Saturday, October 13, 2012

:)

13.10.12

Täna on minul imelik tuju. Enne sõin jäätist, mis maksis 40 peesot ehk peaaegu 2 euri ja kuna see maksis nii palju, siis arvan, et see sisaldas ka midagi muud, kui ainult tavaline jäätis sisaldab.. Kahtlane värk..
Igatahes, päev algas kooliga, laupäeviti algavad meil tunnid umbes 9.15 ja siis saame natsa kauem magada. Esimesed tunnid olid mated, kus oli kontrolltöö ja mates ma olen koguaeg kontrolltöid kaasa teinud. Täna ma olin laisk, sest kahel ülesandel oli nii pikad tekstid ja neid tõlkides ei saanud ma ikka aru, milles teema.. Jätsin need üsna kergelt kõrvale ja tegelesin kahe lihtsama ülesandega. Ülejäänud aja, kui teised tegid kontrolltööd, õppisin mina natuke keelt :). Siis tulid inglise keeled ja te juba teate, kuidas minu ja siinsete inglise keele tundidega on. Õpetaja on ikka väga jobuuu. Täna ta küsis minult: "Anni, keda sina eelistad, musti või valgeid inimesi??" Mul jäi algul karp lahti, et nagu mis mõttes ta küsib sellist asja. Ja aus inimene nagu ma olen vastasin talle otse näkku: "Mulle meeldivad inimesed, ma ei ole rassist!" Algul vahtis ta mind natuke imeliku näoga, aga avastades siis, et terve klass on naerukrampides, otsustas ta ka naerma hakata. Ta on ikka vääääääga imelik inimene..

Tulin koju, sõin lõunat, olin keeletunnis ja pikutasin natuke.. Siis kutsusin endale Camila järgi, kes oli linnas mingile Montevideost tulnud tädile linna tutvustamas ja mind kaasa ei võetud. Läksime linna, sest mul on vaja osta mõningaid asju ja siin on praegu semana de Lavalleja (Lavalleja nädal) ja terve keskväljak on täitunud väikeste putkadega, mis müüvad palju erinevaid asju. Ühesõnaga terve nädal on siin üks laat ja pidu. Ja seal müüakse niiiiiiiiii odavalt riideid ja muid asju!!! Leidsin mõned dressikad, mis mulle meeldisid, aga üks oli väike ja teine oli väga must. Ja siis avastasin, et paljud dressikad ja riided olid välimuselt identsed, aga firmamärk oli erinev. Näiteks üks dressikas, mis mulle väga meeldis, aga väike oli, oli saadaval nii Puma kui ka Nike firmamärgiga. Ilmselgelt on tegemist praaktoodetega, aga peale laata keegi ju ei teaks seda :D Kahjuks täna midagi peale jäätise veel ei ostnud, aga mul on veel terve nädal aega seal möllata!! :) Ja muidugi vana loll nagu ma olen, unustasin fotoka koju, aga nagu ma ütlesin, mul on veel terve nädal aega!

Siis tulime koju tagasi, Cam tõi oma boyfriendi ka siia ja toimus imeline teeaeg. Vanaema oli jälle hunniku asju küpsetanud ja seekord tal vist läks käest ära natuke, sest ta oli teinud moosisaiu, šokolaadikooki, lihapiruka moodi asja, jäätisesidrunikooki vms ja ma olen päris kindel, et tal on veel midagi kuskil varuks. Ja väljas grilli peal oli kaks suurt kana ja pool lammast homseks lõunasöögiks. Oioioii.. Ma loodan, et mu pluusile need nööbid ikka jäävad alles..

Muud ei olegi..
Olge tublid ja hoidke ennast!

No comments:

Post a Comment