Tuesday, October 9, 2012

Tavaline päev..

09.10.12

Tänane koolipäev oli uskumatult igav. Esimesed tunnid olid filosoofiad ja teistel oli kontrolltöö, mina õppisin mõne sõna ja mängisin telefoniga.. Siis tuli füüsika, mängisin jälle telefoniga. Siis tuli keemia, kus ma tegin kaasa ja siis tuli bioloogia, kus ma jälle mängisin telefoniga.. Oligi koolipäev läbi. Edasi tuli lõuna ja siis saabus ujumistrenn :)

Täna õhtul pidi tulema meie juures pidu, sest homme meil kooli ei ole (õpetajatel on mingi suur koosoleku moodi asi..). Külla pidid tulema Evangelina oma poisiga, kes on Camila sõber ja siis see teine Camila sõber (need samad, kes eilegi siin käisid) ja siis Micaela, kes meeldib sellele Camila teisele sõbrale. Igatahes pidid siin olema ainult paarid ja minul oleks muidugi väga igav hakanud.. Aga juhtus üks selline asi, et Evangelina ema sai teada, et Eval on peika ja sai seega keelu minna facebooki, kasutada telefoni või minna õhtul välja. Camila ja Eva mõtlesid isegi välja, et täna oleks nagu minu sünnipäev ja seda tullakse siia tähistama, aga Evangelina ema ei võtnud vedu ja ei lubanud teda kuskile. Ja kuna minu ujumistrennis käib ka Evangelina õde, siis pidi Camila tallegi ütlema, et mul on täna "sünnipäev" ja lõpuks jäi seda uskuma terve meie trenni rahvas! Seega 9. oktoober on nüüdsest minu teine sünnipäev!! :D Aga nagu ma ütlesin, see plaan ei võtnud vedu ja nad meile külla ei tulnud. Nüüd on meil külas hoopis Cecilia, Manuel, Gonzalo ja varsti tulevad vist ka Camila Larrosa ja tema õde. Tuleb jälle üks huvitav õhtu/öö.

Peale trenni tulid meie juurde ka mõned meie klassiõed. Pidid tegema ühte koolitööd siin koos ja neil oli selleks minu arvutit vaja. Lahke inimene nagu ma olen andsin neile siis selle kasutada. Ise pidin muidugi samal ajal tühja passima, aga otsustasin aega targalt kasutada ja õppisin natuke. Mõne aja pärast läksin vaatama, kuidas nad siis seal õpivad.. Ja mis te arvate, mis arvutis lahti oli..?? Muidugi oldi ikka facebookis ja koolitöö oli jäänud kuskile kaugele kõrvale! No olgu.. Lõpuks mõni ikka kirjutas ka midagi, aga jamhh..

Tänaseks kõik!

Anni

No comments:

Post a Comment