Sunday, October 7, 2012

Feliz cumple!!

07.10.12

Oii, ma vist ei ole varem siin nii kaua maganud, kui ma seda täna tegin. Kuna mul on tuba koguaeg pime, kui ruloo ees, siis ma ei saa vahepeal aru, kas on öö või päev. Ühel hetkel mõtlesin, et vaatan kella ja ennäe, kell oli 12.26. Tõusin siis kiiremas korras üles, sest pidime minema sõbra sünnipäevale, mis toimus lõunal. Seega ruttu riidesse, hambapesu ja kodust välja. Camila juba ootaski mind, aga ma ei tea, miks ta mind siis varem üles ei ajanud. Aga siis tuli ka välja, et ma ei maganudki väga kaua, sest me keerasime siin täna kella tund aega edasi ja mu telefoni kell on lihtsalt liiga tark ning keerab ennast ise.. Seega ma ärkasin juba kell pool kaksteist! :D Ja nüüd on meil Eestiga vahe ainult 5 tundi ja oktoobri lõpus on ainult 4 tundi..

Igatahes, ootasime tükk aega taksot, vihma sadas väga hullusti, aga õnneks ilm külm ei olnud. Taksot oodates nägin ka ühte päääris suurt ämblikku. Nii suuri ma Eestis näinud ei ole.. Ja selle peale ütles Camila, et see on väga väike ja suvel on meil vannitoas ikka väga palju suuremad.. Ohohooo.. Suvel tõotab tulla ärev vannitoakülastamine.. :D

Kuskil natuke enne kahte jõudsime siis sünnipäevale. Camila ütles mulle eile, et kuna inimesi tuleb sinna arvatavasti 40 ringis, siis seda kodus ei peeta. Ütleme nii, et inimesi ei olnud kohe kindlasti 40 ringis ja meie sõber pidas oma sünnipäeva koos oma sugulasega, kes sai 11 ja rohkem oli see hoopis tema sünnipäev. Meie sõbrakesel oli külalisi umbes 10-15. Aga suurelt peeti neid sünnipäevi ikkagi. Sai palju söödud. Muidugi pakuti ikka pitsat ja hamburgereid, krõpsu ja küpsiseid ja muid saia sisaldavaid tooteid, mis panid hiljem kõhu natuke valutama.. Iseenesest oli väga tore pidu, sain muidugi jälle kuulsust juurde, sest seal leidus veel inimesi, kes ei teadnud, et ma olen intercambio (vahetusõpilane)..

Aga nagu öeldakse, pilt ütleb rohkem, kui tuhat sõna, siis panen teile siia kohe mitu pilti :)

Sellised lauakaunistused ja puha..

Hiljem lisandus sinna veel üks tort. Lihtsalt üks väike sünnipäev, onju..?

Tavaliselt on sellised suured kaunistused tordil ka söödavad, aga seekord kahjuks mitte..

Kommilaud

Kingilaud

Sain armsa sõbra endale :)


Keskel sinise pluusi ja smurfiga on sünnipäevalaps Michaela..

Kõik külalised said ka väiksed kingitused!!


Vot selline oli minu päev täna. Nüüd olen väga väsinud millegi pärast ja vedelen lihtsalt kodus..

Edu!
Anni.

No comments:

Post a Comment