Thursday, October 11, 2012

Toredus.

11.10.12

Kui eelnevatel päevadel sai kirjutatud natuke negatiivsemas toonis, siis täna tule juurde palju positiivsust. Eile õhtul sain lõpuks ära tehtud oma salati. Muidugi neil õiget suitsukana siin ei olnud, aga oli mingit muud kana (vist grillitud, ei saanudki täpselt aru) ja mõtlesin, et mis seal siis ikka, teen sellega. Tundub, et kokk, kes selle kana valmistas, oli vist armunud, sest kana oli väga soolane. Aga salat sai ikkagi väga hea ja teistele ka meeldis. Eriti Camilale, kes sõi ära vist pool sellest minu valmistatud salatikuhjast. Tore, et maitses :). Nende jaoks on muide imelik, et salati sisse käis ananass, sest ananass on ju puuvili ja puuvilju ei panda soolase toidu sisse.. Sai neilegi nüüd uus maitsekogemus :)

Täna hommikul läksime tublisti jälle kooli ja esimesed kolm tundi olid joonestamised. Meil on praegu käsil töö, kus me peame ühe skatepark'i (?) joonestama ja tegelikult on väga huvitav. Sellist tööd ma ei ole varem teinud ja mulle täitsa meeldib see :). Õpetaja ka koguaeg kiidab mind joonestamises, niiet väga tore tund on see! :D

Peale joonestamisi pidi tulema meil füüsika, aga need jäid ära millegi pärast ja siis pidi tulema ajalugu. Kuna meie ajalooõpetaja on haige, otsustas ta oma töökohalt lahkuda ja sellepärast tegime meie talle üllatuse ja korraldasime talle väikese peo. Füüsika tunnis hakkasime ettevalmistusi tegema, kaunistasime klassi ja tõime söögiasjad kohale. Kõik teised tõid kohale palju küpsiseid ja karastusjooke, aga meie vanaema küpsetas tordi. Muidugi ei ole mul selle kohta öelda muud kui ainult kiidusõnu.. Hehee, lähen paksuks 123. Väga kaua me tegelikult ettevalmistusi teha ei saanud, sest sinna tuli mingi meie kooli tähtis tädi ja ütles, et me ei saa klassis vaba tunni ajal olla. Väga imelik reegel, sest kui me oleme koridoris, siis me segame teiste tunde ju palju rohkem oma lärmakusega.. Nojah, läksime siis õue istuma ja ilusat ilma nautima. Proovisin teistega natuke isegi hispaania keeles rääkida, mida ma, paha tüdruk, olen väga vähe teinud. Mõni asi läheb ikka väga vänta, aga õnneks on teised nii toredad ja õpetavad kohe mulle asja selgeks! Lõpuks saime tagasi klassi minna ja juba saabuski ajalooõpetaja. Tema muidugi tuli mapp käes ja ei aimanud midagi meie väiksest tunni sisu muudatusest, aga meie üllatust nähes oli tal muidugi väga hea meel! Ja meil oli muidugi terve see aeg väga lõbus. Mulle näidati isegi Uruguay rahvatantsu, millest ma küll väga aru ei saanud, sest nad vist ise ka ei osanud seda väga, aga naljakas oli ikkagi :D. Panen teile video esimesel võimalusel, aga täna on kell juba nii palju, et hakkan vaikselt tuttu minema.
Ai, kui te teaks, kui vahva oli seda torti kooli transportida. Me tulime peale joonestamist sellele koju järgi ja muidugi pidime selle motikaga kooli viima. Ja muidugi pidin mina seda käes hoidma! Päris raske oli, aga õnneks Camila sõitis ettevaatlikult ja tort jäi terveks!

Peale kooli tulime koju ja pool kolm läksime trenni. Täna oli asi kohe päris tõsine, sest meile anti isegi harjutusi! Ei pidanud lihtsalt krooli või konna mitu tiiru ujuma. Taaskord meeldis väga! Varsti olen meisterujuja! Siis tulime tagasi koju, sõime lõunat ja siis läksime Evangelina juurde. Ta tahtis Camilaga millestki rääkida. Ja kella poole viie aeg läksime linna Manueli juurde korra ja siis läksime sealt edasi mõnd kooliasja ostma. Ning siis tulimegi koju tagasi!

Selline oli minu päev.
Pilte ka:





























Nagu ma ütlesin, käivad siin linnas suured ettevalmistused homme algavaks Lavalleja nädalaks!


Homme saan esimest korda kokku ka oma tugiisikuga!

Nüüd lõpetan ja lähen tuttu!
Musikallipai!

No comments:

Post a Comment