Thursday, September 27, 2012

Tervitused!

Järgneb minu sissekanne eelnevatest päevadest.


24.09.2012

Õõõõhhh!! Te ei kujuta ette, kui külm tänane päev oli. Nagu oleks talv! Ja hommikul sadas veel vihma ka!

Aga lähme tänase päeva juurde. Muidugi algas meil kool ja me läksime ilusti esimeseks tunniks kohale. Kooli läksime täna Camila motikaga. Ta sai selle eile remondist kätte ja nüüd võis meie sõit alata. Minul kohe piinlik olla, sest neil ei ole rohkem kui kaks normaalset kiivrit. Seega mina pidin panema laste kiivri pähe, mis on ikka väga väike mulle. Ja arvatavasti peangi jääma sellega sõitma ja see ei ole üldse tore.. Siis teine asi, mille üle võib naerda on see, et meie tee kooli läheb mäest üles ja sellel motikal ei olnud hommikul nii palju jõudu, et sellest mäest üles sõita. Ja me pidime jalgadega kaasa aitama! TORE! Ja ka kolmas asi, mille üle võib natuke naerda: kui me lõunal linna sõitsime siis umbes 800 meetri pärast meie kodust kukkus midagi motika küljest ära ja motikas jäi tee peale seisma. Me siis kaks tarka otsisime kohta, kust see asi ära kukkus ja õnneks leidsime selle koha. Nojahh.. nalja hakkab palju saama selle motikaga sõites!

Jõudsime siis lõpuks õnnelikena kooli ja siis saime teada, et esimesed kolm tundi jäävad ära. Passisime siis mõninga aja koolis tühja, rääkisime juttu ja olime niisama ning varsti läksime Gabriela töö juurde ja natuke olime ka linna peal. Peale poolt ühtteist läksime tagasi kooli, et olla kohal keemia tundides. Tegime keemia tunnitöö ära, mille hindeks ma sain muide 7 võimalikust 12-st, mis siis, et mul oli kõik õigesti, ja peale seda saimegi koju lõunale minna.

Peale lõunat tegime väikse tudi ja kolmest läksime uuesti linna. Camila inglise keele tundi ja mina kohalikku internetipunkti. Ma tõsiselt loodan, et ma saan lähipäevadel koju ka interneti. Põhjus, miks mul seda ei ole on see, et meie ruuter ei tööta (meil ei ole ei wifit ega kaabliga internetti) ja onu, kes seda parandama pidi tulema ja enne seda meile helistama, ei ole seda veel teinud ja täna helistasime uuesti sinna firmasse ja meile öeldi taaskord, et nad helistavad meile tagasi. Kõnet pole aga veel tulnud. Tuleb ikka täiega peale käia!

Peale kolme ja poolt tundi emme-issiga jutustamist ja Eestiga taastutvumist läksime Manueli juurde, kus Camila oli natuke aega arvutis. Ja kell kaheksa läksime koosolekule. 5.-6. oktoober toimuvad siin mingid olümpiamängud, kuhu oli vaja vabatahtlikke. Sellest tuldi meile täna koolis rääkima. Meie, kui tublid inimesed olime lahkesti nõus minema appi ja sellepärast oli meil ka täna koosolek. Seega aitan ka siin mõnd üritust korraldada :).

Aga tänaseks kõik.

Olge lahedad!

25.09.12

Tänasest siis. Päev algas ilusa ilmaga, aga juba enne üheksat hakkas sadama. Terve päev on olnud selline, et kord sajab ja kord paistab päike ja siis jälle sajab ja siis paistab taas päike. Külm on ka endiselt.

Esimene tund oli meil filosoofia, kus õpetaja ütles kõigile nende eelmise veerandi hinded. Mina olen nimekirjas viimane ja pidin kaua ootama. Aga õpetaja lõpetas just enne mind ära ja kui klassikaaslased küsisid minu hinnet, siis õpetaja seletas neile midagi, millest mina aru ei saanud. Ju ma olen siis lihtsalt nii hindamatult hea selles tunnis! :D

Filosoofiale järgnesid füüsika, keemiad ja bioloogia. Füüsika ja bioloogia olid nagu ikka tühja passimised. Telefonil sai aku ka nii ruttu tühjaks, et netis sai väga vähe olla. Õnneks oli täna isegi täitsa huvitav bioloogias olla, õpetaja oli kuidagi lebom ja tunnis toimus peale tema rääkimise muudki. Tavaliselt on bioloogia ainuke tund, kus klassis valitseb vaikus.

Peale kooli oli meil seebimiiting, kus ma ka üle tüki aja kohal olin. Suhteliselt igav oli nagu ikka. Siis tahtsime koju tulla, aga motikas ei tahtnud käima minna. Camila väsis lõpuks nii ära, et pidin ise proovima seda käivitada. Aga mina, kes ma pole seda kunagi teinud, olin täitsa äpu sellel alal ja Camila pidi ikka ise veel proovima. Lõpuks meie Harry läks ikka käima. Camila pani oma motikale nimeks Harry, sest ta on üks suuuuur Harry Styles’i fänn. Ikka väga suur... Tulime siis koju, sõime lõunat ja puhkasime. Varsti tuli Barbara külla ja nad hakkasid Camilaga seepe tegema. Mina olin samal ajal voodis teki all soojas ja istusin arvutis. Ma siis isegi ei teadnud, et nad seepe teevad. Siis tulid meile järgmised inimesed külla ja üks nendest on siiani meie juures.

Vot selline passimine on olnud tänane päev.. Vahelduseks on hea mitte midagi teha :)

Olge tublid, tsau!

26.09.12

Heihei! Täna koolis: esimesed kaks tundi olid filosoofiad, otsustasin natuke paha olla ja vennaga jutustada. Kuigi koolis ei tohi tunni ajal telefoni näppida, siis mina teen seda ikkagi ja õpetajad ei ole veel minuga pahandanud. Hädavajalikud tegemised internetis saab tehtud telefoniga ja koolis. Kodus ju meil internetti ei ole ja see ajab mind ikka väga vihaseks. Me oleme neile, kes peaks meie ruuteri korda tegema, helistanud juba kolm korda ja koguaeg lubatakse tagasi helistada, aga seda pole veel tehtud. Räiged jobud! Peale filosoofiaid mõtlesin, et olen tubli teen järgmistes tundides rohkem kaasa, aga ohhsa imet, meil oli kaks vaba tundi. Ära jäid kirjandus (minu arust on mul seni olnud maksmimum viis kirjanduse tundi üldse, see jääb lihtsalt koguaeg ära) ja INGLISE KEEL!!! Istusin siis mõndade vahvate klassikaaslastega ja nalja sai väga palju. Ja siis tulid viimased tunnid mated, milles võeti mingi uus teema, tegime joonise ja saate aru, mul oli tulemus vale!! Kõik mõõtmised olid väga täpsed ja õiged, aga tulemus oli vale. Isegi õpetaja mõõtis kõik üle.. nojahh.. Jätame selle teema.

Peale kooli tulime koju, sõime lõunat ja siis läks Camila seebimiitingule, kus see kord tutvustati kogu seda värki kolmandale klassile (mina käin neljandas), kes hakkavad sellega tegelema järgmisel kooliaastal. Mina jäin koju, sest ilmselgelt oleks mul seal väga igav olnud ja otsustasin natuke tudida. Palju seda teha ei saanud, sest suur külm oli keres sees ja seega otsustasin endale teed teha ja paar küpsist süüa. Ma tean küll, et küpsiseid söön ma siin ikka üleliia palju, aga no tuli isu. Camila ütles mulle, et see tema miiting lõppeb natuke peale kolme ja pärast seda pidime minema linna mõningaid asju ostma. Aga tema jõudis koju pool kuus ja kell seitse algas minu hispaania keele tund niiet otsustasime seda teha homme. Läksime külastasime hoopis tädi kõrval majakeses.

Seekord sain ma hispaania keele tunnis tohutul hulgal sõnu juurde. Enamus neist on omadussõnad. Aga tore on see, et ma juba natuke oskan juttugi ajada oma õpetajaga! Ja see tähendab seda, et hispaania keele omandamine läheb väga hästi! Ootan juba seda aega, kui mul see keel täiesti selge..

Paha uudis ka. Suurest külmast olen ise külma saanud ja nüüd on nohupisik mul kallal. Pahapaha. Ja mu sõrmed vist kukuvad varsti mu küljest ära. Kehal väga külm ei olegi praegu, aga kätel on lihtsalt koguaeg külm. Hispaania keele õpetaja ütles ka, et praegu peaks meil siin olema kevad, aga see ei ole kohe üldse kevade ilm. Suvi, palun tule juba ruttu!!!

Pean veel teile ütlema, et viimasel ajal on tuju superhea olnud!!

Ja mis veel. Ma sain täna meie klassiõe väikselt õelt (see, kes tahab, et ma presidendiks saaks, „Vota a Ani!“ ehk mäletate..?) kingituse. Kõik oli ilusti ära pakitud ja puha!! See oli lihtsalt niiii armas!!


Rohkem ei ütle teile täna midagi! Olge tublid!


27.09.12

Tere päevast! Täna ei olegi midagi erilist toimunud. Kool oli nagu ikka, esimesed kolm tundi olid joonestamised, kus sai kõike kaasa teha ja kõigest sai ka aru ja järgmised kaks tundi olid füüsikad, kus ma istuin telefoniga netis terve see aeg. Ühe joonise ja kaks lauset kirjutasin vihikusse ka. Vot kui tubli ma olin. Ja viimane tund jäi meil ära. Siis tulime koju ja sõime lõunat. Camila läks seebimiitingule, mina õppisin natuke keelt.

Üks uudis mul teile siiski on. Järgmisest nädalast hakkan ma ujumis- ja tantsutrennis käima. Päevad muutuvad ikka väga tihedaks nendega, aga nii ongi parem! Siis mul ei hakka kodus igav ja arvatavasti saan ka uusi sõpru juurde. Ja ütlen ausalt, trenni on mul ikka väga vaja teha!!

Nüüd lähme Camilaga linna, saan natuke internetti, et blogi uuendada ja Camilal on vaja Manueliga mingit asja teha. Peale seda tulen ma arvatavasti tagasi koju ja Camila läheb oma kutiga kohtingule. Neil sai täna kuu täis ja vaja on ju tähistada!! Ja mul hakkab kell seitse keele tund. Teeme täna lisatunni, sest mul on vahepeal nii palju tunde ära jäänud..

Ja mul on üks palve veel. Kui teil tekib mingeid küsimusi või arvamusi, andke mulle sellest kindlasti teada. Ma siin räägin koguaeg oma tegemistest ja ma ei tea, mis teid veel huvitada võiks. Kirjutage, oleksin väga rõõmus :).

Ongi kõik!
Tsaupakaa!
  


No comments:

Post a Comment