Thursday, April 25, 2013

Lükkame selle kurbuse endast kauuuuuugelee ja kleebime jälle naeratuse suule!

Eilne masendav lõpp oli tänaseks kadunud!! Kui tore! Surusin selle kurva tuju endast kaugele. Ei lubanud enam endal selline olla! Ja naeratasin.

Hommikul ei tahtnud jälle üles tõusta, aga no eks see on igal hommikul minul nii.. Aga ärkasin. Sõin. Olin üleval ja hiljem jälle all. Kell 10.45 pidin minema juba kooli keemia praktika tundi. Oh õudust. Pidin seal magama jääma. Endiselt räägivad nad mingit teooriat. Ma lootsin ikka praktika tunnis igasuguseis katseid teha, aga siiani pole me sellega alustanud. Järgmine kord vist lõpuks alustame :)
Siis tulin jälle koju ja ja siis istusin natuke siis jälle sõin ja siis jälle istusin natuke ja siis jälle läksin kooli. Algasid taas keemia tunnid ja neil oli kontrolltöö. Teoori, mina kaasa ei teinud :D. Tegin numbrimängu, mis muutus üllatavalt põnevaks! Ja siis hakkas õpetajal vist igav ja ta tahtis minuga hullusti jutustada. Minu arust see nagu väga segas minu klassikaaslasi, sest nad ei saanud ju kontrolltööle siis keskenduda. Ma olen lihtsalt niivõrd põnev inimene ja nad kõik kuulavad ja küsivad ja räägivad kaasa :D. Ja no see õpetaja.. Ta ei ole üldse vana inimene ja ta küsib mult ühtesid ja samu küsimusi iga kord!!!! Teised teavad juba vastata tema küsimustele.. Aga noh, huvitav on ikka!
Järgmised tunnid olid matemaatika I-d. Kontrolltöid ei saanud veel kätte.. Ja me õppisime täna mingit teemat, millest ma midagi aru ei saa! Lõpuks tajusin selle ära, et siin nad märgivad neid asju teiste tähistega... Nüüd siis võtan mingi aeg asja ette ja vaatan selle uuesti üle. Olen ju tubli!
Ja siis tuli ühiskonnaõpetus, kus nad said kontrolltööd kätte ja arutasid nende üle. Mina joonistasin taas.
Füüsikad. Tegin kaasa ja üritasin ikka aru saada. Pidime iseseisvalt ühte ülesannet lahendama. Ma siis olin oma lahendamisega poole peal ja siis õpetaja ütles järsku: "Huvitav, Anni, kas sa aru ka saad millestki?? Nii hoolega kirjutad seal midagi.." Proovin ikka kõigest aru saada, kuigi see natuke keeruline on.. Ja kartus tuleb juba vaikselt sisse, sest 2. mai tuleb meil kontrolltöö ja ma pean selle muidugi kaasa tegema.. Või no ei pea, aga õpetaja vist väga loodab, et ma teen, sest talle pakub ikka väga huvi, et kas ma saan aru või mitte. Ja ma vist ikka proovin teha, kuigi ma väga mingit head hinnet sealt ei oota :D

Ja tagasi koju. Kõht oli väga tühi! Sõin. Praegu jääb mulje nagu ma koguaeg sööks.. Võibolla.. :D
Siis tulin alla, sest üleval kedagi ei olnud.. Või no Paz magas ja teised olid ära. Reina koperdas ringi. Siis läksin jälle üles, vaatasin telekat. Tuli Rodrigo. Kell 19.40 tulin alla end ujumistrenni jaoks valmis sättima.

Trenn oli nii ja naa. Unustasin oma ujumisprillid koju. Pidin ilma hakkama saama. Nõme. Olin ühe oma klassiõega samal rajal. Ja trenni tegime me ainult 15 minutit. Ülejäänud pool tundi anti vabaks. Kui põnev. Mõned hakkasid siis palli mängima, mõned lobisesid kuskil nurgas... Mina küsisin siis Saralt (üks teine klassiõde) tema ujumisprille, mida ta tol hetkel ei kasutanud ja ujusin veel mõne tiiru. Väga võimalik see ei olnud.. Ehk siis suht mõtetu trenn. Ja treener oli ka jälle see naine, kes väga mingeid harjutusi ja nõuandeid anda ei oska. Eelmine õpetaja ikka ütles, mis on valesti ja mis on hästi jne.. Seega ujumistrenn mind väga enam ei kutsu...

Tulin koju. Muide Tomast nägin ka klubis.. Ja Valentina käis samal ajal joogas ja localizadas. Jõudis natuke peale mind koju ja teda käis Leticia eraldi toomas.. Ning siis hakkas muljetamine. Jooga olla olnud väga mõnus ja magamapanev :D. Vaatasin nüüd netist, et jooga ja localizada ja aeroobika on ujumisega enam-vähem samal ajal. Võibolla vahetaks siis õhtud välja.. Ei läheks enam ujuma vaid teeks vähe muudki..? Järgmine nädal lähen uurin. Homme õhtul lähen juba uude aeroobikasse! Ja kindlasti hommikul ka! Ehk siis hommikul localizada (jõu- ja ilunumbrid!) ja õhtul aerolatino (vaatasin kunagi youtube'st videosi - see mingi väga ulme kiire ja lahe tantsuvärk!)!

Ja üks tore uudis veel. Leppisime Johannaga kokku, et järgmine nädalavahetus lähen talle Floridasse külla!!! Tema kodulinn asub Minasest paaritunni bussisõidu kaugusel. Ja ta läheb Soome tagasi juba 6. juunil!!! See on kuue nädala pärast! Mina üheteist nädala pärast.. Kurb.. Seega tuleb tegutsema hakata. Vaja veel ju kunagi Montevideosse minna ja siis veel Coloniasse, kus elavad Daniel ja Vic. Kõik nädalavahetused saab täis planeerida..

Kell on 00:00. Kaon.

Päikest!

No comments:

Post a Comment