Thursday, January 10, 2013

Ilus päev :)

Niinii. Hommikul ärkasin tavapärasel kellaajal ehk poolüksteist. Täpselt siis, kui olin voodist püsti tõusmas, tuli Paz mu tuppa ja küsis, kas tahan randa minna. Vastus oli muidugi jaa. Ja siis tema käskis mul kohe päevitused selga panna. Jess poss!

Väike hommikusöök, asjad ruttu kokku ja randa! Läksime täna teise kohta, teise randa. Sinna, kus YFUga käisime ehk siis sinna, kus mulle rohkem meeldib olla. Niiii kuum oli täna seal.. Aga vette jõudsin ikka ainult ühe korra. Seal oli Paziga ka mõnusam olla, ei olnud hirmu ära uppuda. Ja siis ma mõtlesin, kui tore on ikka ema sünnipäeva nautida selles imelises rannas ja sellisel imelisel päeval! Veel kord: PALJU ÕNNE SULLE, MADER!!

Kahjuks läks meie pisikesel ruttu kõht tühjaks ja juba ühe aeg tulime tulema. Vähemalt selline põhjus mulle öeldi. Kuigi ma arvan, et põhjuseks oli midagi muud, sest meil olid banaan ja pisikesed saiakesed seekord kaasas. Kui koju jõudsime, tuli meile külla Uruguay vend. Suured läksid jutustama, mina ja Paz hakkasime sööma. Ei viitsinud neid oodata. Kui ma oma teise portsu kallal olin, tulid ka nemad, sest miskit lõhnas hästi.. Tegelikult lasid nad toidul külmaks minna.. Oma mure. Mina sõin ära ja tulin arvutisse, et teha sünnipäeva-skype'i kodustega.. Teised läksid kolme aeg tuttu ja tõusid alles kuskil poole kaheksa aeg üles. Täitsa unematid. Ja siis arvavad, et mina magan koguaeg liiga kaua.. Totud.

Tahtsin jätta mõneks ajaks arvuti kõrvale. Käisin pesus ja siis vaatasime telekast Leticia ja Paziga mis te arvate mida?? Muidugi Michael Jacksoni This Is It'i.. Plaat oli kuidagi imeväel täna ise korda saanud..

Mis veel.. Ma ei teagi, kas me täna oleme õhtul kodus või lähme välja.. Eile lubati pisikesele, et lähme uuesti linna, aga eks näis.. Ahjaa, seda ka, et hommikul, kui ma ärkasin, näitas Paz mulle, et mu voodi peal on suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur rohutirts. Ausalt, ma pole elus nii suurt rohutirtsu näinud. Praegu on kell pool kümme õhtul ja ta on ikka seal samas voodi ääre peal. Pole kuskile end liigutanud. Hirmus.

Ja eile olid meil külalised ka veel õhtul. Siis tulid, kui me linnast tulime. Ja linnas me käisime jälle seda tsirkust vaatamas ja siis jälle pitsat söömas :) Aga need külalised olid siin vist viieni hommikul. Täitsa hullud. Mina läksin ühest tuttu juba.

Ja mõni pilt ka...

...eilsest

Paz sätib päevavarju paika.

Nägin laevukest.

Selline vaal reaalselt püütiki kinni siin kunagi.. Kõva.

nautimus

õhtune tsirkus

klõunid

põnevus tapab.

Ja läks poosetamiseks.



Sellised pitsad siin.

... ja tänasest
Minu uus koduloom

õppurid suunduvad merele oma laudadega

Kõik naudivad

külm oli.

tegid tutvust.

meie lebola.

 Ilusat päeva/õhtut!

Tsau!

PS! Head ööd Herbertile! :)


No comments:

Post a Comment