Saturday, September 1, 2012

Tähesära


31.08.12

Niiniinii.. Täna oli lihtsalt ülitore päev. Üks parimatest siiamaani siin oldutest. Päev algas muidugi kooliga. See aga oli nii igav, et polegi mõtet sellest rääkida. Pärast kooli tulime koju sööma. Vanaema oli söögi teinud ja see oli lihtsalt niiiiii hea. Söögiks oli mingi pitsa moodi asi ja ma ütlen veel kord, see oli niiiiii hea.. Sõin kohe kolm suurt tükki ära. Magustoiduks saime vanaema tehtud sulanud jäätise moodi asja, mis oli veel parem!! Annan kohe 150 like’i sellele!! :D

Pool kolm suundusime linna. Esmalt viisime seebid ja muud sellega seotud asjad meie klassivenna kätte. Minu käes oli ka kott, mille ma arvasin, et pidin ka ära andma, aga tegelikult ei pidanud. Õnneks Camila märkas. Küsisin siis, mis seal koti sees on ja Camila ütles mulle, et kook. Miks, sellest ma aru ei saanud. Ta ütles mulle, et tema inglise keele õpetaja tahtis, et Camila vanaema kooki küpsetaks ja Camila selle kaasa võtaks meie inglise keele tundi. Kodus märkasin ka, et ta ei võtnud inglise keele asju kaasa. Ütles, et neid ei ole täna vaja. Enne tundi läksime veel klassiõe juurest läbi, sest ta vist tahtis Camilale oma muret kurta. Mis mure oli, sellest ma muidugi aru ei saanud. Täpselt pool neli lahkusime klassiõe juurest ja läksime inglise keele tundi, mis toimus seal samas lähedal. Ja kui mina uksest sisse astusin, karjuti surprise ja minu jaoks korraldatud järgmine üllatuspidu algas. Ma ei saanud alguses muhvigi aru, mis värk on, aga siis kui nägin, et tahvlile oli kirjutatud „Welcome to Uruguay“ siis jagasin ära. Õpetaja ütles, et nad ei saanud eelmine tund seda teha, sest Camila ei öelnud, et ma tulen. No mis seal ikka.

„Welcome to Uruguay!“

 Peolised

Inglise keele õpetaja

Pidu algas siis Uruguay tutvustamisega. Kõik peale Camila rääkisid mulle natuke Uruguayst ja tegid nö presentatsiooni. Väga tore oli. Siis hakkasime Camila vanaema tehtud kooki sööma, mis oli järjekordselt mega hea. Ja siis jagas õpetaja mingeid minikoogikesi ühest karbist, kus oli väga palju erinevaid sorte. Enamus olid ikka selle hea kreemiga, mille nime ma taaskord ei mäleta ja kui mäletakski, siis ei oskaks kirjutada. Nad panevad seda magusat piimasuhkrukreemi igale poole maiustuste sisse. Ja see on tõesti hea. Terve poolteisttundi kuluski meil söömisele ja jutuajamisele. Sellepärast Camila ei võtnudki oma inglise keele asju kaasa, et plaanitud oli terve see aeg lihtsalt olla ja mind tervitada! Väga tore oli!! :).

Pärast tundi läksime Camilaga klassiõele appi, et talle leida ilus riietus homseks. Homme toimub siis siin mingi suur tantsutrall ehk kõik lähevad klubisse tantsima. Mind veetakse ka sinna muidugi kaasa. Selleks puhuks ostavad kõik omale uued riided. Tüdrukutel on siis seelikud või kleidid, mis vaevalt ulatuvad üle keskkoha ehk siis on väga minid. Mina endale sellist selga ei pane, lähen oma hea teksaseelikuga, mis on piisavalt lühike minu jaoks. Ja muidugi ei tohi unustada kontsi. Mida kõrgemad, seda uhkemad. Ja ka minul ei lubata ilma kontsadeta kohale ilmuda. Ma ei kujuta ette, kuidas nad niimoodi seal tantsida kavatsevad..?? Mina tahaks väga oma kossidega minna, aga ei lubata.. vist..

Okei..  Šopingud tehtud (midagi küll ei ostnud), seadsime oma sammud kooli poole. Seal toimus astronoomia tunni juurde kuuluv mingi värk. Ehk siis, läksime kooli katusele teleskoobiga tähti vaatama. Oii, see oli väga lõbus!! Kõigil oli ülihea tuju, nalja sai palju. Kuu oli lihtsalt võrratult ilus. Nägime ka kahte väga-väga kiiresti liikuvat ja helendavat asja. Ma ei tea, kas see oli satelliit või täht või mõni muu seal kõrgel üleval olev asi, aga igatahes ta liikus ikka mega kiiresti. Teleskoobist nägime ka Saturni ja Marsi ära. Saturn oli ikka väga ilus. Mars natuke igav pall. Muidugi nägime neid mõlemaid ainult helendamas, aga Saturnil olid need ringid ümber. Oeh, see oli väga ilus värk seal katusel.

Vahvad astronoomikud ehk osad meie klassist.

Selline ilus kuu oli ja muide kuu tõus oli väga kiire.

Kogu kaader

Ma olen suurepärane fotograaf peaks mainima..

Koju jõudsime umbes natuke kaheksa läbi. Tahtsin teed teha ja arvasin, et kannus oli keenud vesi, oli aga hoopis külm vesi. Hostema sai vist natsa pahaseks, et ma arvasin, et seal oli soe vesi. Aga kuna nemad jõid matet, siis ma arvasin, et nad olid just keetnud ühe kannutäie sooja vett. Niisiis jooksis hostema kohe pliidi juurde ja pani selle tööle ja mulle vee keetma. Millegi pärast talle vist väga ei meeldinud, et ma teed tahtsin juua. Oli natuke tõrges ja see mõjus vist mulle edasi. Igatahes muutus tuju natuke nukramaks, kui ta enne oli. Aga elab üle. Ülejäänud päev oli ju tore ja see ongi peamine! Ei tohi lasta pisiasjadel ennast mõjutada! Järgmine kord tean, mida paremini teha ja mida üldse mitte teha. :)

Aga kuna ma nii väsinud, siis lähen ära tuttu! Homme ju ka kooli vaja minna. Laupäev ja kool ei sobi tegelikult kohe üldse kokku.

Olge tublid sõbrakesed!
Tadaa..

Ahsoo. .Tädi Tiina, soovin sulle suurimad õnnesoovid siit kaugelt maalt! Olgu sul ilus sünnipäev ja veel ilusam aasta!! :) KALLI-KALLI!

No comments:

Post a Comment