Thursday, March 14, 2013

Rikutud..

Oijah, tänane päev.

Hommik oli ikka kõik sama, tõusin ja särasin, sõin ja istusin, olin arvutis ja tegin koduseid ülesandeid. Õigus, tubli olin ka, sest enne arvutisse tulekut pühkisin enda toa ja garaaži põranda ära. Lõunasöögi ajal rääkis Uruguay miskit, et järgmine kuu tuleb mingi tädi siia minu juurde alla elama, üheks kuuks ainult.. Keegi blond. Ma ei tea, kas ta tegi nalja või mitte, aga ma loodan, et ei tule siia kedagi.. Aga jutt tundus väga usutav.

Peale lõunat tahtsin minna pesema, pää oli juba väga must. Aga ei saanud, sest meie vesi otsustas pruunistuda. Õnneks kuskil kolme aeg asi paranes ja sai ikka ära käidud. Mõnus soe dušš.. Tänane ilm on olnud ikka meeletult külm!! Puhhh, paha.

Ja tuligi hakata kooli poole astuma. Asjad kotti ja riided selga. Mõtlesin siis täna nõks ilusam olla ja seelikuga minna. Koolis ma ei ole kordagi ühelgi tüdrukul seelikut seljas näinud. Ja mul on ju nüüd minu lemmikud punased sukapüksid! Enne kodust väljumist tegin väikse söömingu ka. Õun, kakao ja siis hakkas Reina vahvleid küpsetama!! Oii, kui mõnusad kõtutekitajad on vahvlid dulce de lechega!! Sain ka ühe vahvli proovida, sest teadsin, et kui ma õhtul tagasi tulen, siis ma neid enam ei saa.. :D Njamm.

Kooli jõudsin viis minutit enne tundide algust ja ikka tundus nagu väga varajasena see aeg. Ei leidnud ühtegi sõpra. Üks oli, eelmisest aastast. Sai teda tervitatud ja siis ta küsis mult, mille puhul ma niimoodi riides olen. Sain komplimente :). Istusin siis pingile ja jäin ootama.
Esimesed tunnid olid tantsud. Või õigemini mingi mõtetu kirjutamine. Kõigepealt pidime kodused tööd ette lugema, aga põhimõtteliselt tegime need koolis uuesti. Ja siis järgmine ülesanne oli gruppides, kus pidime välja mõtlema mingi lavapildi, lähtudes meile antud teemast. Meie grupil Armastus. Kaasama pidime kõiki klassikaaslasi. Meie pildil pean mina uhkelt tantsima, siis kaks meie klassi poissi jälgivad mind ja teised klassi tüdrukud ümbritsevad neid. Ehk ma olen see ilus blondiin.. :D Järgmine tund lõpetame.
Siis tuli inglise keel. Enne seda olime all väljas ja rääkisime teistega juttu. Järsku tuli minu juurde mingi täiesti võõras tüdruk, tervitas põsemusiga ja küsis, kas ma ei ole siit ja et kust ma olen. Eesti kõlas lahedalt. Siis küsis nime. Algul olin ma muidugi mingi Oini nagu siin juba tavaks on, kui esimest korda mu nime kuulevad, aga pärast olin ikka endine Aani. Just nimelt kahe a-ga ja ühe n-ga hääldavad nemad minu nime. Ma väga ei arva, et mu nimi keeruline on, aga siinsetele osutub see ikka parajaks pähkliks. Inglise keelest puudus minu eelmise tunni partner, kellega pidime täna tööd edasi tegema. Liitusin enda taga istuvatega ja parandasin nende kirjavead ära. Olen meister!
Vahetunnis me külmetasime täiega väljas. Klassidesse ju ei lasta. Siis küsis üks klassiõde minult, keda algul pidasin väga veidraks inimeseks, aga tegelikult on täitsa tore inimene, kas ma tahaksin nendega mõnikord välja minna, kui nad midagi teevad. Või lihtsalt nendega kuskile istuma minna vms. Muidugi olin nõus! Kutsuge mind igalepoole, saabki siit seinte vahelt välja.
Algas kino. Või õigemini õpetaja läks meie klassi võtit tooma ja kui ta klassiust avama läks, sai ta selle peale nii vihaseks ja tuli tagasi. Ütles, et lähme teise ja paremasse klassi, sest meie klass on una mierda (viisakas tõlkes halb). Tunni algul ütles õpetaja, et ta ei saa "Laulva revolutsiooni" filmi meile näidata, sest see on inglise keeles ja hispaaniakeelseid subtiitreid ei leidu. Selle asemel leidis ta aga hoopis filmi "Klass" ja sellele kusjuures on subtiitrid olemas! :D Ongi vahvam, sest vaevalt mu klassikaaslased mingit ajaloofilmi viitsivad vaadata..
Ja peale kino saime koju. Filosoofia tunnid pidid ka veel olema, aga jäid ära, sest õpetaja ei tulnud kohale. On ikka vahvad õpetajad! Väga ei kujutaks ette küll, kui meie koolis nii peaks juhtuma, et õpetaja lihtsalt ei viitsi kohale ilmuda.

Tulin mina siis koju, ruttu oma tuppa, sest vetsukas oli suur. Ja mis ma leidsin.. Minu Kalle ja Puhh olid lakke teibiga riputatud, Kallel veel üks kilekott keha ümber, Puhhil kondoom kõrva küljes, voodi soola täis, arvuti laua peale tõstetud voodilt (thank god et sellega midagi tehtud pole) ja hiljem avastasin dušši all, et mu shampoonipudelid on vähe valesti riiulil ja siis leidsin, et palsami pudelisse oli mingit rõvedalt haisvat ja punast asja pandud. Pudel ise oli ka sellega koos.. Oi Valentina. Algul ma seda palsami asja ei märganud, läksin üles teistega sööma. Valentina muidugi ütles, et tema ei tea midagi, aga Reina nägu reetis ära ja see ka, et Valentina millegi pärast hüppas mööda tube ringi enne nagu ta tavaliselt teeb, kui ta enda arust millegi andekaga hakkama on saanud. Tol hetkel võtsin seda kui nalja, sest midagi hullu ju ei juhtunud ja pole just igapäevane oma mõmpsikuid laest leida.. :D Aga kui ma nüüd enne tudi jälle pesus käisin ja selle pudeli avastasin.. Vot see tegi küll vihaseks, sest ma ei tea, mis kuradi asja ta sinna toppis, aga kui ma oleks seda nüüd kasutanud, siis oleks asi kindlasti väga halvasti lõppenud. Ja peale selle, mu uus shampoonipudel on ka poole tühjem, kui ta päeval oli.. Tänks.. Need maksavad siin maal ikka koledalt palju ja nüüd ma pean varsti jälle poodi minema.. Just ostsin uue. Ning see viimane asi tekitas mul tahtmise talle asja vastu teha, aga muidugi ikka hullemalt, sest tema neid andekusi olen ma juba mitmel korral pidanud kannatama. Ma ei liialda, kui ütlen, et tahaks tema shampooni pudelisse sinist värvi lisada. Las siis naudib oma uut juuksevärvi! Kahjuks ma ei saa seda teha, sest siis lüüakse mind siit majapidamisest välja.. Ja võibolla saadetakse isegi koju.. Seda võin öelda, et minu käest ta ei saa enam ühtegi kommi.. Ja midagi spetsiaalselt talle ma küpsetama ka ei hakka! Olen üsna kindel, et ta teeb mulle varsti jälle, sest üleval peale oma tassi pesemist katsusin märgade kätega tema nägu ja talle sellest piisab.. Ja kindlasti leian ma homme midagi veel, mis ta mulle tegi. Võtan ette ja teen oma kapis homme inventuuri..

Ja lihtsalt lambi fakt ka siia vahele, et mu juuksed on nüüd kasvanud päris tagumikuni.. Õudne.

Mõni pilt ka!

Meie "majake"



Paz vahvliga


Minu Puhh

Minu Kalle..


Tervitused Eestimaale!

NB! Kui teil juhuslikult tekib mingi mõte, mida ma saaks Valentinale tagasi teha ja kuidas keegi aru ei saaks, et see mina olin, siis andke palun teada siia kommentaariumisse, facebooki, e-mailile, msn-i, skype'i, kirjutage postiteel, või mis iganes, aga andke teada!! Endal praegu peale Malviina juuste miskit mõttesse ei tule..

1 comment:

  1. Ma ei tea küll Sind, aga nii palju kui ma seda blogi lugenud olen, siis tekib küll küsimus, miks Sa seda kõike talud?
    Sind koheldakse seal peres kui kaltsu. Kas see on normaalne, et öeldakse, et Sa oled paks? Mingi "naljade tegemine käib". "omg olen äge ja riputan mänguasjad lakke ja rikun palsami ära" HAIGE! Sinuga ei arvestata seal kunagiiiii. Ma oleks ammu juba skandaali teinud ja terve selle YFU õhku lasknud kui sellisesse perre pannakse inimene. Mõtle, Sa pead magama kuskil imelikus kohas, kuhu lisandub pm keegi veel. Sa ei ela seal inimlikult.
    Tüdruk, mõtle heaga veelkord pere vahetuse peale. See ei loe, et suvel Sa juba ära, aga suveni on veel kuid aega. Mul on kahju Sinust, ausõna on. Näha on Su sõnadest, kuidas Sa seal piinled.
    Ole tubli ja ma loodan tõesti südamest, et peagi oled Sa normaalses peres.

    ReplyDelete