Monday, November 12, 2012

Ema on Sul ment.

12.11.12 päev

Eile ehk siis öösel sai unise peaga unustatud üks koht, kus ma eile käisin. Kui me (mina, Camila ja Belen) olime teel Manueli juurde, siis möödusime sellest suurest kirikust siin Minases. Parajasti oli just algamas pühapäevane palvus või mingi selline asi, sest päris palju inimesi sisenes kirikusse. Belen küsis minult, kas ma olen seal kirikus sees käinud ja minu vastus oli, et muidugi ei ole. Ja Belen viis mu sisse :). Kahjuks Camila ütles meile kohe tsau, kui olime Beleniga otsustanud sisse minna, sest tema seda teha ei tahtnud. See tähendab, et mul ei ole vist lootustki teha temaga mõni selline muu linna külastus, kus me läheks ka kuskile mujale kui ainult ostukeskusesse. Aga kirik ise oli täitsa kena seest. Mul fotokat kaasas ei olnud, aga ma arvan, et ei oleks olnud sobilik ka pildistada sel ajal.. Nägin ka Barbara õde, ema ja isa, kes on alati väääga rõõmsad, kui mind näevad! Barbara ema küsis ka kunagi, kas ma hoopis tema juurde ei tahaks elama minna :D Ja veel on ta väga vaimustatud eesti keelest ja tahab seda kangesti õppida.. Tore, kui inimesed on huvitatud!

Täna magasime muidugi täiega sisse. Pidime koolis olema 10.45 ja 10.20 tuli vanaema meie tuppa ja küsis, mis kell me koolis peame olema. Muidugi meie alles magasime sel ajal.. Seega ei jõudnud hommikust süüa. Jama minu jaoks. Aga tegelikult ei olnud täna väga hullu, sest me läksime ju kooli sööma ehk toimusid ainult keemia tunnid ja nende ajal tegime ju pidu! Kooli läksime taksoga, sest vanaema tegi meile ju tordi ka - šokolaaditort ohtra dulce de lechega. Ja seda saime süüa pabersalvrätikutelt näppudega. Väga keeruline.. Kahjuks hakkas minul hommikul pea valutama ja seega väga möllu ei toimunud. Peale pidu läksime Camilaga Gabriela töö juurde, sest tahtsime kuidagi koju saada ja meil oli veel pool torti üle. Kuna Gabrielal ei olnud parasjagu teist kiivrit ja ta oleks siis pidanud väga mitu sõitu meie pärast tegema, siis saatsin nad pikalt ja tulin jala koju. Peale lõunasööki tegin piku ja oligi aeg minna ujuma. Täna oli seal rahvast ikka väga palju ja ma olin ainuke, kes ujus. Teised otsustasid täna lebo tunni teha ja lihtsalt passida seal basseinis ja mõni neist otsustas ka mind segada tulles oma lebotamisega minu rajale... pahad-pahad.

Trenni läksin jala, trennist tulin jala ja peale trenni läksin jalgrattaga sõitma. Tegin kohe pooletunnise tiiru. Natuke oli raske, sest see ratas on päris pisike ja seega on põlved konksus sõitmine ja sellel rattal ei ole ka käike. Aga tore oli ikkagi. Ja ilm oli ka väga mõnus. Ei olnud palav ega külm.

Ja peale seda olen jälle kodus istunud. Siia tulid ka Camila kaks sõpra. Nad tulid siia juba poole kuue aeg, aga Camila tuli alles kuskil üheksa läbi. Ja nemad passisid siin terve see aeg ja ootasid, kunas see Camila üks kord oma kutiga olesklemise lõpetab ja koju tuleb.. Natuke imelik käitumine Camila poolt... nojamh..

Pildid ka :)

Camila tahtis, et ma ta juukseid kammiks, lihtsalt mõnu pärast. Sattusin natsa hoogu..

Tegin Eugeniale patsi.. Sobis väga hästi :)

Vot selline tahtis Camila eile välja näha.. Valgeks värvisin ta mina..

Tänane tort.

Õpetaja rääkis miskit..

Nii juhtub, kui lõigata endale tordist üks suuuur tükk.


Poisid tegid pahandust ja õpetaja kõrvaldas nad peolt. Ai-ai-ai

Rahvas

Kõndisin koju, nägin hobust..

Luciano sai omale kassi.


Vaene kass...
Minu igapäevane õhtusöök. See kuhi sai kogemata liiga suur seekord. Sattusin puuviljade valimisega nõksa hoogu. Käsi ulatus õuna, pirni, apelsini ja aprikoosi järele.. Aga tulemus oli nagu alati - super maitsev.
Kena päeva!

PS! pealkiri ei lähe kokku tekstiga. Pealkirja pani Reio. Tervitused Reiole!

No comments:

Post a Comment