Wednesday, October 10, 2012

Mañana..

10.10.12

Täna oli meil siis koolivaba päev ehk õpetajatel oli koosolek ja siis ei saa ju tunde teha.. Eile õhtul tulid meile külalised ja kaks neist, Cecilia ja Camila L. jäid ööseks. Hommikul olin mina esimene, kes ärkas!! Usute?? Mina ka ei usu.. Aga nii see oli. Õnneks ei pidanud kaua ootama, kuni teisedki ärkasid ja siis saime hakata sööma hommikust. Kell oli 11. Lootsin väga, et lähme täna ka ujumistrenni, aga ma sain hommikusöögi ajal teada, et minu keeletund on lükatud varasema peale ja oli hoopis kell neli. Niiet ma oleks seal tunnis tõeline zombi olnud, kui me oleks ujuma läinud. Varsti peale hommikusööki sõime ka lõunat. Lõuna ajal vaatasime armsat filmi ja nautisime maitsvat pastat. Mõnus oli.. Siis saabus minu keeletund ja peale seda olen lihtsalt vedelenud.

Kui aus olla, siis viimasel ajal on jälle elu natuke igavaks läinud. Otsustasin ise tugiisikuga ühendust võtta ja küsisin, millal ta Minasesse tuleb, et saaks siis temaga oma olukorrast rääkida. Täna oli väga ilus päikesepaisteline ilm ja ma oleks väga tahtnud midagi väljas teha, aga peale keele tundi tulid järgmised Camila sõbrad siia ja minul oli igav. Ma väga sooviks, et Camilal oleks rohkem aega minu jaoks, et ta näitaks mulle natuke ka ümbruskonda ja viiks mind kuskile. Üksi ma ju minna ei tohi ja ma ei oskakski ise siin väga kuskile minna.. Ausalt, viimasel ajal olen enamus oma ajast arvutis veetnud.. Seega otsustasin, et räägin sellest oma tugiisikule, kui ka temal ükskord minu jaoks aega tekib. Olen temas tegelikult natuke pettunud, sest mis tugiisik see on, kui ta on minuga ainult ühe korra rääkinud ja rohkem üldse ühendust ei ole võtnud?? Siis ka ütles ainult, et me peaks kunagi kokku saama. Lubas mind isegi oma koju farmi kutsuda. Aga sellest ühest jutuajamisest on varsti juba kaks kuud möödas.. Siinses kultuuris on tegelikult inimesed vääääääääääääga laisad. Kõik lükatakse edasi ja aegadest ei peeta üldse kinni. Kõigil on lihtsalt tohutult aega ja millegi pärast ei muretseta. Ju see tugiisik on siis väga selles kultuuris kinni ja on lihtsalt nii laisk, et ei võta minuga ühendust.. ei tea.. Loodan, et lõpuks saan kellegagi ikka rääkida oma muredest ja et need leiaksid varsti lahenduse :)

Olge terved!

Anni

mañana - homme

No comments:

Post a Comment