Sunday, October 28, 2012

Sünnipäev ja park.

28.10.12

Reede õhtu lõppes siis linna peal tsillimisega. Olime mõndade Camila sõpradega, rääkisime juttu ja mängisime lolli. Oli tore. Hiljem hakkas natuke igav ka ja siis tuli jälle väike masendus peale..

Eile olin koolis üksi, ehk ilma Camilata. Mates tegime kontrolltööd aasta peale ja mina läksin muidugi õppimata kohale. Aga töö oli suhteliselt lambi. Mõne asja tegin teistmoodi kui nemad, aga noh, eks näeb, mis hinde saan :). Ja siis tuli jälle see minu lemmik inglise keel. Seekord pidime rääkima, millise maa meie valiksime: Uus-Meremaa, Austraalia või need saared nende kahe maa lähedal, ja siis pidime põhjendama. Mis te arvate, kas keegi sai aru õpetajast, mis ta õieti tahtis?? :D Nojamh.. Ta andis meile natuke aega selle tegemiseks ja siis kui pidime oma valiktuest rääkima hakkama, otsustas ta hoopis minuga rääkima hakata.. Taaskord.. Seekord siis ütles, et ta laenab mulle oma jalgratast ja siis ma pean minema koos minu klassiõe Paulaga (väga tüütu inimene) ratastega sõitma, sest tema ostis eelmine nädal omale uue ratta.. Ja siis sai ta teada, et ma olen 13 aastat tantsinud ja 4-5 aastat (vist) ka rahvatantsuga tegelenud.. Mis te arvate, mis ta selle peale ütles?? Ta andis mulle kuupäeva, 10 november, mil ma pean viima kooli muusika, mille järgi ma saan meie rahvatantsu tantsida ja seda pean ma siis oma klassile näitama. MIDA VEEEL???!!!! Hakkan seal lambist kaerajaani neile tantsima?? :D Naljakas on see meie õpetaja ikka küll..

Peale kooli tulin jala koju jälle, sõin lõuna ja olin oma keele tunnis. Lootsin, et äkki teeme Camilaga midagi huvitavat, aga eiii.. Temal oli kohting oma kutiga, sest neil sai kaks kuud koos täis. Jummel küll.. Tegin selle peale kurja ja pettunud näo ette ja läksin vetsu.. Sealt aga kuuleb kõike, mis siin räägitakse ja siis ma kuulsin, kuidas Camila rääkis vanaemale, et tema minuga kuskile läheks. Aga kuna vanaisal oli täna suur sünnipäev, siis vanaemal ei olnud eile mingit tahtmist ega aega mind kuskile viia. Ta pidi ettevalmistusi tegema. Kui ma sealt vetsust välja tulin, pakkus Camila välja, et me võiks minna õhtul kuskile sööma. Olen siin nõus absoluutselt kõike tegema, peaasi, et siis nelja seina vahelt välja saaks. Okei, mõni asi, näiteks Manueli juures istumine, on ära tüütand ja selle asemel oleksin meelsamini kuskil mujal.. Seega ootasin siis siin vaikselt õhtut. Vahepeal käisin vanaema abistamas: tegin alfajoreseid!! :D njammi! See oli ka kõik. Ülejäänud aja istusin lihtsalt arvutis. Õhtul siis lõpuks, kui Camila oma kohtingult kell üheksa saabus, läksime välja sööma. Kutsusime Eugenia ka endaga kaasa veetsime ühe toreda õhtu.

Ja saabuski see vanaisa kauaoodatud sünnipäev. Ehk siis pühapäev ja see suur lõunasöök pere keskis. Oijummel.. Ma oleksin peaaegu kurdiks jäänud seal. Ma ei saa aru, miks peab koguaeg nii kõva häälega rääkima. Oli väga tore koos olla ja süüa, aga kui seda karjumist ei oleks, oleks vahvam olnud.. Kuna ilm on viimastel päevadel jälle ülimalt soe olnud, siis pesime täna palavusse mattuvat Chicot.. Nüüd on temal ka kohev karv, aga palavust see vist ära ei võtnud :D Ja kella nelja aeg läksime Gabrielaga siin lähedal asuvasse veejaama (?). Tuju muutus väääga jamaks, kui Camila ütles mulle, et tema jääb koos oma kutiga siia ja ei tule meiega sinna kaasa. Mis lõbu ma sellest saan, kui mul kellegagi rääkida pole... Aga läksime ikkagi Gabrielaga kahekesi. Jõudsime kohale ja tuli välja, et see koht on ikka väga kodu lähedal ja ma ei saa aru, miks mind varem sinna viidud ei ole!! Ausalt öeldes ajab ikka väga vihale see, et ma olen siin olnud juba kaks kuud ja ma olen niiiii vähe näinud. Ma ei tule ju siia enam tagasi.. Pered, kes te mõtlete võtta endale vahetusõpilast koju, saage aru, et te peate ka temaga tegelema, mitte teda nelja seina vahel hoidma.. Ma ei tea, mitu korda ma olen neile öelnud, et nad mind kuskile viiks, aga tühjagi.. Täna siis lõpuks sain meie kodust 300 meetri kaugusel olevasse piknikukohta..

Jah, ma olen natuke kurb siin praegu. Ja ma tean, et ma ei tohiks siin selliseid tundeid väljendada, aga ma lihtsalt teen seda. Kui pargist tagasi tulime, rääkisin natuke emme-issiga ja tuju tõusis tasapisi :). Tegelikult see pere siin on väga tore ja kõik, aga mul on lihtsalt viimasel ajal väga palju masendust olnud.. Kultuurišokk või asi.. Ma väga loodan, et varsti lähevad asjad paremaks..

Ja rohkem ei olegi midagi kirjutada.. Mõned pildid veel:

Alfajored. Mõni tuli ikka väga blöga, sest dulce de leche oli liiga vedel ja tuli sealt vahelt välja..

Järgmine tort, mille vanaema tegi..

Ootame süüa..

Saime süüa..


Sellist kassaaparaati kasutati seal söögikohas.. Vahva, eksole??

Chico enne pesu..

...pesu ajal..

...endiselt pesu ajal...

... ja peale pesu.


Veejaamas/pargis.


Leidus ka talisuplejaid.. Tegelikult oli tõesti palav ilm.





Võib ka nii..



Kaugelt paistab Minase kiriku torn..

Kellegi maja seal pargi kõrval.


Veeta veesäng.


No comments:

Post a Comment