Monday, March 25, 2013

vedel.

Täna oli üks megalebopäev. Hommikul läksid kaks suuremat last oma isa külastama nädalaks ja Uruguay läks Maldonadosse sinna sünnipäevale. Ma ei läinud kaasa, sest kedegi ei ole seal hetkel, kes oleks viitsinud minuga väljas ringi tuuritada.

Päev otsa lihtsalt käis üks vedelemine. Ka teised naisterahvad meie majas olid väga väsinud nädalavahetusest, siis vahepeal tekkis selline vaikne tunnike ja nad magasid natuke. Ma tulin selleks ajaks alla arvutisse ja vaatasin Kättemaksukontorit nõksa.

Aga enamus päeva veetsin ikka üleval, rääkisin vahepeal teistega juttu, tegin ristsõna ja lahendasin IT-probleeme. Või no Leticia tõi mingi tädiga meile lõunaaeg koju suure arvuti ja nad said selle käima, aga hiirt ei saanud tööle. Algul arvati, et hiir on katki, aga siis selgus, et ükski majapidamises olev hiir ei tööta seal. Isegi mitte minu superhiir. Aga klaviatuuri abiga tegin neile facebooki lahti ja elu oli jälle lill :D. Okei, tegelikult ma ainult proovisin, kas ma suudan asja ilma hiire abita avada.. Ja siis vaatasin vahepeal "Sõpru" ja muud jurri sealt televusserist. Ning kiusasin Pazi..

Homme lähme peale lõunat kuskil vist La Palomale jälle mõneks päevaks.. Arvatavasti nädalala lõpuni.. Väga ei viitsi arvutit ka kaasa võtta niiet siis jälle mõnda aega postitusi ei tule.. Aga pühapäeva õhtul vist juba peaks tulema, sest on pühad ja järgmine päev jälle kooli :)

Vot selline lühipostitus täna.

ja peaagu oleksin unustanud öelda! Homme toimub ka suur jalka mäng! URUGUAY-TŠIILI!!!! Ehk siis mina versus Tiina!! :D Ma võidan!

Olge musid!

No comments:

Post a Comment