Friday, February 8, 2013

Viimane La Palomalt... :(

Täna nõksa vähem lugemist, sest ei kirjutanud oma reisist miskit valmis..

Eile ei läinudki tsirkust vaatama, sest Paz jäi diivanile magama ja meil oli Leti tädi külas.. Hommikul ärkasin täpselt kell 11. Ühtegi häält kuulda ei olnud.. Tõusin üles ja läksin asja uurima.. Mind oli jälle üksi koju jäätud.. Olin 150% kindel, et nad läksid randa.. Sõin siis üksi hommikust ja vaatasin telekat. Suhteliselt igav oli.. Kella kahe aeg nad lõpuks tulid.. Siis hakkas televusserist Jamie Oliver ja mul tuli kohe pannkoogi maitse suhu.. Peab ikka tegema neid endale.. Minases teen. Miks selline maitse?? Kodus Vana-Võidus sõime me igal pühapäeva hommikul pannkooke just sel ajal, kui Jamie oma köögis vaaritas.. :D njammi.

Siis sõime lõunat, riisi ja salatit.. Oleme jälle vist dieedil. Ainult naised majas, siis palju süüa ei saa :D. Kui Uruguay tuleb, siis antakse ikka rohkem süüa.. Ja peale sööki läks koristamiseks ja kohvrite pakkimiseks.. Homme lahkume.. Mul hakkas täitsa kahju, aga samas Minases on nõks rohkem teha.. Saaks selle ookeani sinna viia, oleks kõik super.. Sellepärast otsustasin teha, mida oleksin juba ammu pidanud tegema. Kell pool viis küsisin luba, sain loa, võtsin rätiku ja suundusin randa. Täiesti üksi.. Olin lausa kaks tundi seal. Ja korra käisin vees ka. Vesi oli tegelikult täitsa külm, aga väga-väga-väga mõnus!! Laineid ei olnud ja vesi paistis niii hästi läbi täna. Keegi oli vist seda puhastamas käinud vahepeal.. Samal ajal käis Rebeccaga (teine vahetusõpilane, kes elab Rochal, aga praegu on La Palomal) sõnumineerimine, et mida õhtul teha.. Sel hetkel tahtsin kangesti välja minna, mitte järjekordset õhtut kodus veeta..

Pool seitse tulin koju tagasi. Reina oli minu toa ja minu vannitoa nii ära koristanud, et pesta ma seal enam ei tohtinud ja mul pole aimugi, kus ma täna öösel magan, sest voodilinad olid ka voodist läinud. Kõik mu asjad, mis veel kohvris ei olnud, olid voodi peal laiali.. Pidin teises vannitoas pesema. Aga kuna me homme lahkume juba enne keskpäeva, siis otsustasin koju jääda. Tegelikult mõtlesin ka, et äkki pean siin veel aitama, sest ma läksin tegelikult just koristamise ajaks randa :D.. Aga kell on juba 21 ja siiani pole ma veel midagi pidanud tegema. Teised ka passivad tühja..

Ma ei tea, kas ma eile kirjutasin juba, aga mu ärasõidu kuupäev on nüüd kindel. 10.07.2013 väljub minu lennuk tagasi kodumaa poole :) Vist jõuan täpselt Mannu sünnipäevaks koju :D

Ja üks asi veel.. Nüüd hakkab siin üks suuur karnevali aeg!! Ja minases on ka.. Kindlasti ei ole see nii äge, kui Punta del Estes või Montevideos, aga vaatama lähen ikka.. Kui antakse võimalust :)

Homme juba Minasest!

Kalli-kalli!

No comments:

Post a Comment