Tuesday, January 15, 2013

õde-venda

Niisiis, eile õhtul tulid Leti ja Uruguay ka tagasi juba.. Pazil muutus kohe ema nähes palju tujukamaks, kui ta minu ja Patriciaga oli.. Kui ema ikka siin on, siis muutub ta meil selliseks suureks memmekaks :D Aga pole hullu. Sõime õhtust, vaatasime jalgpalli. Siin käivad praegu vist Ladina-Ameerika jalgpalli meistrivõistlused, toimub Argentiinas kahjuks.. Võiks siin olla.. Lõpuks hakkasime kell pool üks siia teleka ette ära kustuma ja otsustasime siis magama minna.

Täna algas minu päev poolüksteist.. Aii, unustasin teile öelda, et mu lapsepõlveööd hakkavad korduma.. Üks öö ärakasin jälle nii üles, et olin end öösel kuidagi ümber pööranud ehk siis pea oli jalutsis ja jalad padjal.. Väiksena juhtus seda palju, nüüd siis juhtus jälle :D Sain kuidagi aru, et jälle on randa minek, niiet ruttu hommikusöök sisse, päevituskreem peale ja minekut ootama. Täna läks jälle aega, sest Paz ei söönud ja meil käis mingi meistrimees. Panime valmis ka meie magamistoa naride kaks ülemist voodit, sest täna lõunal tulid lõpuks Tomas ja Valentina.

Rannas olime jälle nende Leticia sõbranjedega.. Nad vist elavadki seal rannas, koguaeg seal ja ise hakkavad juba otsast mustaks minema.. Täitsa hullud. Ilm oli väga-väga-väga kuum, aga vesi oli jällegi väga-väga-väga külm. Tükk aega tuli hoogu võtta, et vette minna ja siis sai ka ainult ühe tõmbe teha ja kohe jooksuga välja. Aga kuna vahepeal hakkas lihtsalt kannatamatult kuum ja tuuleõhku ka väga ei olnud, siis tuli minna. Mõnus oli ikkagi! :)

Kahe aeg tulime koju, sõime rikkaliku lõuna ja kolme aeg tuldki Valentina ja Tomas kellegagi.. Keegi onuke ja tädike.. Vaadati kõik toad üle, sest nemad ei olnud siin peale suurt remonti käinud ja nagu ma aru sain, oli see maja olnud enne täiesti teistsugune ja väga kole.. Nüüd pidi hoopis teine maja olema :)

Siis hakkas Valentinal üks suur asjade panek meie kappi. Issand.. Tal on kaasa võetud lihtsalt üle kümne paari jalanõusid, veel rohkem lühikesipükse ja seelikuid, hunnik dressikaid.. Ta hõivas lihtsalt poole kapi üksi ära.. Ja me peaksime sinna neljakesi ära mahtuma :D Õudne.. Küünelakke hunnikuga, trikoosid vähemalt neli.. Õudne x2!! Ja mina siin oma üksikute riideesemetega.. Ta ütles ka ise mitu korda, et tal on liiga palju riideid kaasas ja ta ei kujutaks ette, kui tema peaks kuskile aastaks kodust ära minema.. Ja muidugi kehtib ka temal see reegel, et igapäev peab erinev rõivastus olema.. :D Tõeline tibike, tõeline kuninganna, tõeline diiva.. Siis ei meeldinud talle esmamulje Patriciast, aga arvata ongi, sest need kaks inimest on ikka väga erinevad.. 

Siis oli natuke aega lihtsalt olesklemist ja kuskil viie aeg läksime jälle randa. Vesi oli endiselt külm ja mina sisse enam ei läinud. Ja nüüd oli tuuleke ka, niiet erilist kuumust ka ei olnud. Vahepeal hakkas isegi külm.. Istusin ühele toolile ja panin oma muusika kõrva. Natuke aega sain rahulikult olla ja nautida seda ilu, seda head muusikat ja seda mõnu ning siis nägin, et teised olid koondunud minust paar meetrit eemale ringi ja rääkisid seal juttu. Sisenesin ka niimoodi salaja siis sinna ja olin koos nendega. Järsku tuli mingi onu üks paljudest, kes pakuvad head ja paremat süüa/juua, aga tema oli eriline, sest ta karjus ikka väga kõva ja väga järsu häälega: "Hay torta fritas!" (otsetõlge: on torta fritasid!). Meie ostsime ka. Ammu pole söönud. Päris suured olid.. Siis ma avastasin, et ma viimasel ajal olen jälle kuidagi väga palju söönud.. Proovin sellest loobuda...

Natuke enne kaheksat tulime Valentina, Tomase ja Paziga jala koju, sest rannas hakkas natuke igav ja Valentina tahtis minna linna bikiini poodi endale järgmist ujumisriiet ostma.. Ta tahtis minna ratastega ja kutsus mind ka kaasa, aga ma väga ei viitsinud minna, sest siis oleksin mina pidanud jääma neid rattaid välja valvama, kuni tema seal otsib omale sobivat.. Oleksin olnud nõus minema jala, aga rattaga..  mkmm.. Igatahes, kodus oli pesu ja juba poole kümne aeg sõime õhtust.. Kuidagi väga vara.. Ja siis rannas rääkisid suured, et lähme täna õhtul La Pedrerale, aga nagu ma nüüd siin aru olen saanud, siis vist jääb minek ära, sest väljas pandi grill tööle, ja lapsed juba õhtustasid.. Äkki tulevad siis meile külalised jälle.. Eks see näha ole.. Ja bikiinipoodi me ei läinudki. Söögilauas tuli juttu, et lähme ratastega linna seda möllu vaatama - tsirkus, palju inimesi ja palju üritusi.. Nüüd peangi lõpetama, sest juba muutuvad siin kärsituks :D.

Kõike head!
A.

No comments:

Post a Comment