Wednesday, January 9, 2013

Päike! Päike! Päike!

Sain eile ülelennu. Jälle. Sõime õhtusöögi ära (valmis oli tehtud ulmesuur milanesade hunnik, mida sööme arvatavasti veel mõned päevad) ja tuli millegi hea isu. Tükk aega mõtlesin, kas teha omale kakaod või mitte, sest õhtusöögi ajal oli jutt välja minekust ja jäätisekohviku külastamisest. Ootasin päris tükk aega ja kui kell oli juba umbes üheteist kanti või rohkemgi, otsustasin selle kakao ära teha. Jõudsin ta mikrost välja võtta ja laua taha istuda ja siis nad lõpuks otsustasid sinna paljukiidetud jäätisekohvikusse minna, kust ma eelmine kord külma tõttu jäätist ei võtnud, aga nüüd oleks väga tahtnud proovida. Mõtlesin, et äkki jõuan oma maiuse ära juua enne minekut, aga nad olid ikka väga kiired eile õhtul.. Ja nii jäingi jätsist ilma.

Peale kakaod tulin siis oma pessa ja vaatasin järgmise filmi ära.. Film oli väga naljakas, niiet täitsa hea, et nad mind naermas ei kuulnud siin. Kella kahe aeg läksime magama.

Täna ärkasin poole üheteist aeg. Väga raske on ikka vaheajal nii vara ärgata. Aga ruttu hommikusöök sisse ja jälle randa. Täna oli niii palav ja kuum.. Ei ühtegi pilve raasu. Ja vees sai täna ikka väga palju oldud. Natuke paha on küll selles rannas vees olla, aga ei ole hullu, kannatab ära.. Meie juurde tuli ka täitsa võõras kõrvalseltskonnast üks pisike nelja-aastane tüdruk, kes tahtis meie Paziga mängida. Nii armaaas.. Algul puigeldi küll vastu, aga lõpuks said neist väga head semud :) Viimastel minutitel sain ma ka käpa liivakastimängudele sisse pandud. Polegi väga roostes!!

Siis tulime koju, sõime lõunat ja vedelesime. Lõunalauas läks jälle inglise keele õppimiseks.. Ehk siis nad hakkasid mult küsima jälle mida miski tähendab ja mis vahe mingitel sõnadel on. Ja mina pidin jälle oma mittehumanitaarsusega piinlikust tundma, sest kolme keelt korraga on ikka keeruline rääkida. Ja ükspäev palus Patricia mul natuke vene keelt rääkida. Jamh.. See keel on nüüdseks minu peast täitsa kadunud..

Teiste tuduajal tuli mul jälle filmikakstunnikest ja siis läksin ostsin omale selle kalli päevituskreemi lõpuks ära. Ja et ta nüüd kaitseks mind!!!! Uus sudoku ootab ka kapis :) VAHVAA! Saab randa minna!

Kodus rääkisin empsi-issiga ja lõpetasime minu kella järgi täpselt 19.57.. Ehk siis teie kella järgi seal Eestis 23.57. Ei saanudki empsile veel õnne soovida. Kurb.

AGA EMPSIK!!!

Kallan su nüüd siis siin suurte õnnitlustega üle!!

PALJU PALJU PALJU ÕNNE SÜNNIPÄEVAKS SULLE, MINU SUPERLAHEVÄGALUSTLIKEKSTRAÜLIVÕRDES EMMEKENEEE!!!

Viska viis ja ole tubli!

Nüüd valmistume linna minekuks. Ei tea, mis seal teeme, aga lähme vaatame :)