Wednesday, November 14, 2012

Kaardimoor

14.11.12

Täna koolis mina ei käinud, sest meil pidi olema ainult inglise keel ja Gabriela millegipärast ei tahtnud, et ma sinna läheks. Seega magasin. Kell üheks vaatasin kella - okei, kell on vähe, magan veel. Kell pool kümme vaatasin kella - tunnike veel. Tunnikesest sai minulegi teadmata kaks niiet voodist tõusin pool kaksteist. Hommikust ei söönud, sest lõuna oli juba uksetaga.

Ujuma läksin täna ikkagi. Algul olime kolmekesi, mina, see ülihea ujuja ja siis see, kes ei uju kunagi ja tüütab koguaeg. Kui treener ujulasse sisse astus ja meid nägi, tekkisid tal kohe kurjad plaanid. Vähemalt seda võis lugeda tema emotsioonidest. Kui mina ja see proff oma harjutusega (pool basseinipikkust uju normaalselt ja pool basseini pikkust uju vee all) poole peale jõudsime, tulid õnneks veel kaks inimest trenni ja me jätkasime igapäevaselt - uju krooli ja uju konna.. Peale trenni läksin poodi ja ostsin omale krõbinaid ja piima, sest vahepeal tahaks saiale hommikusöögiks vaheldust. Ja et oma elu natuke huvitavamaks teha, siis koju jalutasin natuke teist teed pidi kui tavaliselt.

Koju jõudes tuli mulle Camilla koos oma sõbraga vastu, endal kaks kiivrit käes. Küsisin, kuhu nüüd siis minek. Öeldi, et läheb kõigepealt Cecilia juurde ja siis nad lähevad kaardimoori juurde, kes neile tulevikku ennustab ja kes praegusest elust neile räägib :D. Sain ka kaasa minna. Kaardimoori juures mina enda tulevikku ennustada ei lasknud.. Ei usu väga sellesse teemasse. Ja parem on, kui ma midagi ei tea! Ja see maksis väga palju. Ja kui ta Camilal ennustas, siis Camila küsis ka minu kohta ja too ütles, et ma vahepeal tunnen nostalgiat oma kodumaa üle, aga mul on kõik okei ja ma olen hea tüdruk. Suht loogiliselt kõlab ju kui ta enne sai Camilalt teada, et ma olen siin olnud juba kolm kuud. Selleks ei pea küll mingeid kaarte laduma.. :D

Peale seda läksime Evangelina juurde ja istusime seal natuke aega. Kuuest tõi Camilla mind koju ja seitsmest oli mul keeletund. Kui kätte jõudis teeaeg, siis ütlesin Gabrielale, et ma ostsin krõbinaid ja piima ja tahan neid hommikuks süüa. Siis kohe tehti sellest muidugi selline draama, et pidin seletama, mis ma Eestis hommikusöögiks söön ja kohe otsiti kakao välja ja kohe öeldi ka vanaemale minu plaan ja tema küsis kohe, et miks ma temalt krõbinaid ei küsinud ja siis tema tõi oma krõbinad meile ja.. Jumal jumal.. Ma tahan ainult natuke saiale ja küpsisele vaheldust..

Täna lõunasöögi ajal meil raadio käis ja me kuulsime toredaid uudiseid. Sellel nädalalõpul toimub siin ralli - reede, laupäev ja pühapäev. Kurb uudis on aga see, et laupäeval lähme me Manantialesesse ja seega saan rallit vaadata ainult reedel. Ja no tegelikult saan ma näha ainult ralliautosid keskväljakult lahkumas, sest ega mind ju siis kaugemale kuskile ei viida.. Aga hea seegi..

Keeletunnis pidin rääkima meie koolist Eestis. Tema jaoks oli see ikka väga huvitav. Kohe nii huvitav, et ta ütles mulle, et võtab mind ühel päeval enda kooli kaasa, näitab mulle sealset elu ja siis ma pean tema klassile rääkima meie koolist. Ta imestas ikka väga, et meil on nii range koolisüsteem.. Tema koolis on muidu ka tunnid umbes kolmeni ja õpilased söövad koolis lõunat. Tavaliselt seda siinsetes koolides ei ole.. Selles koolis, kus ta töötab, on õpilastel selline tund kus nad kas kasvatavad taimi, kanu või lambaid. Vahva!! :) Ja kanad nad tapavad lõpuks ära ning lambad müüvad maha!

Pildid tänasest koduteest.

Pildi pealt pole väga näha, aga see kurv on väga järsu tõusuga ja väga järsu kurviga.



See tee viib sinna veepargi juurde, kus mulle meeldib käia :)


Jah, emme-issi! Siin läheb juba roheliseks!

Numpsik mää'gis hullusti..

Meenutab mulle seda lambatalle vetsupaberi reklaamist.

Elan ikka suhteliselt vaeses piirkonnas..
Musi-kalli-pai!
Tsau!

No comments:

Post a Comment