Friday, January 11, 2013

pitsaaaa

Oii, kuidas ma ei viitsi täna midagi kirjutada siia. Alguses mõtlesingi, et jätan täna vahele, aga no olgu. Kell on pool kaks öösel ja meil on külalised. Kohe kukun siia arvuti ekraani taha - väss on suur, ei tea millest.

Eile õhtul läksimegi välja. La Pedrerale sööma. Siin on sellised vahvad sellid, kes tahavad raha natuke koguda ja samas on head muusikud. Kui me ühes pubis sõime, siis sel ajal käisid kaks kahest kampa meile oma annet esitlemas. Esimene nii hea ei olnud, aga teine oli lihtsalt super! Mängisid väga hästi. Mina tellisin kana mingite kartulipallidega. Arvestades mahlakat hinda, lootsin saada ikka palju rohkem, kui mõni üksik kuiv ja ilgelt soolane kanatükk ja liiga ära maitsestatud kartulijunnid. Hind oli tõesti kõrge. Aga olgu. Edasi läksime kõndisime natuke mööda tänavat ma meile jäi tee peale ette mingi järgmine esinejanurk. Esinema hakkas mingi nooremas eas tädike, kes oli ikka väga tüütu. Ta tõesti arvas, et ta oli lahe, aga ta ei olnud. Isegi lapsed vaatasid teda imelikult.. Mõni kruvi vist oli tema peas ikka väga lahti.. Me väga kaua ei suutnud seda kannatada ja arvestades suurt külma, tulime koju. Nõksa vaatasime siin telekat ja läksimegi tuttu.

Hommik oli jälle tavapärane - peale kümmet üles, kiire hommikusöök ja randa. Maria Paz ei tahtnud oma hommikusööki süüa ja pidime tema järel ootama, mis õnneks andis mulle natuke rohkem aega valmistuda järjekordseks ookeanikülastuseks. Aga pidin ikkagi teistega ühinema ja tema järele ootama. Rannas leidsime jälle need sõbrakesed, kellega üks teine päevgi seal samas kokku saime ja kes meil praegu nüüd siis taas külas on. Ja seal oli ka veel see pisike tüdruk, kes Paziga ükspäev mängida tahtis. Esimest korda siinolles nägin rannas rohelist lippu lehvimas! Täna ei olnud lained nii suured, aga see-eest oli vesi külmem. Kaua ei saanudki olla. Me olime muidu selles rannas jälle, mis mulle väga ei meeldi, aga täna oli täitsa mõnsa. Isegi Paziga saime kahekesi vees oldud ja mu põlv ei läinudki katki :).

Kahe aeg tulime koju, lõunatasime ja istusime natuke aega lihtsalt niisama. Siis läksid teised tudile ja mina liitusin peo seltskonnaga vana-võidu puiesteel. Sõid seal. Täitsa pikalt sai nendega oldud, aga kuskil poole seitsme aeg tüütasid nad mind ära. :D Okei, nii hull ka ei olnud.. Arvuti ekraani vahtimine ja see istumine tüütas ära ning teised olid ka juba üleval. Lahkusin siit toast ja läksin kohalike juurde. Vaatasime Paziga jälle Jaaksonit. Uskuge või mitte, aga Paz lubas mul täna tema (Pazi) tantsimist vaadata! Niinumpsik :)

Veetsime temaga mõne aja ja siis läksime Pazi ja Patriciaga poodi pitsa jaoks asju ostma. Meil oli korra külas Uruguay vennatütar ja seega tuli juhust kasutada, sest keegi meist ei oska pitsa tainast teha ja tema oskas! Paz pidi muidugi väike tüütus olema ja oma rattaga tulema.. Sellepärast venis ka meie poeskäik vääääga pikaks. Aga ära käisime! Jess! Siis läks pitsa valmistamiseks ja jutuajamiseks. Käisin pesus ja vaatasime telkut. Oli vahva. Kui pitsa küpsetamiseks läks, siis algul ei saanud keegi aru, kui paksud põhjad peaks jätma. Üks pitsapõhi sai üliõhuke ja see söödi kohe pärast ahjust võtmist lihtsalt ära. Ütlen veel igaks juhuks, et siin küpsetatakse pitspõhjad alguses ainult selle tomatipastaga ja siis pärast lisatakse juust (ja vahel ka midagi muud, näiteks sink) ja pannakse veel korraks ahju. Me sõime selle üliõhukese kohe pärast esimest korda ahjust tulekut ja lõikasime lihtsalt juustu peale ning pistsime suhu. Kõht oli niiiiii tühi ja külalised ei tahtnud tulla.

Need saabusid alles kuskil poole kaheteistaeg ja siis sai lõpuks korralikku pitsat ka. Seekord istutakse meil toas ja seega on üks väga paha asi... Nad suitsetavad siin toas ja nüüd on kõik kohad seda haisu täis. Ma pole vist öelnud, aga kui on pidu, siis kõik lihtsalt suitsetavad.. Isegi, kui mõni inimene tavaliselt ei suitseta, siis peol ikka. Mingi väga nõme komme. Okei, praegu suitsetavad ainult suitsetajad, aga nad teevad seda tavapärasest tihedamini ehk siis koguaeg on neil see ork suus. Vastikvastikvastik. Ei meeldi mulle see. Ja seega ei saa ma nende seltskonnas olla, sest see hais hakkab lihtsalt vastu. Õnneks minu tuppa veel midagi
jõudnud ei ole ja saan siin nüüd rahulikult magama minna. Ja silm lihtsalt vajubki kinni..

Pilte ma tõesti täna ei jõua panna.. Andke armu! Ma niigi raiskasin oma kallist uneaega ja kirjutasin selle siin valmis. Kui väga segane tekst on, siis ikka minu une pärast..

Head ööd / Tere päevast!!