Friday, April 12, 2013

Mu vend on vana.

Pean kiirelt postituse valmis kirjutama, sest plaan on vaadata natuke Bon Jovi kontserti ja samal ajal šokolaadi süüa ning kogu selle kammaijaaga muidugi tähistada oma VINGE VENNA VANANEMIST!
Siis, kui sinul vanust kuus ja minul kaks. Olid ajad.






 (nagu igaüks näha võib, meist kahest lihtsalt normaalset pilti ei leidu.)




Täna on 12. aprill ja mu Reiokesel on sünnipäev. Liiga vana juba see mees.. Alles ma kirjutasin talle sünnipäevakaarti, millel oli peal suurelt 16! Õudne. Nüüd 22. Ebanormaalne. Aga ela ilusti siis, mu vennas ja ole muškin. Põhi õnnitluse tegin talle ikka öösel facebooki a ka lõustaraamatusse rikkudes ära tema soovi jääda oma sünnipäeval seal nähtamatuks. Peale mind hakkasid kohe õnnitlused lendama ja tal oli siis neid labaseid laike vaja panna.. :D Olen ju selline vastik väike õde.

Eile õhtul peale postituse lõpetamist rääkisin natuke juba isaga, sest need hullud seal kodus juba ärkasid. Kell oli alles pool seitse.. Mitte keegi peale minu vist siin ilmas magada ei oska... Tegelikult neid ootas töö. Üks ju ainult laristab Uruguays...

Täna pidin kooli juba kell 11.30 minema, sest meil tõsteti need filosoofiad laupäevalt ära. Esimest korda olin ma mingi veidrik ja tegin filosoofias kõik kaasa! Midagi vist juhtus minu mõistusega tol hetkel..
Siis tuli füüsika, kus ma ka ikka kaasa teen. Natuke oli seekord asi arusaamatu, aga ikkagi midagi.. Ja siis tulid kaks kirjandust meie filmistaarist õpetajaga. Esimene tund vaieldi jälle piima kahjulikkuse/kasulikkuse üle ja tunni lõpus tehti natuke ka paaristööd. Teine tund tekkis õpetajal huvi Eesti ja minu kohta. Uuriti igasuguseid veidraid asju mu käest, näiteks, mis soengud eesti tüdrukutel on, kas Eestis on president, kes on Eesti president, mis on peamine tuluallikas, kas kaupa tuuakse rohkem sisse või viiakse välja.. :D Need viimased kaks küsimust muide olid ühe klassivenna poolt. Ja ma ei tea, kas te veel mäletate, aga eelmises klassis käis mul üks poiss nimega Agustin, kes mind siin koguaeg kiusas (üritas ikka tähelepanu võita) ja see klassivend, kes minult nüüd neid küsimusi küsis, on selle Agustini noorem vend.. :D Vot selline kokkusattumus. Õnneks on tegu vähe sümpaatsema noormehega.. :D Lisan veel siia juurde, et Agustin on 19-aastane ja ta on vist neljandasse (meie kümnendasse) klassi istuma jäänud juba neli korda!! Nüüd on tal viimane võimalus neljas klass lõpetada ja tema noorem vend on juba viiendas klassis.. Väga laisa inimesega on tegu..
Ja veel kuulati selles kirjanduse tunnis Eesti hümni. Algul paluti mul laulda, aga ütlesin neile, et ma olen kõik sõnad ära unustanud. Mis muide on isegi pooltõsi..
Täna oli tegelikult meil koolis osadel matemaatika eksam ja sellepärast oli meil ka superpäev, sest meil jäid KOLM matemaatikat päeva lõpust ära! See tähendas seda, et ma sain kell kolm juba koju ja siis kohe sain ka oma venda laivis õnnitleda!

Aga siis tuli armas Helena ja tahtis Ugala netti ära kasutada, et minuga natuke juttu puhuda. Me vist ei olegi temaga kordagi niimoodi skaipinud terve selle aja jooksul, mil ma siin olen olnud. Kui piinlik. Aga lõbus-lahe-tore oli!! Naersime kui lambad! Ja kuna minu Jeleena oli Ugalas, siis olen ma nüüd ka Ugala peal kuulsus! Mingid kohalikud härrad nimedega Jaanus Laagriküll ja Harlet Orasmaa said ka nüüd teada, et keegi Helena sõbrants kuskil You-Are-Gay maal on.. :D Kahjuks mina neid ei näinud. Kui kurb. Aga tervitused Ugalalalalastele!

Ning siis suhtlesime hiljem natuke veel ema-isa-vennaga, kes tulid just Epu-Marguse juurest õunaveini-Marguse-sünnipäeva-joomapeolt. Seda oli ka nende tujus, ilmes ja olmes näha! Pole hullu, vahel ju ikka võib! Epp, kirjutan sulle nüüd miskit - minu kallis isake ikka tükk aega kiitis sinu veini seal teisel pool kaamerat!! Oled meister!


Ja siis oli aeg minna ujuma. Viitsimist küll väga ei olnud, aga ma olen ju tubli ja läksin ikkagi. Taas tegin valesti. Rahvast oli küll vähe ja algul ma sain omale täitsa oma raja. Aga siis tuli jälle see jobupea tüdruk mu rajale.. Õudne. Ja siis meil ei olnud meie oma õpetaja ka, vaid mingi noor tädi, kes ei osanud meile üldse harjutusi anda. Lihtsalt seisime seal seina ääres. Vahepeal tegin ise mõne tiiru, et vähegi trenni teha..

Kodus pidin jälle ise sööma, sest teised olid juba kõhud täis vitsutanud. Supp läks soojendamisele :). Hiljem hullasime vähe Paziga ja vaatasime Reina ja Uruguayga telekat ja nüüd olengi siin.

Ja üks selline tore uudis ka, et Valentina vist läks jälle nädalavahetuseks minema! :D Tegi seal kõigile põsemusisid ja ütles tsau ja siis silmas mind ja ütles, et sulle ma ei tee/ütle midagi. Lapsekene.

Ma väga loodan, et ma homme lähen koos Luciaga ühele siin toimuvale festivalile nimega "Minas y Abril". Pole vist tõlget vaja. Tahaks näha veits kultuuri. Seal peaksid olema folklooransamblid ning üks osa ka, mis mulle ei meeldi. See, kui nad hobuse selga istuvad ja see hobune läheb hulluks nagu need härjad seal Hispaanias. Vastik.
Kõik oleneb Luciast.

Olge musid!

No comments:

Post a Comment