Friday, October 26, 2012

Ei tule ühtki head pealkirja..

26.10.12

Koolist siis nii palju, et toimusid peaaegu et kõik tunnid välja arvatud kirjandused. Isegi ajalugu oli koos uue õpetajaga. Selle õpetajaga (meesõpetaja) vist kord veits karmim, sest klassis oli selle tunni ajal peaaegu et vaikus. Ja ta rääkis palju tõsisemalt. Kui eelmine õpetaja koguaeg naeratas ja üritas ikka minult Eesti kohta küsida, siis see õpetaja ei teinud minust väljagi. Tore, mulle meeldis, sain tegeleda enda asjadega. Mates kordasime homseks suureks kontrolltööks ja peale seda vist enam matesid ei olegi sel aastal, kui kurb.. Astronoomias vaatasime filmi, kus tädi liigutas suud inglise keeles, aga hääl tuli millegipärast välja hispaania keeles, ei tea küll miks.. Oi kuidas ma vihkan neid pealelugemisiiii.. Film oli sellest, et seal kõrgel kosmoses, kus maakülgetõmbejõud puudub, muutub inimene kergemaks ja igaltpoolt kõhnemaks. Sama saab saavutada natuke aega pea alaspidi rippudes ja siis samal ajal mõõtes.. Nii sain mina sellest filmist aru..
Peale kooli läksime uut riidepoodi avastama, kus OHOHOOO ei olegi väga kallid hinnad. Umbes samad, mis meil!! Ja leidsin sealt vääga palju ilusaid riideid.. Aga veel ei ostnud midagi. Olen uruguaylane = olen laisk = kõik on manana (mul ei ole seda ägedat n-tähte siin..).

Edasine kulges nagu ikka - lõunasöök ja ujumistrenn. Keeletund pidi algselt kell 15.15 olema ja selle tõttu pidin vaata et isegi jooksma trennist koju ja kui ma lõpuks siis oma voodi peale potsatasin ja telefoni kätte võtsin, nägin sõnumit, et tund on hoopis kell seitse.. Jeeeii! Vedelesin siis lihtsalt arvutis ja ootasin Camilat, sest pidime minema ühte kohta siin kodu lähedal, kuhu ma olen juba ammmmu tahtnud minna ja Camila lubab mind sinna juba vist kolmandat korda viia, aga kahjuks siiani ei ole need lubadused täide läinud. Ta isegi ei öelnud mulle, et ta tuleb koju alles kell kaheksa.. Oleksin võinud ju ise kuskile minna selle asemel, et siin arvutis oma vahetusaastat veeta. Vahepeal ajavad inimesed ja nende käitumised ikka väga vihale. 

Nüüd siis, kui kell saab kohe üheksa, lähme taaskord Manueli juurde.. Mingeid ootusi endas ei ärata, pigem kahtlusi.. Aga noh.. kodus ka ju istuda ei taha koguaeg..

Kõik siis praegu.. Hoian oma kallile vennakesele ja Tanelile seal rallil pöialt ja kõigile teistele soovin ilusat talve!! :)
Tsau!

PS. Täna oli ikka väääga soe ilm..

No comments:

Post a Comment