Monday, October 29, 2012

põnevus kuubis..

29.10.12

Ma ei teagi, mis teile siia täna kirjutada. Ainuke huvitav asi, mis täna oli, oli koolis käimine. Keemias saime oma kontrolltöid näha, sain KÜMNE võimalikust kaheteistkümnest!!! Mul oli kõik õige, lihtsalt ühes punktis pidi mdagi seletama ja ma ei teinud seda.. Tundsin ennast räige geeniusena, sest teised kõik said kas kolmed, neljad,viied või kuued.. mõni neist sai ka kaheksa.. :D Olen tubli, jee!
Ülejäänud tundides passisin lihtsalt tühja ja vahetunnis jutustasime klassikaaslastega..

Muidugi oli täna taaskord üks suur vihmasaju päev, niiet kooli jõudsime märjana ja kui me koolist koju tulime, siis poole tee peal otsustas Harry seisma jääda ja siis enam mitte käima minna. Saime sellepärast ikka päääris märjaks taaskord.. Tükk aega proovisime seda topskit käivitada, õnneks lõpuks siiski läks..

Ülejäänud päev on kulunud arvutis istumisega.. Väga põnev päev, mis?? Õnneks homme lubas ilusat ilma jälle ja võibolla lähme uuesti sinna parki, kus eile käisime Gabrielaga.. Äkki teeme seal ka mingi pikniku.. Ma väga loodan, et see saab ka nii olema, sest muidu ma suren siia saatesse..

Olge muskinid, tsau!

No comments:

Post a Comment