Wednesday, January 2, 2013

Tegutseme!

Täna oli täitsa tihe päev. Hommikul ärkasin muidugi alles kell 11 ja siis ei tahtnud ka väga end üles ajada. Aga tahe oma päeva mitte voodis veeta sai võitu. Tõusin püsti, läksin kapi juurde oma riideid võtma, kui äkki astusid tuppa sisse Leticia ja Paz, kes võtsid kapist Pazi papud ja läksid Leticia venna ja ta tütrega kuskile välja. Ma ei saanud pihta kuhu ning ma pidin koju jääma. Uruguay oli ka tööle läinud hommikul vara niiet olin üksi kodus. Sõin krõbinaid ja peale seda koristasin kööki. Ehk siis panin kappi eile õhtul kuivama pandud nõud, pesin hommikul kraanikaussi jäetud nõud, kuivatasin need ja panin kappi ja olin niisama tubli. Ja kui juba koristamistuhin sees oli, siis koristasin ära ka oma toa. Tegin ära meie voodid, panin vedelema jäetud asjad ära ja pühkisin põranda suurest liivast puhtaks.. Peale seda olin natsa niisama ja siis tulidki teised juba tagasi. Varsti söödi juba lõunasööki. Seekord oli midagi väga tervislikku - riis, toorsalat ja tuunikala natuke.. Muud lihtsalt ei olnud.. :D Kui kõigil söödud oli, koristasin mina jälle köögi ära ja tegin laua puhtaks ehk olin tubli vol. 2. Natuke aega oli jälle tühja olemist, Leticia ja ta vend möllasid väljas, koristasid vist. Tahtsin neile appi minna, aga Leticia ütles, et ei ole mul seal midagi teha. Hetke olin siis arvutis ja siis otsustasin minna välja rattaga sõitma.

Te ei kujuta ette, kui ilus on sõita mööda ookeani äärt ja lihtsalt olla. Niiii mõnus ja vaba tunne tekkis!! Võtsin oma fotoka kaasa ja tegin kohe päris mitu pilti! Algul sõitsin küll mööda teed pidi, aga kuna leidsin ookeani ääres oleva liiva täpselt sobiva, siis sõitsin tagasi mööda veepiiiri :) Vahepeal leidsin ka mingi huvitava pingi keset tühjust, kasutasin juhust ja tegin minifotosessiooni endast :D See koht oli inimestest täitsa tühi!! Ookean lainetas mõnusalt, sest tuul oli endiselt, aga 19 kraadi oli väljas ja täitsa soe. Algul mõtlesin küll mitte minna, sest mul siin kodus oli nii külm ennist.. Tegelikult vist oli isegi toas külmem kui väljas.. Väljas oli päike..

Olin ära vist umbes tunni ja kui tagasi tulin, panin jalga teised püksid ja läksin vaatama, mis teised teevad. Nüüd küsis Leticia ise, kas soovin midagi teha, ja kui ütlesin jah, pandi mind kohe tööle. Koristasime maja ümbrust sellest suurest sogast, mis ehitamisel tekkinud oli. Kivid, praht ja muu selline. Ühel põõsal oli üks oks ka täitsa kuivand.. Ja siis ma avastasin, et see oli ülejäänud põõsa küljest täitsa lahti murdunud. Võtsin selle mega suure oksa sealt siis ära ja küsisin Leticialt, mis sellega teen..? Ta hakkas täiega naerma ja ei suutnud uskuda, et ma selle sealt kätte sain :D Ta vist ise ei näinud, et see oli ainult mingi traadiga teise põõsa külge kinnitatud.. :D Meie väike Pazike magas samal ajal lõunaund, aga see teine Leticia venna tütar Matilde oli meiega väljas ja no täitsa lõpp, milline tüütus võib üks laps olla! Muidu mulle need pisikesed meeldivad, aga no see lihtsalt ei jätnud latramist ja küsimist ja vingumist ja näitamist. Ükskõik, mille ta sealt maast leidis, oli selleks siis tühi pudel, ämblik või kivi, pidi ta seda kõigile näitama ja kõik pidid muidugi imestunud nägu tegema.. Ja kui keegi tema küsimusele ei vastanud, siis jätkas ta küsimist kuni küsitatav murdus ja vastuse andis. Aga murdosa sekundi pärast oli tal jälle järgmine küsimus. asdofgpnsdgias. Lõpuks siis isa ka ütles talle, et kuule ära tüüta siin teisi ja siis vaeseke läks istus ühte nurka maha ja hakkas nutma. Aga no mõne minuti pärast lõpetasime me ka oma töö niiet kõik said jälle vabalt olla. Tulin siis natuke puhkama oma tuppa.

Leticia pidi aga korraks välja minema ja teised olid ka juba läinud kuskile niiet mina pidin jääma natukeseks endiselt magavat Pazi valvama. Rääkisin korraks empsi-issiga ja siis ärkas Paz üles. Hakkas muidugi kohe ema otsima ja kui avastas, et ema autot ei ole ja ema ka mitte ning ainult mind nägi, jooksis ta tagasi karjudes ema tuppa voodisse, kus oli just maganud. Ma siis ütlesin talle, et ema pidi minema korraks poodi ja tuleb varsti tagasi. Jätsin ta voodisse rahunema ja läksin ise oma suurt nälga tapma. Sõin ära ja kui kakaod tegema hakkasin, jooksis Paz majast välja. Tahtsin prügi minna väljasasuvasse prügikasti viima, siis ta jälle nägi mind ja jooksis karjudes maja ette. Aga kui ma nägin, et maja ees oli värav lahti ja seda tahtsin igaks juhuks kinni minna panema, jooksis see väike marakratt tagasi tuppa jällegi karjudes. Tegin kakao valmis ja siis tuli Paz uuesti elutuppa.. Mängis seal millegagi ja ma ei pööranud väga tähelepanu. Tulin korra oma tuppa ja siis tuligi kauaoodatud Leticia tagasi koju. Elu jälle tore. Ülejäänud õhtu tegelesin arvutis jälle mõndade piltidega ja logelesin. Käisin pesus ja sõime õhtusöögi. Reina ja Uruguay võiksid nüüd uuesti täiskasvanuteks saada ja ära leppida.. Muidu pidi Reina meiega siia tulema, aga nüüd, kui neil see tüli oli, on kõik väga kahtlane.. Ja ilma Reinata pole meil üldse süüa :D Keegi ei oska midagi teha.. Õhtusöögiks olid meil lipsu-makaronid kapsa ja porgandiga. Aga kui nüüd aus olla, siis maitses megalt hästi!! Homme pidime jälle riisi sööma :D Selline dieet käib, et vähe pole!! Aga ilm on jälle väga külmaks läinud. Väga imelik.. Minases oli koguaeg kohutavalt palav ja siin on lihtsalt mitu kihti riideid seljas.. Aga homme vist pidi jälle ilusaks minema. Leticia vend pidi hommikul kell üheksa oma Matildega randa minema ja Leticia läheb Paziga ka kaasa. Sel ajal ei ole päike nii ohtlik.. Kutsusid mind ka ja muidugi võtsin sabast kinni. Nüüd pean ruttu magama saama, et kell üheksa ikka üles saada! :D Ja tegelikult olen ma sellest päevast täitsa väsinud.

Pildikesi ka:















Kilpkonnamuna peaks see olema.. Vähemalt nii on mulle öeldud..

linnukesed ka naudivad



sellise pingi leidsin.. täiesti lambist kuskil põllu pääl.

kõige normaalsem pilt miniminifotosessioonist..



sealt läks juba väga liivaseks ja rattaga oleks raskeks läinud..

laine möllab.

No comments:

Post a Comment