Thursday, October 18, 2012

5 km ja peale ka!

Täna hommikul küsis minult Camila, kas ma tahan kooli minna jala või motikaga. Kuna mulle meeldib väga jala minna, siis otsustasin ka selle kasuks. Kell oli siis tegelikult juba väga palju ja kartsin, et võin isegi hiljaks jääda. Aga tegelikult jõudsin täpselt õigeks ajaks. Mõndasid ei olnud kooliski veel.
Kui aus olla, siis alustasin oma päeva halva tujuga. Ei teagi miks, aga lihtsalt ei olnud tuju kellegagi rääkida ega midagi teha. Joonestamises viskasin kõrvaklapid pähe ja tegin oma tööd. Vahepeal muidugi vaatasin, mis klassis toimub.. Kui meil vahetund tuli ja joonestamised läbi said, otsustasid kaks klassivenda "nalja" teha ja klassivenna (Manueli) tooli liimiga kokku määrida. Nii et kui füüsika tund algas, tuli ta klassi, istus oma kohale ja määris oma püksid täiega ära. Õnneks oli tegu liimipulgaga, seega kinni ta sinna ei jäänud. Tevre klass naeris, minul polnud tuju ja tegelikult oli isegi natuke kahju tema pärast... Füüsikas tegin natuke hispaania keele asju, sest seal tunnis on lihtsalt mõtetu kuulata.. Üks tund jäi meil ära ka, sest see pidi olema ajalugu, aga meie õpetajat ju ei ole kuni selle suure kontrolltööni aasta lõpus. Muide, kogu meie koolipäev toimus klassis, mis asus alumisel korrusel ja seda kõike Camila ja tema jala pärast. Vot nii vastutulelikud on meie kooli õpetajad! Peale kooli oli Camilal seebimiiting, kuhu ma taaskord otsustasin mitte minna ja tulin ära koju.
Alustasin üksi lõunasöögi söömisega, üsna pea liitus ka koju jõudnud Gabriela. Poole kahest viis Gabriela mind ujumistrenni. Kuigi ma olin väääga väsinud, otsustasin siiski minna. Olime neljakesi, seega iga üks sai oma rada kasutada, mõnus! Peale trenni oli ilm väga ilusaks ja ikka väga soojaks läinud, niiet otsustasin minna natuke laadale ja raha raisata. Ostsin ühe kampsuni ja ühe dressika. Ja siis käisin poes ka ja ostsin jäätist, mis oli muide musta värvi vahvliga. Nüüd tuli alles meelde, et pidin pilte ka tegema, aga läks meelest ära. Ehk tuleb homme meelde ja saan need mälestused ka siia pandud..
Kuna Camila jalg on haige, siis me viimastel päevadel ja ka mõnel järgneval päeval ei teegi midagi erilist. Loodetavasti saan laupäeval minna siin toimuvale suurele üritusele koos Victoriaga. Seal tehakse palju lõkkeid ja küpsetatakse sööki väljas ning kaks kuulsat Argentiina lauljat tulevad esinema. Ma väga loodan, et mind lubatakse..
Ja et me midagi teha ei saa Camila pärast, siis rääkisime temaga niisama juttu ja ma sain temast ja tema elust teada ikka väääga palju huvitavat. Mida, seda ma teile ei räägi :) Jäägu see saladuseks..

Mis puutub selle postituse pealkirja, siis täna ma olen kõndinud umbes 5 kilomeetrit ja ujunud ka ikka väga kõvasti. Vääga tervislik päev on olnud :)

Tupsutadaaa!

No comments:

Post a Comment