Saturday, January 19, 2013

Täismaja

Eilne õhtu möödus siis elektroonika seltsis ja selle taha põhimõtteliselt ka jäimegi. Poole ühe aeg öösel hakkasime Pazi magama ajama ja lõpuks leidsime kõiki meid kolme pikutamast Leticia ja Uruguay voodis. Ootasime Patriciaga kuni Paz magama jääb ja siis oli plaan ikka oma vooditesse kobida.. Aga samal ajal kui Paz magama jäi, oli ka Patricia magama jäänud, niiet hiilisin üksi toast välja, panin õues värava kinni, rattad lukku, uksed lukku ja kardinad akendele ette, võtsin iPadi ja mängisin natuke oma voodis veel.. Ja kuskil pool kolm sain minagi magama. Järsku kuulsin mina öösel, kuidas mu toa uks lahti läks ja tuttavad hääled kostma hakkasid. Ülejäänud pere tuli ka juba koju. Hommikul kell kuus..

Kell pool kaksteist tegin korra oma silmad lahti, sest kuulsin, et Paz loeb endale raamatut.. Ja leidsin ta madratsiga meie põrandalt.. Siis nägin, et Leticia magas Pazi voodis.. Ei tea, miks see asi nii korraldatud oli.. Siis hakkas Paz ema tüütama, et too temaga tegeleks. Aga vaene Leticia oli veel väga väsinud ja tahtis magada. Ajasin end siis püsti, sest mulle sai juba küllalt, aga kui tulin vannitoast tagasi, oli juba Leticia ka üleval.. Kõigil sai sellest Pazist kõrini juba :D..

Sõin hommikust ja siis tahtis Paz jälle oma jacksonit vaadata. Pandi siis film uuesti peale ja me jäime ka Leticia ja Uruguayga vaatama.. Samal ajal rääkisime temast natuke juttu ja nii mööduski mõni hetk keskpäevast. Siis hakkasid nad minema linna asju ostma ja mina, igavleja, läksin ja istusin ka tuimalt autosse ja sõitsin kaasa. Leticial läks autosse kõndimise ajal plätu katki ja vahetama ta ka ei läinud, niiet kui jõudsime poodide juurde, siis Uruguay pidi minema lihapoodi ja mind saadeti täitsa üksi saiapoodi! Olin tubli :) Siis avastasin ka, et siin Uruguayl on nüüd hiljuti kasutusele võetud 50 peesone münt. Katsun selle vanaisale sebida :) Meil on üks olemas siin, peaks nendega vahetust tegema..

Kui meil juba mõned asjad ostetud olid, sõitsime millegipärast korra koju. Pidime asjad tuppa viima, aga nad saatsid ainult minu koos kõigi asjadega tuppa ja ise läksid veel edasi poodlema. Selleks ajaks olid Valentina ja Tomas ka üles ärganud ja läks jälle üheks suureks xBoxi mängimiseks. Hiljem lisandus ka see tarkade mäng.. Too viimane on tegelikult väga huvitav ja ma isegi olen paar korda mänginud. Ning  mis peamine, see on hispaania keeles ja ma saan täitsa aru.. Okei, mõni on ja väga kahtlaselt imelik ja raskete sõnadega niiet sellele küsimusele vastamine läheb tunde järgi ja pahatihti on vastus õigeks osutunud! :)

Siis tulid teised ka linnast jälle tagasi, saime mõne aja lihtsalt olla ja siis saabusid juba külalised. See pere, kes siin korra juba käis ja siis Leticia töökaaslase pere.. Emps-iss saatsid paki ka Leti töö juurde, aga see töökaaslane ei ole veel midagi öelnud, et ou sulle on pakk.. Ei tea, kus ta meil on.. 22. detsember panin kirjad ka posti, aga need ei ole ka veel saadetutele kätte jõudnud.. Kuu saab juba mööda. Keegi röövlimees meil siin kuskil vist..

Osade külalistega, ehk siis kõikide naiste ja lastega läksime tahtsime viie aeg randa minna. Sõitsime ühte randa, ei sobinud, liiga tuuline ja kole (see rand, mis mulle just kõige rohkem meeldib). Sõitsime teise randa, naistele ja mulle perfect, lastele ei sobinud (ka üks väga-väga mõnus ja ilus rand, selle minu pingi lähedal). Ja siis sõitsime sinna, kus need lapsed ükspäev liivalauaga sõitsid, seal oli ka liiga tuuline ja lainetas väga hullusti. See sobis, aga seal ei lubatud lastel vette minna, sest tuul oli ikka väga kõva tol hetkel.. Saime natuke aega seal mõnuleda, kui lastel hakkas juba igav ja nad otsustasid jala koju tulla. Ma jäin naistega sinna. Panin oma muusika kõrva ja nautisin mõnu! Sain ära kuulata kaks lugu, kui naisedki koju tahtsid minna. Meie läksime autoga ja jõudsime lastest palju varem :D.

Seejärel tahtsid lapsed minna ratastega sõitma ja sihtkohaks võeti Popi, jäätisekohvik. Aga meil on ainult neli ratast ja lapsi koos minuga on kaheksa. Ja ühel rattal on see lapseiste ka.. Tükk aega jagati, kes saab rattaga minna ja kuidas ja mismoodi jne.. Lõpuks ütlesin mina, et mina tahan minna jala ja hakkasin aiavärava poole minema. Poisiklutid olid ka juba omale rattad valinud ja hakkasid vaikselt juba sõitma. Siis aga kaks tüdrukut oleksid pidanud koju jääma. Ja neil väikestel hakkas väga kurb. Täiskasvanutel hakkas kahju ja lõpuks võttis üks onu autovõtmed ning mina ja need kaks tüdrukut saime hoopis autoga Popisse jäätist sööma. Seekord oli minu valikuks see vaniljejäätis dulce de leche ja küpsisepallidega ning pähklijäätis mandlitükkidega :) Njampsik taaskord. Aga vähem pandi täna meile seda.. :( Sõime oma jätsid ära ja tulime jälle autoga koju. Teised ratastega. Läks jälle mängimiseks. xBoxile pandi peale Jacksoni mäng ja kui mõne aja pärast Tomas koju jõudis, pani ta meie mängu kinni ja ütles, et ta pole lubanud.. On ikka kadekops küll. Ennast polnud koduski..

Ja ma nüüd ei teagi, mis õhtul toimub.. Võibolla lähme piilume jälle tsirkust või miskit.. Seda ma tean, et meil on külalised ja arvatavasti grillitakse liha :)

Mõni pilt La Palomast kah:


Tomas, Paz ja Valentina ratastel..






Tsirkus.. Mõned asjad puuduvad, aga põhimõtteliselt ongi selline!


Kohalik skatepark

Kohalik ainulaadne pilvelõhkuja..

Pood nimega America. Leticia lemmik.


Kollase maja juurest vasakule.

Meie majake.

garaaž

õu


Ja peres sai täna kuu täis!! :)
Ja 2: Mu jalad on niiiiii valusad selles eilsest xBoxi mängimisest.. Täna on täitsa raske neid liigutada..
Ja 3: Esimest korda ütles Paz, et ma olen ilus!! Oi kui meelitatud ma olen! :)

Soojust teile :)

No comments:

Post a Comment