Sunday, December 16, 2012

Voodlane

Jouksti!
Eile öösel pidin ikkagi filmi vaatama, sest meil olid külalised ja nad olid nii minu toas kui ka elutoas ja magada poleks ju siis saanud. Vaatasin tunni jagu filmi ära ja selleks ajaks oli kolitud ainult elutuppa. Panin arvuti kinni ja otsustasin tudile minna. Kell oli kaks öösel. Aga ei.. Nad kuulasid seal kõrvaltoas muusikat ja oleks nad siis mõnel heal lool kõlada lasknud. Ei.. Ma ei teagi lõpuks, mis kell ma magama jäin.

Hommikul ärkasin sellepärast alles 11.48 ja läksin kohe pessu. Seejärel miniminihommikusöök ja juba varsti lõunasöök. Kõht sai spagettidest ja sellest ilgelt magusast magustoidust nii täis, et järgmised pool tundi lihtsalt vedelesin voodis ja ei teinud mitte midagi. Siis otsustasin nõksa keelt jälle arendada ja hakkasin õppima. See jäi varsti aga pooleli, sest tuli meelde, et jalanõude kapp haises hullusti hallituse järgi. Mõtlesin, et uurin siis asja ja kuna ma hoian seal ka oma mate nõusid, mis Patricia mulle kinkis, siis leidsin sealt oma väikse mate topsi üleni hallituse seest. Jäkkkkk.. Hakkasin seda siis küürima, võtsin apiks lusika, aga no ei tahtnud täiesti puhtaks minna. Peab viina kuskilt sebima.. Äkki siis läheb. Vähemalt sai haisu kapist välja!

Edasine päev on kulgenud ikka väga igavalt. Lihtsalt tühja passimine. Käin koguaeg mööda maja ringi, et äkki leiab tegevust, aga mitte kui midagi. Väljas oli torm ja sinna ka ei saanud minna. TORE! Äkki homsest läheb elu paremaks.. Siis tuleb ju keegi yfukas seda peret külastama ja minu endajuurde võtmist arutama :) Äkki saan nende otsuse homme teada ja kui ei, siis äkki teisipäev... EI JÕUA ENAM OODATA!!! Gabriela ka küsib mitu korda päevas, kas uudiseid on.. Huvitav, kas ta ei jõua ka ära oodata, millal ma lähen, või on ta lihtsalt uudishimulik.. Arvan ikka viimast.. Ega ma nii halb laps nüüd ka ei olnud.

Ei teagi, kas selle vihmase ilma või natuke rohkem tegusama nädala pärast on mingi suur uni ka peal..

Ongi kõik. Tsau

No comments:

Post a Comment