Friday, December 21, 2012

Vahva päev!

Kuna eile oli ilm paha, siis see jätkus ka öösel. Vahepeal oli täitsa külm ja tuli käed-jalad teki alla panna. Eile öösel, kui ma oma tuppa tudile läksin, kuulsin ülevalt veel hääli, kuigi minu arust läksid kõik tuttu juba. Selline tunne oli, nagu oleks mingi suurem rahvas siin käinud. Siis eile õhtul hakkasid meil siin elutoas tuled lambist vilkuma. Ja öösel kella nelja aeg olid vist kõik esimese korruse uksed pärani lahti.. Vähemalt nii ma sain aru. Meil siin vist kummitab või nii..

Hommikul hakkas trall juba natuke peale seitset peale, kui vist Leticia tööle läks. Auto jäi küll koju.. Kell 9.55 olid Reina ja Maria Paz garaaži kõrval pesutoas ja hakkasid vist pesu pesema. Mina olin nii väsinud ja proovisin veel tudida. Kell 10.59 tuli sõnum, mis mind taaskord äratas ja kell 11 oli äratus. Selline hommik.

Tulin üles, jõin hommikukohvi ja vaatasin natuke maja peal ringi. Tuli lõunasöök ja peale lõunasööki mängisin plikatirtsuga. Lugesime raamatuid ja jooksime mööda maja. Natuke peale poolt kahte läksin ujuma. Trennis pidime täna alguses natuke ujuma ja siis oli pool tundi vaba aeg. Hakkasime mängima ehk siis viskasime hantli vette ja kes esimesena kätte sai oli võidumees ja sai ise uuesti visata. Kinnitust sai ka sünnipäevakutse - teisipäeval kell kaheksa. Camila on ka kutsutud, niiet üritan temaga sinna saada. Peale trenni läksin väiksele shoppingutiirule. Ostsin omale lühikesed püksid ja kleidikese. Ja ka ühe käevõru kingituseks sellele tüdrukule. Täitsalõpp kuidas mulle ükski kleit ei sobi.. Kõik on seljas nagu heinakuhjad. Kahju.. Aga see kleidike, mis lõpuks täitsa normaalne oli, on ka täitsa ilus. Korra pidin mööduma ka Gabriela töökohast, et minna soovitud poodi. Kuna ta nägi mind väga hästi, siis pidin sisse hüppama. Küsis mult kuidas läheb ja kas ma olen õnnelik.. Palusin tal teisi ka tervitada ja läksin oma teed :). Koju tulin, siis olid Valentinal ja Tomasel külalised. Möll käis basseinis ja tehti veesõda. Minul algas kell viis keeletund ja peale seda läksin nende juurde. Eheee, sain Valentina korra vette ka lükata ja kohe tuli suur aplaus teiste poolt :D. Aga ega ma ise ka päris kuivaks ei jäänud. Mõni ikka tahtis mind ka oma veepommiga märjaks visata. Aga päris basseini ma veel ei saanud. Siis tuli meil väike "teeaeg" soja-apelsinimahla ja pisikeste saiakestega. Ei suutnud saiast loobuda, kuigi on tõsi, et peaks.. :D

Peale seda tulin natukeseks arvutisse ja jutustasin maderi ja issiga. Minu juurde tuli ka Maria Paz, kes minuga mängida tahtis. Ta küsis mult täna, miks ma niimoodi räägin.. Sellest võib järeldada, et vahest läheb ikka mõni asi väljaöeldud lauses valesti. Aga mis seal ikka. Siis ta on mult küsinud, miks ma siin elan ja miks ma oma kodus ei ole :D On ikka vahva mumpsik. Kui empsi-issiga rääkimise lõpetasin, siis ta tuli jälle minu juurde ja otsis välja oma meikimise asjad. Õnneks asi väga hulluks ei läinud ja piirnes ainult silmalauvärvi panemisega põsele ja huulte roosaks värvimisega.. Läks hästi!

Siis läksin vaatama jälle, kuidas Valentina Simsi mängib. Istus seal elutoas pimedas ja ma aru ei saanud, mis värk. Siis ta ütles mulle, et vool läks ära. Aga imelik oli see, et ma just tulin oma toast keldrikorruselt ja mul oli täitsa vool olemas. Läksin ja kontrollisin üle ja vool oli alles. Tuli põles, arvuti laadis.. Terve ülejäänud maja oli täitsa pime. :D Aga siis tegi Reina mingit susservusserit kuskil ja vool tuli tagasi! Maailmalõpp jäi ära! Reina on nüüd meie superkangelane!

Peale õhtusööki tahtis Maria Paz seda Simsi mängima hakata. Panin talle selle siis käima ja tegelikult tahtis ta ainult algusest seda mängu tutvustust vaadata. Hakkasin siis ise natuke mängima, aga täitsa igav oli, sest mängisin valmistehtud perega.. Ise alustada ja kõik valmis teha on ikka palju vahvam :D. Niiet loobusin varsti ja läksin teistega telekat vaatama.

Uruguayd ja Leticiat pole ma täna kordagi näinud.. Ja mul ei ole õrna aimu ka, kus nad olla võiks.. Tahtsin endale laualampi küsida ja meie siinse ning La Paloma kodu aadressid ära küsida, et pereke maarjamaal saaks paki teele panna. Huvitav on ainult see, kas see ikka jõuab La Palomale enne, kui me sealt kahe kuu pärast tagasi tuleme :D. Põnev põnev.

Ja muud ei olegi.

Ilusat nädalavahetust ja hoiduge toidust enne suurt söömapidu!! :)

Tsau!

No comments:

Post a Comment