Wednesday, November 21, 2012

pimeduses.

21.11.12

Ärkasin hommikul kell 11.. küll on hea, et vaheaeg on!! Sõin hommikust, olin arvutis, sõin lõunat ja siis tuli Camila Larossa siia ning Camilad hakkasid ühte filmi vaatama. Sain kümme minutit nende seltsis olla ja siis läksin edasi ujuma. Oiõudust. Basseinis oli vesi täna vääga imelik.. Ma ei näinud oma jalgu.. Tavaliselt, kui lähed veealla, siis näeb sealt peaaegu terve basseini ilusti selgelt ära.. Natuke õudne oli ujuda ka, sest ei teadnud, millal sein vastu tuleb, kui järsku oli ta mul nina ees.. Huvitav, kas vesi oli siis liiga kloorine, liiga must, vähe kloorine või oli seda basseini just pestud.. Ei kujuta ette.. Kaldun arvama, et vesi oli liiga must. fuhh..

Peale ujumist käisin mõnusa külma dušši all!! Meil siin niiii palav praegu ja ma olekski tahtnud sinna jääda.. Kahjuks pidin täna just kiirustama, sest Patricia tahtis meie tundi varem teha. Algas see pool neli ja nagu viimastel tundidelgi, harjutasime rääkimist. Et mul oleks natuke julgem tema kooli minnes teiste ees rääkida. Algul oli jutt, et lähen homme temaga tema kooli kaasa, aga kuna homseks lubas tormi, siis ma ei näeks seal midagi ilusat ja lükkasime asja esmaspäeva peale.. Loodan, et olen sel ajal siin.. Kokku on meil olnud 22 tundi ja meil on veel 14 teha.. Tahaks väga, et mu uus pere on Minases ja ma saaks koos temaga need tunnid lõpule viia! Ja väga äge oleks tegelikult tema juurde üldse elama minna, aga ma ei ole talle seda pakkumist teinud ja väga ei julge ka :D Ja ta elab päris kaugel linnast väljas, mis teeb linna saamise väga raskeks.. Täna oli meil ka esimene tund peale seda suurt möllu minu kõndima mineku pärast. Gabriela ju helistas isegi Patriciale, et äkki ma olen koos temaga.. Täna naersime selle peale kahekesi. Patricia ei suutnud uskuda, et Gabriela ei usalda mind üldse selle väljaskäimisega..

Peale tundi rääkisin natsa oma emme-issiga ja siis, kell pool seitse läksid Chicoga kahekesi jalutama. Ta meil nii paks ja arst ütles, et peame temaga jalutama rohkem ja see on ka hea vabandus minul majast välja saamiseks. Küsisin veel luba Camilalt, sest kedagi teist siin elavatest inimestest kodus ei olnud. Ütlesin talle täpselt, kuhu ma lähen, mis ma teen ja et mul on telefon kaasas ja palusin tal selle kõik vanaemale ja Gabrielale edasi öelda, et seekord sellist jama ei tuleks.

Ja nii me siis läksimegi.. Tegin videot ka nagu isa soovis, aga minu fotokas teeb lihtsalt nii hea kvaliteediga videosid, et need ei tööta hästi mu arvutis. Vend parandab asja ja homme võibolla näete :)

Nüüd vist vaatan mõne filmi ja ootan seda suurt tormi :) Tsau

No comments:

Post a Comment