Saturday, January 12, 2013

Külalised

Hommik oli jälle raske. Kell 10.16 vaatasin kella ja mõtlesin nõksa veel silma kinni hoida, aga just siis tulid Paz ja Leti minu tuppa ning Paz muidugi nägi, et ma piilusin ja küsis kohe, kas tahan randa minna :) Nad tulid trikoo järele seega arvasin, et vaja päris kiirelt tegutseda. Hüppasin püsti, sõin ruttu hommikust, kreemitasin ära end ja panin end valmis minekuks. Aga minek muudkui venis ja venis. Paz määriti ka kreemiga juba kokku, aga minekut ei olnud kuskile. Istusin siis diivanile ja tegin ajaviiteks sudokusid. Siis aga tulid meile külalised. Tõid süüa ka! :D Kell oli juba lõunasöögi peale tiksunud ja kõht oli täitsa tühjaks läinud uuesti. Istusime siis seal katuseall ja sõime võileibu, eilset pitsat ja muud säärast, mis ikka niks ja naks paksemaks teeb. Lõpuks siis kuskil kahe aeg vist tuli teistelgi mõtte randa minna ja nii me siis kõik suundusimegi sinna ranna poole!

Taas oli roheline lipp väljas ja kuna ilm oli kuumemast kuum, siis tekkis tahtmine kohe vette joosta.. Mine hulluks kui külm see vesi täna oli!! Jõhker lihtsalt. Nagu oleks keset kevadet meie Härma jõkke sattunud! Laineid peaaegu ei olnudki.. Aga kaks korda sai ära käidud ja esimene kord sai täitsa pikalt oldud. Täna oli minul õnnepäev, sest sain ka päevitustoolile istuma ja sain seal terve aja oldud. Nüüd ma olen eest kohe nii pruun/punane, et täitsa lõpp kohe. See punasus ei paista väga väljagi pruuni keha pealt, aga natuke annab tunda :D Õnneks väga hull ei ole! Ja pean tunnistama, et nii pruun ma vist ei ole kunagi olnud.. Vähemalt mulle tundub. Kaks nädalat järjest pea iga päev rannas ju käidud :D Mõnnamõnnamõnna. Kiidan heaks!

Enne kuute tuli randa mingisugune kamp, kellel olid suured trummid käes ja siis nad hakkasid neid seal taguma. Tekkis täitsa folgi tunne ja nad mängisid ikka päris hästi. Ja muidugi leidsid nad omale hea koha, sest terve rannarahvas plaksutas neile :D Vahvad vandersellid! Kahjuks kuue aeg tulime meie juba ära koju. Kogu meie kamp - kaheksa inimest - mahutas end meie kastiautosse ära. Lapsed - mina, Paz ja kaks teise pere poissi - läksid kasti ja suured sisse. Minul ei olnud aga kohta istumiseks seal kastis ja pidin püsti seisma ja muidugi Uruguay kiirendas.. :D Aga täitsa vinge oli see tuul sellise palavusega!

Kodus toimus jälle sööming ja jutuajamine. Siis hakkas lastel igav ja iga üks läks oma nurka oma lemmiktegevust tegema.. Ehk siis Paz Jacksonit vaatama, mina sinna tugitooli istuma ja sudokut lahendama ja kutid iPadis mingit mängu mängima. Tore elu! Ja kella kaheksa aeg tuli kõigil uni peale ja tehti "lõunauinak".. Mina mitte.. Taaskord.. Kuigi mõte oli täitsa hea. Uurisin ka natuke seda iPadi vigurit ja tulin teile nüüd siis seda kirjutama. Ma arvan, et need tuttavad jäävad vist isegi ööseks, sest nad endiselt siin ja liha võeti ka sügavkülmast välja :).

Mõned pildid..

..üleeilsest
esimene duo meile esinemas seal kohvikus.

teine duo, ägedam duo

minu täitsa mõttetu praad.
... ja tänasest
Vot sellise krabi leidsid meie külalised rannast! Kõige suurem, mida ma näinud olen..

Kamp.


Väike võrdlus selle krabiga, mille mina leidsin (see pisem seal ühe pooliku jalaga..)

Läks lossi ehitamiseks, aga päris lossini välja ei jõutud.

See vahva bänd.

See vinge bänd.
 Ja lõpetuseks pisike video tänasest rannast ja bändist. Sorri selle värisemise pärast, tegin kõndimise ajal ja olin teistest maha jäänud..



Üks asi tuli veel meelde.. Kui me rannas olime, siis tuli üks onu meie juurde, andis mingi paberi ja ütles, et linnas on uus söögikoht avatud, tulge ja külastage! Lugesime sildi pealt - pannkoogid!!! Soolased ja magusad!! Ma olen siin Urugays ainult ühe korra pannkooke saanud ja siis mingi maisiblögaga, mis polnud väga hea, seega minu poolt on kindel jaa, et lähen ja külastan seda kohta. Tuleb ainult üks kaashuviline leida.. Muidugi on lihtne ise ka pannkooke teha :D Korra oli juba plaanis, aga see millegipärast kustus. Kui tõesti sinna sööma ei satu, siis teen ise need pannkoogid valmis :)

Nüüd, samal ajal kui video laadis, käisime Leticia, Pazi ja teise pere pereema ja perepoegadega linnas. Vaatasime natuke tsirkust, kus nägime osa, mida varem näinud ei olnud ja see pani ikka kõvasti ahhetama. Tüdruk kiikus kõrgel kõrgel ja tegi selliseid trikke, et kõhe hakkas kohe. Tegin sellest ka video, aga panen homme selle siia.. ja pildid ka. Siis läksime ühte surfipoodi, kust osteti Pazile üks kostüüm, et talle see rannas selga panna kui külm on.. Matildel oli säärane, siis oli tal ka vaja.. Paz armus sellesse nii ära, et ütles müüjale: "Ärge sisse pakkige, ma hakkan kohe kasutama." Ja nii ta tuli see seljas koju. Kõigi inimeste pilgud olid temal, sest tal oli seljas ainult see õhuke asi ja teised külmetasid.. :) Naljatilk. Ja nüüd sööma. Tsauksti!

No comments:

Post a Comment