Friday, August 24, 2012

Uni all the time!


24.08.12

Tere siit nostalgia õhtult. Täna siis peetakse siin linnas suurt festivali ja iseseisvuspäeva. Pannakse vastavalt riidesse ja minnakse tantsima. Meie riidesse ei pane ja tantsima vist ka ei lähe, meie lähme lihtsalt peole.
Eile õhtul oli siis seal kultuurimajas saade, mis sarnanes meie superstaari saatele. Kõik kohalikud lauljad olid kokku tulnud – osad sakkisid, osad rokkisid. Enamus laulud olid hispaania keeles, aga õnneks sai kuulda ka paari inglise keelset lugu. Ühel korral laulis ka saatejuht. Ta laulis Michael Jacksoni laulu „Heal The World“. See esitus mulle absoluutselt ei meeldinud. Kurvaks tegi lausa. Kui see laul on suht selline rahulik ja kurva moodi, siis tema laulis seda nagu väike laps, kes just uue mänguasja sai ja nüüd rõõmust hüppab. Nojah.. Vähemalt oli laul hea. Kogu see saade oli seekord pühendatud nostalgia õhtule ja keegi seekord sellest saatest välja ei kukkunud. Aa.. Osadele lauljatele tulid selja taha nö tantsutüdrukud – 5 väikest tüdrukut, kes tegid koguaeg samu liigutusi, aga erineval ajal ja rütmi ei läinud neist ükski. Aga tublid tüdrukud siiski. Tore, et püüdsite! :)
Eile seal nostalgia õhtul tundsin ma ennast nagu oleks Justin Bieber kuskile algkooli sattunud. Nii laulude ajal kui ka laulude vahepeal karjusid meie taga istuvad poisid koguaeg minu nime ja I love you. Kui saade läbi sai ja koju tahtsime minna, siis mul oli tükk tegu, et motika juurde saada, sest kõik need poisid olid seal, karjusid mulle ja ei lasknud ära minna. Lõpuks, kui motikal olin, kogunesid nad selle ümber ja hakkasid pildistama. Õnneks suutis ema suht kiirelt sealt ära sõita, aga sellist asja ma enam kogeda ei taha. Nüüd sai mulle selgeks, et teen kõike selleks, et mitte kuulsaks saada :D. Nagu see peakski kunagi juhtuma :D.
Koju jõudes olin ma nii väsinud. Kell oli 12 öösel ja täna oli kool. Läksime kohe magama.. Aga täna oli koolis siiski väga raske olla. Kõige pealt oli meil ajalugu, siis mate ja siis kaks astronoomiat. Pärast seda tuli vaba tund ja kirjandustesse me enam ei läinud, sest õpetajat vist ka ei olnud, nagu ma aru sain. Aga astronoomia tund oleks kindlast väga põnev olnud, kui ma oleks midagi jaganud. Nad õppisid tähe sündimist. Sellest sain aru, sest õpetaja tõi mulle teiseks tunniks mingi väikse raamatu, kus oli sellest inglise keeles kirjutatud ja see oli täitsa huvitav. Aga mul oli väga räige uni peal, niiet ma väga ei süvenenud sellesse teemasse. Muud tunnid olid täiega igavad, ei hakka neist kirjutamagi.
Pärast kooli tulime koju ja tegime mingeid „üllatus hot doge“. Nii nad neid kutsuvad siin peres. Kõigepealt võtsime sellehot dogi viineri, selle ümber panime singi, juustu ja siis mingi asja, mis ahjus küpses nagu saialaadseks tooteks. Päris hea kiirtoit oli :D.
Kuna ma olin nii väsinud, siis ma läksin pärast sööki mingi ühe aeg pikutama. Pikutamisest sai midagi enamat ja ma ärkasin alles nüüd, kui kell on pool seitse läbi. Seega 5 ja pool tundi lõunauinakut. Pole paha!! :)
Varsti, ehk siis kümne aeg alles lähme siis kuskile peole. Meil kaks valikut – kui vihma ei saja, siis lähme ühe tüdruku juurde, kui vihma sajab, siis lähme Manueli juurde. Mina loodan, et vihma sajab, sest ma ei tunne väga neid tüdrukuid siin ja Manuel oskab inglise keelt ja mul oleks veits huvitavam, aga Camila loodab, et vihma ei saja.. Eks näeb.. :) Aga ma arvan, et ma pean leppima kaotusega.

Homme taas! Loodetavasti!
Adjos amigos!

Anni.

No comments:

Post a Comment