Monday, November 5, 2012

Tavaline päevake.

05.11.12

Kuna eile sain päris hilja magama (vaatasin filmi), siis täna oli koolis ikka vääääga räige uni peal. Ja kuna esimesed tunnid olid ajalood, siis pidin peaaegu et magama jääma sinna. Ainsaks huvitavaks asjaks selles tunnis oli sudoku. Võibolla olen maininud, et meil on ajaloos uus õpetaja (meessoost persoon) ja täna panin alles tähele, et ta üritab noor ja lahe välja näha. Ise juba täitsa täismees, kuskil kolmekümnendates, ja käib, püksid poole tagumiku peal, särk püksist väljas ja lips lohakalt ees. Peale selle on ta üleni musta riietatud. Vahva sell!
Järgmised kaks tundi olid meil keemiad, kus oli see aastalõpu kontrolltöö. Läks oodatust veits halvemini, ma arvan, sest ma muidugi ei õppinud (miks peakski siin õppima :D) ja päris keeruline oli. Tegelikult oleks imelihtne töö olnud, kui ma seda keelt veel paremini haldaks. Aga see-selleks.

Peale keemiaid oli koolipäev läbi, tulime koju, sõime lõunat ja ma läksin ujuma. Jala. Päike paistis ülimõnusalt. Ilm oli väga-väga soe ja ujuda oli ka täitsa tore. Tagasi tulin ka jala ja siis läks taevas pilve. Hakkas müristama. Mõtlesin, et tuleb jälle üks mõnus vihmasadu, aga tuhkagi. Varsti läks ilm jälle ilusaks ja kuskil seitsme aeg kutsus vanaema mind enda ja Camila tädi perega parki. Veetsime seal mõnusa tunnikese, nüüd tegime väikse veel mõnusama teeaja õues istudes ja ongi kogu moos.

Camila sai kätte ka oma läpaka. Vanaisa ja tädi ostsid talle ja kui ta seda siin meie toas avama hakkas, siis kohe kogunes terve pere ümber ringi vaatama. Ja kui Camila tahtis ühte kleeplinti läpaka kaane pealt ära võtta, siis sai Gabrielalt kohe pahandada, et ta ei puutuks midagi. Mina tahtsin sel ajal ikka väga kõvasti naerma hakata :D :D

Ja mulle anti täna ka pisike kingitus. Gabriela tuli täna Manantialesest ja Victor saatis temaga mulle ja Camilale lõhnad :). Suur tänu talle!

Tino naudib sõitu!

Luciano naudib kiiku!

Pardid ja pardipojad naudivad vett!

Paabulinnud naudivad posti!

Paabulind naudib vabadust!

Mina naudin ilu!

Uus maja, mida seal minu mäletamist mööda eelmine kord ei olnud, kui ma siin käisin.. Võibolla ei pannud ma lihtsalt tähele, aga vanema ütles ka, et seda siin varem ei olnud..

Vahva puu.


Suvel pidi siin väga palju rahvast olema, kõik pidi rahvast täis olema ja möllu kui palju. Nii rääkis mulle vanaema.

Tinole tehti sõitu.


tsauksti!

No comments:

Post a Comment