheteistpallisüsteemis. Ehk siis kukkusin läbi põhimõtteliselt :D. Aga mul oli Luciast kahju, sest ta sai kolme.. Natalia, meie tuupur, skooris 11-ga. Ja tunnis vaatasime siis need kontrolltööülesanded üle. Üsna pea hakkas mul igav ja pöördusin oma sudoku juurde.
Kolmas-neljas tund olid kirjandused. Seal näidati meile ette need rühmatööd erinevatest Vana-Kreeka jumalatest. Ehk siis see töö, mida Lucia ja Nati eile tegid seal Lucia juures, kui mina igavlesin.. Esitlusi tehti saalis.. Mõni oli täitsa põnev, mõni mitte nii väga. Õnneks oli mul sudoku kaasas :D Aga sellegi röövis peagi minult mu klassivend. Ta alles õppis tegema :D. Vähemalt kolm korda pidin ma tal seda parandama, aga lõpuks sai selle lihtsa-tasemelise tehtud! Oli õnnejunnis.
Siis tulid matemaatika II-d, kus me õpime mingit numbrit, mis esineb kõikjal, aga ma ei tea öelda, kuidas seda numbrit eesti keeles kutsutakse.. Ehk siis terve tunniteema käis sellest..
Ja viimane hapupiimane matemaatika I. Ei saanud taas muhvigi aru. Nördinud.

Koduteel tulin läbi El Doradost, sest Johanna tellis Minase alfajoreseid.. Neid ei olnud el dorados.. Otsisin veel igasuguseid poode läbi, ei leidnud.. Läksin siis bussijaama piletit ostma ja seal kohtasin Eugenia väikest õde ja nende ema :). Nad ei osanud mulle ka miskit öelda. Eleonora arvas, et TaTas võib olla. Ostsin siis bussipileti ära ja läksin TaTasse. Oligi :) Ješš. Aga no päris kallid on need..

Ja siis koju. Sõin. Sain üle tüki aja "Sõpru" vaadata, sest kaks noorekest valmistusid nädalavahetuseks isaga :). Aga no pool seitse pidin kinni panema teleka, sest vaja oli salsa-tunniks valmistuda!

Salsa oli tore! Olin kohe varakult kohal. Õigemini täpselt õigeks ajaks ja ma olin esimese nelja seas, kes saali sisenesid. Ehk siis teine rida minu jaoks! Aplaus! Ja ma ei tea, kas ainult mulle tundus, aga vist rahvast oli ka vähem.. Ja täna oli mõni täitsa uus kava ka lausa. Tegime ikka mõnuga oma salsat, kui Pablo järsku mingi kantriloo pani peale ja meil läks kohe väga lõbusaks :D See väike kord enam nii salsalik ei olnud, vaid muutus juba cowboy tüdrukute tantsustuudioks :D

Peale trenni tulin koju, sõin ja tulin kohe ka alla, sest palju on teha. Asjad kokku pakkida, füüsika praktika, blogi ja kõik muu veel.. Õudne.

Nüüd on kell 00.50, mul on Luciaga väga põnev vestlus pooleli, mis ei lase magama minna. Tore küll :D

No comments:

Post a Comment