Thursday, October 4, 2012

Rahulik.

04.10.12

Eile koolis oli mul üle pika aja inglise keele tund. Kord on meil tund ära jäänud ja kord olen ise pidanud tunnist eemal olema. Aga eile sai siis taaskord kuulata oma klassikaaslaste suurepärast inglise keelt! Minu kõrvale tuli istuma üks klassivendadest, kes soovib mult sellistest tundides nagu inglise keel ja keemia lahket abi saada. Ja mina kui lahke inimene pakun talle siis seda lahket abi. Koos saime päris mitu ülesannet ära teha ja etskae, vastused olid ka kõik õiged! :) Ja see tema ülihea inglise keel.. Tunni teemaks oli ohtlikud tööd ja juttu oli parasjagu luumurdudest. Õpetaja küsis siis sellelt klassivennalt minu kõrval: "Have you ever broken your bone?" (kas oled kunagi oma luu murdnud?). Vastuseks kõlas täpselt see, mida teada taheti: "James Bond!". HAHAHAHAAA, pidin lihtsalt naerukrambid saama selles tunnis. Õpetajast saavad aru ainult need, kes ise kuskil eraldi inglise keelt õpivad. Teised ei jaga asjast midagi..

Inglise keele tunni alguses ütles meile õpetaja, et kuna eelmine kord jäi meil tund ära, siis peale matet (mis oli peale inglise keelt) tuleb meil uuesti inglise keel. Ja kuna see pidi olema viimane tund, siis mis te arvate, kas keegi üldse läks sinna?? Muidugi panid kõik peale matet jooksu, kaasaarvatud meie Camilaga. Oii, ma muutun siin ikka väga laisaks ja väga pahaks tüdrukuks...

Peale kooli läksime koju, sõime lõunat ja tulime siis tagasi linna, sest Evangelinal oli sünnipäev ja me läksime talle koos temaga kingitust ostma. Natuke istusime ka keskväljakul ja rääkisime lihtsalt juttu. Kella poole seitsme aeg tulin koju keele tundi ja kaheksast läksin Evangelina koju tema sünnipäeva tähistama. Tema ema oli valmis teinud meeletult hea tordi ja veel pitsat ja muid sööke.. Minul muidugi ainult suu käis, sest kõik oli nii hea ja millegipärast ei saanud pakkumistest loobuda.

Täna läksime kooli alles kella kümneks, sest esimesed kolm tundi ehk joonestamised jätsime vahele. Põhjuseks see, et Camilal ei olnud tema kodune töö tehtud ja ta pidi õppima füüsika kontrolltööks, mis tähendas spikri valmiskirjutamist. Sain siis natuke kauem magada. Koolis õppisin kõik järgmised kolm tundi keelt. Füüsika kontrolltööd mina muidugi ei teinud, aga te ei kujuta ette, milline möll käis klassis samal ajal.. Kõike küsiti kõigilt ja rääkimine lõppes alles ajaloo tunni alguseks.

Kell pool kolm oli mul ka minu esimene ujumistrenn. Vesi oli lihtsalt mega soe. Isegi vastikult soe. Aga tegelikult oli väga mõnus ujuda. Kuigi meil on seal treener ka, siis väga eriline see trenn ei ole. Sesmõttes, et tunni alguses ütles õpetaja, et ujuge nüüd kaheksa tiiru krooli ja siis ujuge midagi muud ning 15 minutit enne tunni lõppu ütles, et võime teha, mis tahame. Väga asjalik treener!

Ja siis tulime koju, olime natuke siin ning edasi läksime Barbara juurde teed jooma. Seal nägin ka Camila 15-aasta sünnipäeva videot. See sünnipäev oli poolteist aastat tagasi ja ma ei saa aru, kuidas saavad inimesed oma välimuses nii palju muutuda nii lühikese ajaga. Ma ei tundnud peaaegu kedagi sealt ära.. Kohutav..
Sellised tahvlid on meil koolis koridoris seinte peal ja neid on päris mitu. Ükspäev kooli minnes leidsin ühelt enda nime. Mina seda sinna kirjutanud ei ole, aga oma fänne ma armastan!! :)

Ja nüüd olengi siin kodus ja vedelen..

Olge tublid, tsau!

2 comments:

  1. Tsau,
    Tallina Tehnikaülikooli Akadeemiline Meeskoor tuleb Lõuna-Ameerikasse kontsertreisile. Ka URUGUAIS ja TŠiilis on kontserdid. Elamusi soovides, onu Margus, kes on selle meeskoori vilistlane!

    ReplyDelete
  2. Väga lahe!! Kust ma võiksin leida info, kus ja millal nad siin on??

    ReplyDelete