Friday, October 19, 2012

Nene mala!*

Täna hommikul kõndisin jälle kooli. Peab ütlema, et ma ei ole kohe üldse hommikuinimene, sest tuju oli jälle natuke paha. Mõtlesin, et täna on kätte jõudnud see päev, kui ma küsin, kas ma võin ilma Camilata kuskile minna. Ehk siis homme on siin see suur kontsert, kuhu Victoria mind kutsus ja mida ma juba ammu olen oodanud. Koolis muutus tuju kohe väga heaks, sest meil sai klassiõdedega väga palju nalja ja nad kutsusid mind ka pühapäeval toimuvale kontserdile, kus esineb üks väga kuulus kohalik rokkbänd. Ma juba kuulasin mõnda nende laulu ja päris head olid need. Esimene tund oli meil matemaatika (tegin kaasa), teine ja kolmas tund astronoomiad (õppisin omi asju) ja viimased kaks tundi olid kirjandused. Kirjandustes istume me koguaeg ringis ja täna läks päris hulluks kätte, sest me hakkasime klassiõega kirjavahetust pidama. Rääkida tunni ajal on ju ebaviisakas ja kuna tema istus täpselt minu vastas, siis paberinutsakad lendasid päris mitu korda üle meie ringi :) Lõpuks sai õpetaja vist päris pahaseks, sest ta hakkas teistega kurjustama, aga kuna mina ju olen nii tore tüdruk, siis mulle ta ainult naeratas näkku. Sellegi poolest lõpetasime varsti oma pahateod. Aga vähemalt sai nalja! :)

Peale kooli pidi olema seebimiiting, mõtlesin ka seekord tubli olla ja kohale minna, aga kahjuks kui taipasin, et kell on 12 läbi ja mul on kahest trenn, siis kiirustasin ruttu jala koju tagasi, sest oli vaja ju lõunat ka veel süüa ja oma asjad võtta.. Ja koju ma kõnnin kuskil 20 mintsa..

Trenni läksin ja trennist tulin ka jala, niiet täna tuli kokku üle 6 kilomeetri kõndimist.. Olen tubli!
Peale trenni rääkisin Camilale homsest, et tahan minna ikka Victoriaga, sest Camila ju oma haige jalaga ei lähe ja mina olen seda üritust juba pikka aega oodanud. Samuti ütlesin talle ka, et Agustina, Marikena, Lucia, Evangelina ja Barbara kutsusid mind endaga pühapäeval sinna kontserdile, aga kuna Camila nendega väga koos ei hängi (minule tundub küll, et ta saab nendega väga hästi läbi) ja nad teda ei kutsunud, siis ta ei tule. Isegi kui ma ütlesin, et ma kutsun ta endaga kaasa, sest ta paistis natuke solvunud ikka selle peale.. Camila ütles mulle, et ma pean Gabriela käest ka küsima ja muidugi oli mul see ka plaanis. Cam arvas, et sinna kontserdile ma võin minna küll, aga homme sinna üritusele (seal tehakse palju lõkkeid ja esinevad need kuulsused Argentiinast) mind arvatavasti ei lubata, sest seal on liiga palju inimesi ja kõik nad on täis.. Seda sama juttu rääkis mulle ka Patricia.. Camila arvas ka, et mind ei lubata kuskile ilma inimeseta sellest perest.. Oiii, kuidas ajab vihale..

Lõpuks jõudis koju ka Gabriela. Samuti tulid siia ka Camila mingid sõbrad, kellega koos istuti köögis, niiet Gabriela pidi oma matet elutoas jooma. Mina istusin arvutis TAASKORD! Läksin siis korra elutuppa vaatama, mis seal huvitavat ja kohe tuli Gabriela suust selline loeng homse kohta, et ma ei osanud talle midagi muud peale okei vastata.. Nagu Camila arvaski, ei lubanud Gabriela mind homme kuskile koos Victoriaga. Siis mul sai mõõt täis. Rääkisin sellest kohe Victoriale, kes õnneks juhtus samal ajal Facebookis olema.. Varsti tuli Camila ja nägi mind suurtes pisarates.. Rääkisin siis talle ära, mis värk on (et ma olen liiga palju arvutis ja ma tahan rohkem väljas käia, sest Patricia koguaeg räägib mulle siinsetest vahvatest kohtadest, mis mul kõik avastamata on ja kusjuures mõned neist on siin samas kodu juures..). Siis tuli ka Gabriela siia ja me rääkisime päris pikalt. Positiivset vastust ma ikka ei saanud, sest Gabriela kardab minu pärast, et minuga võib midagi seal juhtuda ja tema ju vastutab minu eest koos Victoriga, aga Victor ei saa midagi teha, kuna ta elab teises linnas. Ma saan sellest kõigest aru, aga ma tõesti ei taha veeta oma vahetusaastat arvutis või siin maja seinte vahel istudes. Viigu mind ise siis kuskile.. Ühesõnaga, asi on nüüd nii kaugel, et YFU kontorist helistatakse homme Gabrielale ja räägitakse temaga...

Vot sellise kurva tooniga lõpetan täna.. Ma loodan, et homme läheb asi helgemaks :)
Ahjaa, peale trenni käisin veel kord laadalt läbi, sest muud moodi ma koju ei saakski, see jääb lihtsalt ette.. Seega tegin lõpuks need pildid ka ära:

Vinüülplaatidele on spreidega peale tehtud igasuguseid pilte ja need näevad väga ägedad välja. Neid on ka kellana võimalik osta! :)

Ja nad kõik on käsitsi tehtud. Oma silmaga nägin, kuidas tehti, aga kui ma seda tegemist vaatama jäin, siis kohe küsiti mult, kas soovin informatsiooni :) Tahtsin ainult vaadata.





Jeap, keset laata kõigi silme all tehakse inimestele tattoosid. Natuke imelik minu jaoks..

Tivoliiii. BUUU!!!



Lastemaailm!



Thee Siiimpsoooons! Tuu-tu-tu-tu-tuu-tuu..





Päris suur lava on üles seatud selle nädala jaoks.

Ja selline nägi välja minu kirjanduse tund..


 *nene mala - paha tüdruk

No comments:

Post a Comment