Wednesday, April 17, 2013

Naljatame.

Erinevalt eilsest on tänane päev olnud väga tore ja naeruküllane.

Algas kella kaheksase äratusega ja kell üheksa olin juba club Minase saalis stepaeroobika tunni algust ootamas koos mõne trennikaaslasega. Võtsime siis oma lauad ja alustasime. Täitsa ulme, millise kava meile Lorena (treener) valmis tegi. Ja seda pidime vähemalt 150 korda läbi tegema. Võttis läbi, aga pingutasin lõpuni ikka välja ja tegelikult mulle väga-väga-väga meeldis see kava! Lõpuks pidime ühe korra ka ilma Lorenata läbi tegema ja no mida nalja siis hakkas saama! Kõik hakkasid kohe alguses lihtsalt oma rütmi panema. Meie vist üheksaliikmelisest grupist ei teinud ükski inimene mõne teisega samas rütmis. Ja kui ma siis kõik lõpuks lõpetasid, ütles Lorena mulle: "Muy bien, Anni!" (väga hästi, Anni). Ma olin lihtsalt ainuke, kes õiges rütmis lõpuni ilusti ära tegi! Olin võidujoovastuses.

Trenn võttis ikka mõnuga läbi, mis tegi olemise hiljem veel mõnusamaks :). See teistmoodi energia, mis peale kõva trenni sisse tuleb, on hea! Mulle meeldib.
Kodus olin natuke arvutis, natuke üleval, sõin ja pingi jälle kooli minema. Valentina jäi juba teist päeva koju, sest ta on meil otsustanud haigeks jääda..
Koolis esimesed tunnid olid matemaatika II-d, kus ma jälle väga aru ei saanud. Ja reedel tuleb meil kontrolltöö igasuguste teoreemide peale. Oh õudust. Aga ma olen ju lahe vahetusõpilane, kes ei pea ühtegi kontrolltööd kaasa tegema, kui soovi pole. Aga arvatavasti proovin ikka :).
Kirjanduses joonistasin ma ühte oma mustrit edasi, millega alustasin mõned tunnid tagasi. Sain valmis. Vot selline põnev tund. Selles tunniski on meil varsti kontrolltöö tulemas, aga seda ma kohe kindlasti teha ei kavatse..
Ja kolm kunstitundi. Kõigepealt õpetaja hilines meil lihtsalt pool tundi. Ütlen siinkohal üle, et tunni kestvus on 45 minutit. Me jõudsime Lucia ja Natiga vahepeal kohvikus käia ja head ja paremat osta. Läksime üles klassi juurde tagasi, kus kõik ootasid, ja õpetajat ikka polnud. Lõpuks ma nägin teda mööda koridori meie poole tulemas, aga kuna klass on nruga taga, siis teised teda veel ei näinud. Minul tuli peale aga imelik tuju ja hakkasin Harry Potteriks, ehk siis võlusin õpetaja nurga tagant välja! Teistel oli mind vaadates muidugi nalja nabani. Veider vahetusõpilane.
Kunstitunnis sain ma oma järgmise töö valmis, millega eelmine tund alustasime. Pidime ühe vaasi ja mingi kivist asja maha joonistama ja seekord värvipliiatsiga värvima. Valisin lilla. Nüüd on lilla pliiats teistest palju lühem :(. Aga kui enda arus oma kunstiteose peaaegu valmis sain, näitasin seda õpetajale, kes istus oma laua taga, aga samas mulle väga lähedal, ja ta ütles mulle SUUREPÄRANE! Ise väga nii ei arvanud.. Aga ma pildi panen sellest siis, kui hinde ka olen kätte saanud :). Järgmine kord peame kunsti tundi kaasa võtma kaks korda suurema laua, kui me praegu kasutame. Praegune on vist umbes A3-e suurune, võibolla nõks suurem.. Järgmine nädal peame minema siis A2-e suurusega.. Mul ei ole seda vist aga kahjuks kuskilt võtta, sest neid väga paljud ei kasuta.. Paha.

Peale kooli tulin koju ja skype'sin natuke empskini-isskiniga. Tuju läheb alati miljon korda rõõmsamaks nendega jutustades! Lahedad mul.

Kuue aeg läksin üles sööma ja siis istusin natuke teleka ees koos Valentinaga! Ta vaatas jälle oma mingit väikeste tüdrukute saadet.. Isegi vastas minu küsimusele, mille ma saate kohta küsisin. Edusammud!

Ja kell 18.55 oli jälle teatritund. Meil kolmel ei olnud selle eilse pärast miskit välja mõeldud ja ausalt öelda minu partnerid väga usinad selles osas ka ei olnud. Teistel olid kostüümid ja kujundus ja kõik ilusti välja mõeldud. Näiteks Camila tõi kodust mingi roostetava käru kohale!! :D Hullukesed ikka küll. Aga meie mõeldud värk ju muutus kõik eile. Ma ei teadnud tunni alguseni, mis osa siis ma lõpuks seal etenduses mängima pean. Oma etteastega pidime esinema kolmandana (polnudki esimesed!!!!).
Esimestena olid Camila ja Diego. Issand. Meie, pealtvaatajad, pidime naeru kätte surema. Kui nad esimest korda tegid, polnudki nii naljakas, aga hiljem, kui õpetaja neid oli parandanud ja nad otsast pidid tegema, pidime meie seal publikus naeru kätte surema :D Ja no meie õpetajal on ikka annet :D
Teistena tegid Valentina ja Victoria. Etenduse tegevus toimus tegelikult vanal ajal, aga neile andis Guillermo täna ülesandeks esitada see nagu mehhiko telenovelas :D. Naersime veel rohkem! :D
Ja siis tuli meie kord. Minu kohta ei öelnud Guillermo miskit, sest mu osa polnud etenduses üldse seeski ja ma olin, nagu ikka, superhea. Okei, viimast ta ei öelnud, aga mingeid kommentaare tema suust ka ei kuulnud. Teised kaks pidid aga asja uuesti läbi mõtlema ja järgmine teisipäev selle uuesti esitama.
Ja viimast paari, Juliot ja Luciat, me ei jõudnudki vaadata.
Aga jah, täna oli jälle õpetajal väga hea tuju ja ta naeris koos meiega. Vahepeal tegi ta ühte karmi naist järgi, kes oma mehe kallal õiendas ja selle peale saime meie muidugi naerda täiega. Ja siis ütles Evelin, et ta on täpselt nagu Evelini ema :D. Kõik naersime ja siis Guillermo ütles aitäh! Siin kirjutades see ei tundugi nii naljakas, aga kohapeal tekkisid naerukrambid.

Peale teatritunde tuli neil veel kino, kus nad hakkasid mingit järgmist filmi vaatama. Küsisin siis õpetajalt, et kuidas neile "Klass" meeldis. Väga olla meeldinud, eriti lõpp! Tegi ainult meelehead :)
Mina aga filmi vaatama ei saanud jääda, sest kodu ootas. Aijaa, katastroof juhtus ka.. Mu mp3-el sai aku just kunsti tunni alguses tühjaks niiet pidin ilma muusikata kunstitunnis olema ja kodu-kooli vahemaad kõndima!! Kui paha.

Kodus olid teised juba jälle ära söönud. Ma jõudsin kell pool üheksa koju ja pidin siis üksi sööma. Olgu, Uruguay lõpetas söömise. Sel ajal õppis ta ära eesti keeles ütlema kuude ja nädalapäevade nimetused.. Olgu, viimastega tekksi tal vähe raskuski ja kindlasti on need tal juba meelest läinud. Peale kõhutäiendamist läksin elutuppa, kus vaadati jälle jalkat. Uruguay-Argentiina. Lõpus ilus 3-2 meie kasuks aga mingil 43-ndal minutil pidid ikka argentiinlased skoori viigistama ja nii mäng ka lõppes. Argentiinlased olid maru õnnelikud, aga meie omad tahtsid neile kohe lausa kallale minna. Politsei pidi asjasse sekkuma.

Aga juba haigutasin ka mina ja tulin alla ära. Pidin natuke Luciaga juttu tegema, sest meil on homseks vaja ühiskonnaõpetuses sugupuu teha ja ma ei teadnud kui suur ja mis asjadega. On vaja panna iseennast, vennad-õed, vanemad, vanavanemad, üks iga vanavanema vend või õde, nende lapsed ja lapselapsed, tädid-onud, tädi-onu-pojad-tütred... Hakkasin siis mõtlema, et isegi minu lihtsalt neljaliikmelisel perel on ikka suhteliselt keeruline see sugupuu. Pean homme jälle Eestimaaga ühendust võtma. Äkki oskavad mind aidata..

Aga nüüd panen siia mõned videod.

Kaks esimest on tegelikult suht vanad. Tehtud siis, kui me viimati La Palomal käisime ja siis korra kuskile välja tiirule läksime autoga. Nägime seal kesklinnas mingit möllu. Brasiillased tegid mingit vahvat etteastet igasuguste keeruliste hüpete ja trummidega. Väga lahe oli!





Teised kaks videot on tänasest teatritunnist. Esimeses on Diego ja Camila etendus, kui nad seda esimest korda näitasid ja see veel nii naljakas ei olnud.. Teises on Valentina ja Victoria seebiseriaal, aga filmisin ainult seda natuke, kui Guillermo neile miskit seletas. Järsku nähti ämblikku.





Musi-kalli-pai! :)

PS! KAHEKSA KUUD SAI TÄIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vähem kui kolm veel koduukseni ja oma voodini ja mu riieteni ja muruniitmiseni ja mu issi valmistatud rummikoogini ja mu emme valmistatud põdralihani ja suitsuvorsti võileivani, millel peal roheline särav kurgiviil, ja mu venna yolo ja mongoloidini!! :)

No comments:

Post a Comment